بانکداری دیجیتال اولویت بانک ایران زمین

تشخیص خبر:گسترش هر روزه فضای‌مجازی و کاربرد ابزارهای الکترونیک در زندگی روزمره باعث شده تا نظام بانکی نیز سیاست‌های خود در ارائه خدمات را مبتنی بر فضای‌مجازی تغییر دهند.

موضوعی که بانک ایران‌زمین فعالیت نخستین بانک دیجیتال کشور را در آینده نزدیک به‌عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های خود عنوان کرده و در این راستا راه‌اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی را نیز برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش تشخیص خبر، سیدمحمدحسین استاد مدیــر روابط عمومــی بانک ایران زمین با بیان اینکه مشتریان خواهان دریافت خدمات در مکانی هســتند کــه حضور دارند، می‌گوید: سیاست بانک ایران‌زمین در بانکداری دیجیتال به‌عنوان یک بانکداری مردم‌محور این اســت که زمین بازی را مشتری مشخص می‌کند و باید خدماتی ارائه شوند که مشتری تقاضا دارد. او افزود: در حال حاضر تعداد محدودی از خدمات مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به‌صورت غیرمســتقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی به مشتریان ارائه می‌شود که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم؛ اما این مهم را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه‌های اجتماعی فراهم نیست.

زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده است
همچنین فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات اظهارکرد: تمامی زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده و به‌زودی از بانک ایران‌زمین به‌عنوان اولین بانک دیجیتال به معنای واقعی رونمایی خواهد شد. وی همچنین نقش پرسنل را در پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال مهم، اساسی و کلیدی خوانده و منابع انسانی را فاکتور اصلی اجرای این طرح برشمرد. همگام با هدفگذاری این بانک برای فعالیت بانکداری دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کیفیت و پشتیبانی مورد توجه قرار گرفته است.

پوست‌اندازی صنعت بانکداری در سال‌های اخیر
عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استانداردسازی امور اجرایی در بانک‌ها از افتتاح سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی خبر داد و بیان داشت: صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست‌اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش‌ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود. وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه‌های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می‌تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۹/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
چادرملو عملیات انتقال آب خلیج فارس به صنایع شهرستان اردکان را آغاز کرد
رئیس هیئت‌مدیرۀ چادرملو: تجلیل و تداوم راه شهدا تکلیف سنگینی است بر عهده ما
رکورد بی سابقه بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال
بررسی چالش‌های روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران
انتصاب سرپرست جدید واحد حراست چادرملو
سیاست حکمرانی کارآفرین باید کل نگر باشد
گام دوم ( نوچاد ) در توسعه اکوسیستم نوآوری
عبور ارزش دارایی‌های بانک سپه از مرز یک‌هزار همت
حضور پررنگ بانک سپه در نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی
روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است
مدیرعامل بانک سپه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
فرصت‌ها و چالش‌های استقرار قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در سازمان مدیریت صنعتی
امکان وکالتی نمودن طرح‌های تسهیلاتی «نگین مهر» و «نگین آتیه» در بانک سپه فراهم شد
امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (نوبت دوم) فراهم است
حضور انتشارات سازمان مدیریت صنعتی در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران
حضور شرکت چادرملو در اولین نمایشگاه کارآفرینی یزد
بازدید مدیر عامل سرمایه گذاری امید از مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو
همایش سراسری مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
تجلیل از کارگران نمونه چادرملو
تبیین رویکردهای کلان بانک سپه در سال ۱۴۰۲ 
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak