مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
۱۱درصد لوایح و طرح های ارائه شده در مجلس مربوط به سازمان تامین اجتماعی است

تشخیص خبر : مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۱۱درصد لوایح و طرح های مطرح شده در مجلس شورای اسلامی مربوط به سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در نشست با معاونان و مدیران پارلمانی وزارت تعاون، کار ورفاه و اجتماعی و دستگاههای زیر مجموعه آن در ستاد مرکزی این سازمان با اشاره به جایگاه خطیر حوزه پارلمانی در دستگاهها گفت: این بخش در سازمان تامین اجتماعی که دارای ماموریت های کلان اجتماعی و اقتصادی در کشور است، نقش برجسته ای دارد.
وی تصریح کرد: ۵۰درصد طرح های مطرح شده در مجلس شورای اسلامی متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که این اهمیت بخش پارلمانی این وزارتخانه و دستگاههای مشمول آن را نشان می دهد.
دکتر نوربخش با بیان اینکه مردم از دولت و مجلس خواسته هایی دارند، خاطر نشان کرد: غالب مطالبات مردم از این نهادها، در وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و سازمان های زیر مجموعه تجمیع شده است.
وی با اشاره به اینکه در مقطع حساس طرح بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه کشور در مجلس هستیم، گفت: دورنمای ۵ساله وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در این مقطع رقم می خورد .
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در این شرایط، نیازمند همبستگی و هم افزایی حوزه پارلمانی میان وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی ودیگر دستگاههای زیر مجموعه هستیم تا در خصوص موضوعات مربوطه دیدگاه واحدی اعلام شود.
دکتر نوربخش با بیان اینکه فعالیت حوزه پارلمانی منبعث از کار کارشناسی است، گفت: باید ساختاری فراهم شود همگرایی در کار کارشناسی مورد توجه قرار گیرد و پس ازاجماع و اتفاق نظر، موضوع در کمیسیون های مجلس عنوان شود.
وی با اشاره به انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و تاکید بر حضور پرشور مردم در این عرصه اظهار داشت: موضع سازمان تامین اجتماعی در عرصه انتخابات بی طرفی و پرچم سفید است.
دکتر نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی، محور فعالیت ها را براساس چارچوب های نظام، قانون و اخلاق قرار داده است، گفت: این مهم مورد توجه و تاکید جدی وزیر محترم تعاون، کار ورفاه اجتماعی است.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان مهم خدمتگزار، امنیت خاطر را برای جامعه ایجاد می کند، تصریح کرد: این سازمان قانونمداری را محور حرکت قرار داده است و از این حیث می تواند الگویی برای سازمان های دیگر شود.
دکتر نوربخش سازمان تامین اجتماعی را مرتبط با کل جامعه و تاثیر گذار در عرصه های اجتماعی و اقتصادی کشور ارزیابی کرد و افزود: برای اتصال چنین پتانسیل هایی با مرجع قانونگذاری کشور نیازمند برنامه ریزی منسجم هستیم .
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: تعامل وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون است. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۱/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak