بانکداری دیجیتال اولویت بانک ایران زمین

تشخیص خبر:گسترش هر روزه فضای‌مجازی و کاربرد ابزارهای الکترونیک در زندگی روزمره باعث شده تا نظام بانکی نیز سیاست‌های خود در ارائه خدمات را مبتنی بر فضای‌مجازی تغییر دهند.

موضوعی که بانک ایران‌زمین فعالیت نخستین بانک دیجیتال کشور را در آینده نزدیک به‌عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های خود عنوان کرده و در این راستا راه‌اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی را نیز برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش تشخیص خبر، سیدمحمدحسین استاد مدیــر روابط عمومــی بانک ایران زمین با بیان اینکه مشتریان خواهان دریافت خدمات در مکانی هســتند کــه حضور دارند، می‌گوید: سیاست بانک ایران‌زمین در بانکداری دیجیتال به‌عنوان یک بانکداری مردم‌محور این اســت که زمین بازی را مشتری مشخص می‌کند و باید خدماتی ارائه شوند که مشتری تقاضا دارد. او افزود: در حال حاضر تعداد محدودی از خدمات مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به‌صورت غیرمســتقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی به مشتریان ارائه می‌شود که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم؛ اما این مهم را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه‌های اجتماعی فراهم نیست.

زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده است
همچنین فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات اظهارکرد: تمامی زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده و به‌زودی از بانک ایران‌زمین به‌عنوان اولین بانک دیجیتال به معنای واقعی رونمایی خواهد شد. وی همچنین نقش پرسنل را در پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال مهم، اساسی و کلیدی خوانده و منابع انسانی را فاکتور اصلی اجرای این طرح برشمرد. همگام با هدفگذاری این بانک برای فعالیت بانکداری دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کیفیت و پشتیبانی مورد توجه قرار گرفته است.

پوست‌اندازی صنعت بانکداری در سال‌های اخیر
عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استانداردسازی امور اجرایی در بانک‌ها از افتتاح سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی خبر داد و بیان داشت: صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست‌اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش‌ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود. وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه‌های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می‌تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۹/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در روز پنجشنبه چهارم مردادماه/ اعلام لیست شعب کشیک
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان تهران
فاز دوم گازی نیروگاه شماره ۲ سیکل ترکیبی چادرملو به زودی راه اندازی می شود
فروش ۲۴ ساعته ارز اربعین توسط بانک سپه در روبیکا
تصویب طرح جامع منطقه ویژه لامرد در هیات دولت
تسریع راهکارهای کارخانه هوشمند شرکت ال‌جی، با استفاده از هوش مصنوعی یکپارچه و تجربه‌ای ۶۶ ساله در زمینه تولید
تصویب صورت‌های مالی ۱۴۰۲ بانک پارسیان با تائید سهامداران
برگزاری جلسه ماهانه روسای شعب استان یزد و کرمان بانک ایران زمین
خدمت رسانی شعب کشیک بانک سپه به زائران اربعین حسینی در استان‌های مرزی
موثق ترین دیدار گرم با کارکنان روابط عمومی
تقدیر از عملکرد گروه مالی در مجمع عمومی عادی سالیانه
اولین شعبه هیبرید بانک ایران زمین افتتاح شد
بازدید مدیران عالی بانک ایران زمین از شعب منطقه اصفهان
انتصاب مدیر شعب منطقه خراسان رضوی بانک ایران زمین
توسعه محصولات مدرن بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال
فروش ارز اربعین در بیش از ۱۸۰ شعبه منتخب بانک سپه + لیست شعب
برگزاری مراسم انتصاب معاون اعتباری منطقه فارس بانک ایران زمین
مهلت وکالتی کردن حساب در طرح خودروهای وارداتی تمدید شد
سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت هایی نظیر چادرملو است
سومین نشست هزاره سوم و پارسیان نوین؛ نقش زیست‌بوم نوآوری در توسعه بانکداری دیجیتال
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak