تعامل موثر با مشتریان و رصد نیازهای آنان، یکی از اولویت های بانک ایران زمین در حوزه رضایت مشتری است

تشخیص خبر: یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.

در ابتدا محمود حسن شاهی مدیر شعب استان ضمن بررسی وضعیت کلی استان و ارزیابی عملکرد شعب، گفت: شناخت و اطلاع کامل و صحیح از شرایط بازار و معرفی و ارائه با کیفیت خدمات، کلید موفقیت بانک است.

حسن شاهی در تشریح اهمیت همکاران شعب در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و نقش و جایگاه مشتری افزود: تعامل موثر با مشتریان و پیگیری و رصد نیازهای آنان، یکی از مهم ترین عوامل تحقق برنامه های بانک در حوزه رضایت مشتری به شمار می آید.

مدیر استان در ادامه بر نظم و آراستگی شعب تاکید کرد و خاطرنشان کرد: نظام بانکداری کشور در حال پوست اندازی و جهش به سمت بانکداری دیجیتال است و بانک ایران زمین نیز به عنوان یکی از پرچم داران در این حوزه فعالیت زیادی داشته است. معرفی دقیق محصولات و سرویس های بانکداری مدرن، گام موثری در جهت تقویت ارتباط بانک با مشتریان خواهد بود.

در این جلسه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سازمانی، وجود کارکنان توانمند و متخصص در بانک ایران زمین را ارزشمندترین دارایی این بانک دانست و با تأکید بر ضرورت آموزش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان گفت: بدون تردید چنین سرمایه ارزشمندی سزاوار احترام، امنیت شغلی، رفاه اجتماعی و خدمت در مجموعه ای پویا و شایسته سالار است.

نگار کریمی 

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۱۱/۲۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
آغاز پویش ساخت و نوسازی مدارس با مشارکت همراه اول
پرداخت تسهیلات تا ۴ برابر میانگین حساب دارندگان دستگاه‌های POS و IPG بانک سینا تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال
سرمایه بانک ملی ایران ۴۲۰ همت شد / بی‌رقیب؛ همچنان در صدر نظام بانکداری
بانک سینا در جمع پنج بانک برتر کشور
امکان وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی فراهم شد
آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای وارداتی
مدیرعامل بانک سپه درگذشت سرتیپ پاسدار علیرضا افشار را تسلیت گفت
رشد قابل توجه صدور حواله و تراکنش‌های بانکی در بانک ملی ایران/ صدور بیش از ۵۵ میلیون حواله پایا و پل در شش ماه
ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا ۷.۷ همت شد
آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۵ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین
حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
پارسیان، بانک برتر در حوزه ضمانت نامه شد
گرین‌بانک؛ نئوبانک جدید هوشمند بانک سینا رونمایی شد
تمرکز بر مردمی سازی بانک پارسیان، ارتقای بهره وری، توسعه سرمایه انسانی و تحول فناورانه
عبور منابع بانک ملی ایران از مرز ۲ هزار همت
فراخوان عمومی توسعه‌دهنده و پشتیبان سامانه آرشیو الکترونیک و دیجیتال‌سازی اسناد
حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
همه چیز درباره تسهیلات ۷۰۰ میلیونی اعتبار ملی؛ از جزئیات دریافت غیرحضوری تا پرداخت اقساط
پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان به ۵ هزار عروس و داماد/ رشد ۲۷ درصدی وام‌های ازدواج نسبت به سال گذشته
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak