چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک سپه برگزار شد

تشخیص خبر: به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص فعالیت های رسانه‌ای، اطلاع رسانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک ها، برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص فعالیت های رسانه‌ای، اطلاع رسانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک ها، برگزار شد.

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم، گفت: روابط عمومی هنر ارتباطی بین درون و برون سازمان است که با خلاقیت، روزآمدی و نوآوری توأم بوده و بدون شک تلفیق اینها در روابط عمومی سیستم بانکی متبلور است.

وی بابیان اینکه روابط عمومی‌های بانک ها منعکس کننده تصویر واقعی از خدمات و تلاش های سیستم بانکی در کشور به شمار می روند، افزود: مدیران روابط عمومی ها نقش حیاتی در سازمان ها دارند و می‌توانند با مجموعه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارند انعکاس دهنده تلاش های واقعی سیستم بانکی به مردم و ذینفعان باشند.

مدیرعامل بانک سپه بابیان اینکه هدف عملیات بانکی در بانک‌های دولتی معطوف به خدمت‌رسانی به مردم و شکوفایی اقتصاد کشور است، افزود: اطلاع‌رسانی از خدمات بانک‌ها در کشور موجب می‌شود تا آحاد مردم بدانند سیستم بانکی همواره، همراه مردم و برطرف کننده دغدغه های اقتصادی و رفع مشکلات مالی آنها است.

دکتر ابراهیمی بر لزوم اعتماد سازی، پاسخگو بودن، سرعت در انتشار اخبار و اطلاعات تاکید کرد و خواستار اقناع سازی مخاطبان و خصوصا مشتریان و ایجاد تصویر ذهنی مناسب و دقیق از بانک نزد آنان شد.

دکتر مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و آگاهی بخشی به آحاد مردم، گفت: با توجه به شرایط فعلی و لزوم پاسخگویی سریع به رسانه ها و آگاهی بخشی به مردم ،نقش روابط عمومی ها در این میان دوچندان است.

وی افزود: ضروری است تلاش های مجموعه های اقتصادی کشور با تمرکز بر امید آفرینی و ایجاد ثبات، به دقت و با سرعت اطلاع رسانی شود.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید با دقت و حساسیت ضمن رصد اخبار و فضای مجازی آمادگی پیش بینی هر رخداد و پاسخگویی سریع به مخاطبان را داشته باشند و با اطلاع رسانی و انعکاس به موقع و فراگیر برنامه ها و عملکرد دستگاه ها، نقش امیدآفرینی در جامعه را ایفا کنند. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۰۸/۲۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
افزایش سرمایه کم سابقه «وامید» به نتیجه رسید/ قدردانی رئیس مجمع از رئیس‌کل بانک مرکزی
شهید رئیسی نماد مجاهدتی بی وقفه در مسیر پیشرفت ایران و تحقق آرمان های انقلاب بود
ال‌جی راهکار نسل جدید خودروهای متصل، مبتنی بر ماهواره را در کنفرانس ۲۰۲۵ ۵GAA به نمایش گذاشت
تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا
روابط عمومی نقش موثری در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان دارد
راه اندازی شعبه تخصصی بورس در بانک ایران زمین
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد
روابط‌عمومی؛ ابزاری راهبردی برای خلق ارزش در بانک سینا
مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
آغاز دومین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با حمایت همراه اول
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه
حضور موثر بانک سپه با سه مقاله علمی در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی
معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه رساله‌های برتر مهندسی برق و فناوری اطلاعات
تامین مالی ۵۰ میلیون یورویی بانک ملی برای پتروشیمی نخل آسماری با اوراق مرابحه ارزی
عملکرد موفق بانک سینا در وصول مطالبات غیر جاری
دعوت همراه اول از فعالان بازار سرمایه برای شرکت در مسابقه تحلیل نماد «همراه»
تاکید آقاجانلو بر اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به استان یزد/ تقدیر استاندار از اقدامات توسعه ای ایمیدرو
آغاز پویش روزهای ۱۰۰ میلیون تومانی همراه اول
دیدار رئیس هیئت مدیره بانک سینا با فعالان اقتصادی استان مرکزی
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak