در مراسم رونمایی از باشگاه پذیرندگان بانک سپه
چقازردی: مشتریان سرمایه های اصلی بانک محسوب می شوند

تشخیص خبر: مدیرعامل بانک گفت: مشتریان سرمایه های اصلی بانک محسوب می شوند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از بانک سپه ، محمدکاظم چقازردی در مراسم رونمایی از باشگاه پذیرندگان بانک سپه با اشاره به اهمیت بازاریابی در بانک سپه اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز بنگاههای اقتصادی بدون بازاریابی قوی و حرفه ای نمی توانند موفق عمل کنند.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه موضوع بازاریابی از ضرورت گذشته و به فعالیت اصلی بانک تبدیل شده است گفت: باید کلیه واحدها از طریق طراحی سامانه ها، سیستم ها، فرایندهای کاری و صدور بخشنامه ها و دستورالعملها به تکمیل زنجیره بازاریابی بانک کمک کرده و با انتقال بازخورد تصمیم ها، موجبات اصلاح و پویایی مستمر این زنجیره را فراهم آورند.
چقازردی افزود: بازاریابی به عنوان موتور محرک بانک بوده و حلقه های آن در بانک به واسطه رعایت اصول لازم در انتخاب افراد جهت فعالیت در این حوزه شکل گرفته است. لازمه موفقیت در این مسیر همکاری کلیه واحدهای بانک با فعالان در بخش بازاریابی است.
وی با بیان اینکه عملکرد و کارنامه اداره کل بازاریابی متناسب با زمان فعالیت اش بیشتر از انتظارات بوده است، افزود: این اداره کل به واسطه حمایت های اعضای هیأت مدیره به ویژه (مدیرعامل محترم سابق بانک)، داشتن همکارانی با دانش، علاقمند و تحصیلات مرتبط با بازاریابی و همچنین مدیریت پرتلاش و پیگیری های رئیس این اداره کل، توانست بخشی از توانمندی های بانک را به مشتریان بشناساند.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه توجه به امور بازاریابی در بانک بزرگ سپه باید با جدیت بیشتری دنبال شود، خاطر نشان کرد: رعایت بازاریابی امروز فراتر از ضرورت بوده و باید ضمن رصد و مدیریت تهدیدات، از فرصت ها در جهت توسعه و پیشرفت بانک استفاده کنیم.
رئیس هیأت مدیره بانک اظهار داشت: بانک سپه در برخی حوزه ها با تکیه بر تجربه و توان نیروی انسانی، درک صحیح موقعیت ها، مشارکت درون سازمانی، در عرصه محصولات و خدمات جدید جزو بانکهای موفق می باشد.
* تأسیس ۵۰۰ شعبه در یک دهه
وی ضمن اشاره به افزایش رقابت در خصوص ایجاد شعب جدید در بین بانکهای دولتی طی دهه ۷۰ یادآور شد: به دلیل سودآوری صنعت بانکداری و توسعه فعالیت های بانکها، شعب بانکهای کشور در دهه ۷۰ افزایش چشمگیری یافت. تعداد شعب بانک سپه تا اوایل دهه ۷۰ کمتر از ۹۰۰ شعبه بود. اما تحت تأثیر شرایط بازار پول و توسعه فعالیت‌ها، بیش از ۵۰۰ شعبه جدید تأسیس شد.
چقازردی گفت: در حال حاضر بروز رسانی شعب و مجهز نمودن آنها برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان، حذف و ادغام شعب ناکارآمد و بهینه سازی ساختار شعب جزو برنامه های اصلی بانک است.
چقازردی ضمن تأکید بر توسعه سیستمهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به موقع به نیازهای مشتریان باید در راه اندازی سیستم ها، طرح ها و محصولات جدید، بیش از گذشته تلاش نمود و اساس رقابت بین بانک ها نیز باید مبنی بر ارایه خدمات مطلوب، سریع و با کیفیت باشد و نه صرفاً افزایش نرخ سپرده ها که موجب افزایش هزینه عملیاتی بانک که مانعی برای سرمایه‌گذاری های مولد در اقتصاد است.
* ۱۹۰ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی فعال داریم
وی ادامه داد: طی سالهای اخیر بانک سپه با تکیه بر نیروی انسانی مجرب، بسیاری از فاصله ها را جبران کرد و ما هم اکنون نزدیک به ۱۹۰ هزار پایانه های فروشگاهی فعال در کشور داریم و در زمینه ایجاد سامانه ها و سیستم های جدید گامهای مؤثری برداشته ایم.
چقازردی ساختار مالی مستحکم، فرهنگ سازمانی منضبط و نیروی انسانی مجرب و متعهد و علاقمند به بانک و مشتریان ارجمند را اساسی ترین سرمایه های بانک دانست. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۰/۲۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak