ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک
بانکداری باز، یک تغییر پارادایم اجتناب ناپذیر

تشخیص خبر : در حاشیه‌ی هفتمین دوره‌ی همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت و با حضور مسئولین بانک ایران زمین، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و خبرنگاران، « نشست آغاز ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک برگزار شد.

سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اعلام کرد: «با توجه به رویکرد این بانک به عنوان بانک دیجیتال ، نیازهای مشتریان با دقت بررسی و با استفاده از ابزارها و شاخصهای الکترونیکی، محصولات خود را ارائه می کند. وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با سرعت تکنولوژی، سرعت ارائه محصولات این بانک نیز افزایش یابد
فرهاد اینانلویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، توجه به فین تک پها را مهم دانست. وی با اشاره به امنیت بالا و تیم توسعه حرفهای فینوتک ابراز امیدواری کرد با استفاده از این پلتفرم، توسعه بازار و دستیابی به تراکنش های بیشتر در صنعت بانکداری میسر شود. وی ارائه Open API توسط بانکها و تغییر طرز تفکر موجود در نظام بانکی را مهم بر شمرد.
مدیر عامل شرکت ارتباط فردا، سید حامد قنادپور گفت: «باید پذیرفت، که در تمامی صنایع نیاز به دسترسی به سرویسهای بانکی به شکل ساده‌تر وجود دارد و این موضوع بدون تعامل بانک‌ها امکان پذیر نیست. وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن بانک ایران زمین به همکاران فینوتک، افزود، نوآوری باز یک تغییر پارادایم است که باید آن را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.
مهسا خمیسی مدیر فینوتک صحبتهای خود را با مروری بر عملکرد فینوتک آغاز کرد. خمیسی گفت:« اکنون پس از گذشت یک سال، با توسعه همکاری با سرویس دهندگانی مانند شرکت نوآوران امین در حوزه بازار سرمایه و بانک ایران زمین در حوزه بانکداری، تعداد سرویسهای فینوتک از ۱۱ سرویس به عدد ۴۱ افزایش پیدا کرده و این پلتفرم از بانکداری باز به نوآوری باز ارتقا یافته است. همچنین تعداد مشتریان فینوتک به عدد ۱۶۰ رسیده است». وی دریافت کارمزد از سرویسهای بانکی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم فینوتک اعلام کرد؛ موضوعی که قبل از این کمتر در نظام بانکداری اتفاق افتاده بود. خمیسی از سندباکس فینوتک به عنوان یکی از ابزارهای خوب این پلتفرم یاد کرد.
خمیسی با اشاره به آغاز همکاری فینوتک و بانک ایران زمین و اضافه شدن ۱۰ سرویس این بانک بر روی فینوتک، این موضوع را حاصل عملگرایی و همافزایی دو مجموعه دانست. وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت بانکها و دیگر سرویس دهندگان، گام بزرگی در توسعه پلتفرم نوآوری باز برداریم.
در پایان ایرجی زاده مدیر بانکداری مجازی بانک ایران زمین ابراز امیدواری کرد تا در کنار فینوتک تجربه کاربری در استفاده از خدمات مالی و پرداخت در بستری امن برای مشتریان، توسعه و بهبود یابد.
عبدالرضا شریفی حسینی معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده و علی نوروزی مدیرعامل شرکت نوآوران امین از دیگر میهمانان این مراسم بودند.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۱۱/۰۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین
بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید
انتصابات جدید در بانک ایران زمین
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak