رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند

تشخیص خبر: مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی این مناسبت را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: مدتها است مخاطبین ما تغییر ذائقه داده اند و در واقع از جایگاه مخاطب صرف به جایگاه یک رسانه فعال ارتقاء یافته اند و هر دو نقش را پذیرفته است.

به گزارش تشخیص خبر ، سید محمد حسین استاد گفت: دنیای دیجیتال فرصت‌های زیادی را در اختیار ما قرار داد، مخاطب امروز ما کنشگر و هوشیارتر است و این برای ما که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنیم فرصت است. ما پیش از این برای رسیدن صدای خود به مخاطبین تلاش زیادی می کردیم چون ارتباط یک طرفه بود و اگر هم ارتباط دو طرفه ای شکل می گرفت به نوعی به صورت آفلاین بود.

وی گفت: اما امروز ما از نزدیک و بدون از دست دادن زمان در کنار مخاطبین مان قرار داریم با آنها گفتگو می کنیم و مسائل و انتقادات و پیشنهادات آنها را بررسی و به سرعت پاسخ می دهیم. در واقع مخاطبین، امروز در کنار روابط عمومی ها هستند و نه مقابل آنها و این فرصت بسیار خوبی است تا فعالین این عرصه بتواند نقش خود را در ایجاد یک ارتباط دو سویه بهبود ببخشند.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بخش زیادی از زندگی ما در فضای آنلاین طی می شود و این موضوع با حضور بیماری کرونا سرعت بیشتری به خود گرفته افزود: در حال حاضر ارتباط روابط عمومی با مخاطبین خود در فضای آنلاین شکل می گیرد و از تجربه گذشته ما فقط خاطراتی مانده و فضا به سرعت تغییر کرده و ما از گذشته عبور کرده ایم.

وی با اشاره به اقدامات بانک ایران زمین در حوزه روابط عمومی دیجیتال اظهار داشت: حضور مستمر در شبکه های اجتماعی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، تغییر فرآیندهای اجرایی و بهبود مستمر اقدامات از جمله اقداماتی است که در حال حاضر انجام شده است و بزودی شاهد تغییرات بسیاری در این حوزه خواهیم بود.

استاد در پایان مجددا روز روابط عمومی را به همه فعالین این عرصه به خصوص روابط عمومی بانک‌ها تبریک گفت. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
ارائه تسهیلات طرح طلوع ویژه مشتریان فعال بانک ایران زمین
هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد
تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه
کاهش زیان و رشد درآمد؛ سال مثبت برای بانک ایران زمین
آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری
پایانی با شکوه برای مسابقه بزرگ «به توان دوستی فراز بانک»!
تشریح سیاست‌های آتی بانک سینا در سمینار ماهانه مدیر عامل و مدیران مناطق
عرضه ۲۱۹ هزار تن محصول در بورس کالای ایران
نام روزهای هفته تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۴ اعلام شد
معرفی نحوه دریافت و نصب برنامک همراه بانک سپه
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱۹تیرماه ۱۴۰۴
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز در روز پنجشنبه نوزدهم تیر ۱۴۰۴
بازدید وزیر اقتصاد از مجموعه بانک سپه / قدردانی دکتر مدنی‌زاده از مدیران و کارکنان این بانک
حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو در فولاد مبارکه و تأکید بر تداوم جریان تولید
عرضه سکه طلا در شرکت صرافی سینا آغاز شد
ارسال OTP در بله برای کسب‌وکارها رایگان شد
امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه چکاوک فراهم شد
نهمین دوره سوگواره عکاسی محرم ایران زمین برگزار شد
مهلت امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو تمدید شد
خدمات غیر‌حضوری و اینترنتی بانک سپه فعال شد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak