بانکداری دیجیتال اولویت بانک ایران زمین

تشخیص خبر:گسترش هر روزه فضای‌مجازی و کاربرد ابزارهای الکترونیک در زندگی روزمره باعث شده تا نظام بانکی نیز سیاست‌های خود در ارائه خدمات را مبتنی بر فضای‌مجازی تغییر دهند.

موضوعی که بانک ایران‌زمین فعالیت نخستین بانک دیجیتال کشور را در آینده نزدیک به‌عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های خود عنوان کرده و در این راستا راه‌اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی را نیز برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش تشخیص خبر، سیدمحمدحسین استاد مدیــر روابط عمومــی بانک ایران زمین با بیان اینکه مشتریان خواهان دریافت خدمات در مکانی هســتند کــه حضور دارند، می‌گوید: سیاست بانک ایران‌زمین در بانکداری دیجیتال به‌عنوان یک بانکداری مردم‌محور این اســت که زمین بازی را مشتری مشخص می‌کند و باید خدماتی ارائه شوند که مشتری تقاضا دارد. او افزود: در حال حاضر تعداد محدودی از خدمات مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به‌صورت غیرمســتقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی به مشتریان ارائه می‌شود که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم؛ اما این مهم را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه‌های اجتماعی فراهم نیست.

زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده است
همچنین فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات اظهارکرد: تمامی زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده و به‌زودی از بانک ایران‌زمین به‌عنوان اولین بانک دیجیتال به معنای واقعی رونمایی خواهد شد. وی همچنین نقش پرسنل را در پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال مهم، اساسی و کلیدی خوانده و منابع انسانی را فاکتور اصلی اجرای این طرح برشمرد. همگام با هدفگذاری این بانک برای فعالیت بانکداری دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کیفیت و پشتیبانی مورد توجه قرار گرفته است.

پوست‌اندازی صنعت بانکداری در سال‌های اخیر
عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استانداردسازی امور اجرایی در بانک‌ها از افتتاح سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی خبر داد و بیان داشت: صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست‌اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش‌ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود. وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه‌های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می‌تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۹/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد
سرمایه گذاری ۴۴ شرکت در ساخت نیروگاه های جدید برق با راهبری ایمیدرو
تولد طرح ملی توانمندسازی محلات در بانک ایران زمین
تنها مالکیت ۱۸۶ واحد مسکونی در اختیار بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی است
پیشرفت قابل توجه ساخت ۲ باب مدرسه از سوی چادرملو
پیام تسلیت دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پی درگذشت همسرگرامی دکتر پرتوافکنان عضو هیئت مدیره
معرفی برندگان جايزه ملى تعالى در بیست و یکمین همايش ملّی تعالي سازماني
چادرملو ۱۴۲۱ شغل خانگی درقالب طرح اقتصاد مقاومتی ایجاد کرد
اعلام قابلیت های جدید در بروزسانی نسخه جدید همراه بانک پارسیان
تقدیر از روسای موفق شعب بانک ایران زمین در باغ موزه بانک مرکزی
تجلیل رئیس کل بانک مرکزی از روسای شعب موفق بانک سپه
رویکرد کلی‌نگر ال‌جی نسبت به پایداری(Sustainability) در نمایشگاه CES 2024
نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال ۱۴۰۳ سه درصد تعیین شد
برترین های مسابقات ورزشی “جام فجر” بانک سپه مشخص شدند
بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی برگزار می شود
چادرملو مراکز آموزشی و درمانی را تجهیز می‌کند
اهدای جوایز به صاحبان ۱۲ ایده برتر بخش معدن و صنایع معدنی
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت
کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی
تجدید پیمان مدیران و کارکنان بانک سپه با آرمانهای انقلاب
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak