توسط چقازردی صورت گرفت:
حقوق همکاران عزیز بانکهای ادغامی توسط بانک سپه بطور کامل رعایت خواهد شد

تشخیص خبر : مدیر عامل بانک سپه با اشاره به پیچیدگی های فرآیند ادغام پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، به تشریح اقدامات مهم این بانک در حوزه نیروی انسانی بانکهای فوق پرداخت.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه محمد کاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه با بیان اینکه اولین و مهمترین اقدام مدنظر بانک سپه در خصوص نیروی انسانی بانک های ادغامی ، موضوع ساماندهی و صدور احکام آنان از جمله بحث حقوق دستمزد و مزایای دریافتی بود افزود : به دلیل آنکه پنج بانک مذکور قبل از ادغام در بانک سپه دارای نظام پرداخت حقوق و دستمزد متفاوتی بوده ا ند ، یکسان سازی انها و تطبیق با ضوابط و مقررات ناظر بر بانک دولتی سپه زمان بر و پیچیده خواهد بود.
مدیر عامل بانک سپه با تاکید بر اینکه به دلیل ماهیت خصوصی این بانکها هر یک از این بانکها دارای نظام های خاصی بوده اند و ساماندهی و یکسان سازی نظام های پرداخت حقوق و دستمزد و مزایا و رده بندی شغلی و مدیریتی کارکنان بانکهای مذکور در راس اولویتهای بانک سپه قرار داشته و دارد.
وی افزود: همزمان با برگزاری مجامع ادغام هر یک از بانکها ، اقدامات لازم از سوی بانک سپه صورت گرفت ، در این راستا با توجه به اینکه مجمع ادغام بانکهای قوامین ، انصار و موسسه کوثر طی ماه گذشته صورت گرفت لذا بانک برای تطبیق نظام پرداختی حقوق و دستمزد این بانک ها با بانک سپه ، به زمان بیشتری نیاز داشت.
مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: در خصوص بانکهای مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان که مجامع ادغام آنها در خرداد ماه برگزار شد به حمد الله با اقدامات و مصوبات هیئت مدیره امور مربوط به حقوق و مزایای پرداختی آنان سامان یافته و در مواردی نیز با اقدامات مثبت بانک حتی دریافتی های کارکنان آن بانک ها نسبت به وضعیت گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.
چقازردی گفت: در این راستا با توجه به برگزاری مجمع بانک انصار ، قوامین و کوثر در ماه گذشته و پیوستن مدیران و کارکنان عزیز این بانکها به بانک سپه ، موضوع تطبیق حقوق و مزایای کارکنان آن به قید فوریت و اهمیت در دستور کار واحدهای ذیربط بانک قرار گرفت و به حمد الله نتیجه این اقدامات به طرح موضوع در جلسه هیئت مدیره منتج شد که بر اساس آن تصمیمات مناسبی همچون استمرار پرداخت پاداشهای مناسبتی ، پاداشهای مبتنی بر عملکرد، پرداخت فوق العاده اضافه کار این بانک ها طبق روال گذشته و ارایه کلیه خدمات رفاهی ، بیمه ای ، بهداشتی و درمانی به روال سابق بانک های ادغام شده ، اتخاذ و برای اجرا به واحدهای عملیاتی ابلاغ شد. همچنین برای بهبود دریافتی کارکنان این بانکها و موسسه کوثر مقرر گردید همانند بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان سابق در نحوه محاسبه اقساط تسهیلات دریافتی ، وامهای کارکنان مذکور بازنگری لازم صورت پذیرد. بدیهی است مجموعه این اقدامات بر اساس اختیارات اخذ شده از مراجع ذیصلاح تا پایان اسفند ماه سال جاری بوده و از ابتدای سال ۱۴۰۰ برای کلیه کارکنان بانک بزرگ سپه یکسان سازی و یک پارچگی صورت می پذیرد.

* یکپارچه شدن سیستم حقوق و دستمزد بانک سپه از ابتدای سال ۱۴۰۰
چقازردی گفت: حسب الزامات ناظر بر بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی نظام حقوق و دستمزد کلیه کارکنان اعم از سپه و بانکهای ادغامی تابع ضوابط و مقررات یکسان خواهد بود و هیچ گونه تفاوت وتمایزی وجود نخواهد داشت.
وی گفت : بدیهی است پرداخت پاداشهای مبتنی بر عملکرد از قبیل کارانه ، پاداشهای موردی و نظایر آن ارتباط مستقیم با عملکرد واحد ها و کارکنان ذیربط خواهد داشت و به تناسب کارایی و عملکرد واحد ها و کارکنان تابعه صف و ستاد در چارچوب ضوابط و مقررات و بودجه مصوب مجمع عمومی بانک برخوردار خواهند شد.

* تغییری در قرارداد کارکنان شرکتی بانکهای ادغامی ایجاد نخواهد شد
چقازردی در خصوص وضعیت کارکنان شرکتی بانکهای ادغامی نیز اظهار داشت: همکاری کارکنان شرکتی وابسته به موسسه و بانکهای ادغامی طبق قرارداد منعقد شده با شرکت خود بدون هیچ تغییری با بانک سپه نیز تداوم خواهد داشت.
وی افزود: حسب تصمیمات متخذه واحدی در مرکز با محوریت مدیریت امور منابع انسانی و مدیریت امور برنامه ریزی و سازمان و اداره کل روابط عمومی تعیین شده اند تا چنانچه همکاران عزیز سوالات و ابهاماتی در خصوص وضعیت حقوق و مزایای خود دارند در قالب و چارچوب مسیر های سازمانی مشخص شده به مدیران بانک منعکس نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و اقدام شود .
وی تاکید کرد: به حمد الله اصلی ترین بخش پروژه ملی ادغام با نصب تابلوها و صدور احکام خاتمه پذیرفت و امروز دیگر نباید موضوعات جزئی درون سازمانی در کانالهای غیر رسمی که می تواند مورد سواستفاده دشمنان قسم خورده نظام قرار گیرد مطرح شود.

مدیرعامل بانک سپه در بخش دیگری از سخنان خود در حاشیه جلسه هیات مدیره اظهار داشت : لازم است تا از زحمات همکارانم به دلیل انجام کار سنگین و طاقت فرسای ساماندهی نیروی انسانی کارکنان عزیز بانکهای ادغامی در کوتاه ترین زمان ممکن تشکر کنم.

* صدور احکام ۳۵۰۰۰پرسنل بانک های ادغامی و تغییر تابلوی بیش از ۲۰۰۰شعبه و ساختمان های اداره مرکزی تنها پس از سه روز از برگزاری مجامع
وی افزود : بیش از ۳۵ هزار حکم پرسنلی کارکنان محترم بانکهای ادغامی تنها ظرف سه روز پس از برگزاری مجامع ادغام بانکهای مذکور صادر و ابلاغ و تعیین تکلیف شد که در نوع خود این اقدام بی سابقه بوده و این در حالی است که هم زمان با صدور این احکام ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت بالغ بر ۲ هزار تابلو شعب بانکهای ادغامی و نیز تابلوهای ادارات مرکزی این بانکها با عنوان بانک سپه تعویض و اجرایی شد همچنین نشانها و فرم ها و تابلوهای بصری این بانکها به نام بانک سپه تغییر یافت .
وی با اشاره به تشکیل کمیته ارزیابی و تعیین صلاحیت مدیران با حضور قائم مقام بانک سپه ، اعضای هیات مدیره و مدیر عامل محترم هر یک از بانکهای ادغامی ومدیران ارشد ذیربط بانک سپه گفت: تشکیل این کمیته برای تعیین صلاحیت مدیریتی از جمله اقدامات ارزنده بانک و گامی مهم به سمت رعایت عدالت و تحقق شایسته سالاری و اعطای مشاغل مدیریتی و حساس در سطح ستاد و صف به مدیران پر انگیزه و صاحب صلاحیت این بانکها بوده به گونه ای که در حال حاضر در عالی ترین سطح بانک قالب مدیران عامل این بانکها عضو هیات عامل بوده و همچنین بخش اعظم مدیران ستادی و صف در سطوح مختلف مدیریتی بانک در جایگاه مناسب و شایسته متناسب با دانش ، تجربه و سوابق خدمتی و عملکردی آنها مورد استفاده قرار گرفته و منشا ارایه خدمات به مشتریان عزیز و توسعه اقتصادی کشور شده اند .
چقازردی با آرزوی توفیق برای کلیه مدیران عزیز این بانکها که با شایستگی صاحب مناسب و مسئولیت سازمانی خطیر در بانک سپه شده اند عنوان داشت: از همه همکاران عزیزم که به جمع کارکنان بانک سپه افزوده شده اند درخواست می نمایم منبعد عمده توجهات را بر حفظ مشتریان ، رشد منابع و ارایه خدمات مطلوب به هم وطنان عزیز و در راس آن ارایه خدمات بانکی مناسب و مطلوب به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و کارکنان عزیز این نیروها معطوف نمایند و اطمینان داشته باشند اینجانب و هیئت مدیره موضوعات مربوط به نیروی انسانی که مهمترین سرمایه بانک است و یکسان سازی و حفظ حقوق و مزایا و شئونات مدیران و کارکنان این بانکها را کاملا رعایت و تحت توجه و نظر قرار داده ایم. لذا با توجه به اتمام پروژه ادغام انشا الله بزودی با برگزاری سمینار های مدیران ارشد بانک و ابلاغ اهداف و شاخصهای عملکردی جدید متناسب با ظرفیت های بزرگ بانک سپه و نیروی مدیریتی جوان ، متعهد و با انگیزه بانک ها ی ادغامی و انسجام و یکپارچگی نیروها و اهداف متعالی برای ارتقاء و کارآمدی سپه و تبدیل بزرگترین بانک به کارآمد ترین بانک ، شاهد رقابت سازنده و پیش برنده واحدهای صف و ستاد و کارکنان عزیز تابعه باشید.

* تشکر از اصحاب رسانه
وی گفت: در خاتمه لازم می دانم از طرف خود و اعضای هیات مدیره بانک و مدیران و همکاران عزیزم در بانک سپه و بانکهای ادغامی از همراهی و معاضدت و پشتیبانی اصحاب رسانه که در اجرای موفق این ماموریت ملی بدون هیچ گونه حاشیه ای ما را همراهی کردند صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم . 

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۱۰/۳۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مدیرعامل بانک سپه حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت
معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳
تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
چادرملو قرارداد خرید لکوموتیوهای سنگین باری با مپنا امضا کرد
ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
برگزاری مراسم سالروز تأسیس بانک ایران زمین
بازدید مهندس طاهر زاده از ۲ پروژه بزرگ صنعتی چادرملو
انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین
انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
۱۰ تیم برتر رویداد چادرو شناخته شدند
جلسه کار گروه هماهنگی شبکه بانکی کشور در حوزه مدیریت گردش وجوه نقد
تصویب افزایش ۵۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریالی چادرملو از محل سود انباشته
افتتاح فاز یک مجتمع کشت و صنعت پاک چوب با حمایت مالی بانک سپه و با حضور رئیس‌جمهور
همکاری ال‌جی و متا جهت شتاب بخشیدن به پیشرفت کسب‌وکار XR
بررسی طرح‌های فناورانه و نوآورانه رویداد چادرو به ایستگاه پایانی رسید
تدبیر ویژه بانک ایران زمین برای روزهای پایانی سال و استقبال از نوروز ۱۴۰۳
ادامه سلطه ال‌جی بر بازار جهانی تلویزیون برای یازدهمین سال پیاپی
کارت نقدی مجازی بانک ایران زمین خدمتی ویژه برای مشتریان تراکنش زیاد
معرفی سری جدید Signature Kitchen Suite Transitional در نمایشگاه KBIS 2024
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak