واکسینه شدن مشتریان بانک ایران زمین در مقابل آسیب‌های ناشی از کرونا

تشخیص خبر : بیش از ۲ سال است که از نخستین نشانه‌های ویروس کرونا در جهان می‌گذرد به طوری که این پاندمی تمامی حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بالاخص بانک‌ها را دستخوش تغییرات گسترده کرده است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از بانک ایران زمین، در این مدت تمام بخش‌ها اعم از ساختمان، صنعت، تولید، انرژی، توریسم و به ویژه سیستم بانکی دستخوش تغییراتی در کارایی و عملکرد خود شده به طوری که بسیاری با بحران درگیر شده و برخی دیگر، کوچ به سایر بخش‌ها را آزمودند.

در این میان اما، بانک‌هایی توانستند در بحران کرونا نه تنها آسیب نبینند و حتی فضای کسب و کار خود را نیز بهبود ببخشند که از مدت‌ها پیش از فراگیری پاندمی و پیش از ظهور ویروس کرونا، استفاده از خدمات نوین را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده بودند.

در واقع بانک‌هایی که به سلامت در اوج بحران کرونا توانستند به اهداف خود طبق برنامه از پیش تعیین شده دست پیدا کنند که برنامه و سیاست خود را بر پایه اصول بانکداری نوین بنا نهاده بودند.

بانک ایران زمین، یکی از بانک‌های موفق

یکی از بانک‌های موفق در این خصوص بانک ایران زمین است که بهره مندی مشتریانش از خدمات نوین بانکداری دیجیتال را از دو سال پیش از ظهور این ویروس در دستور کار خود قرار داده بود. این بانک بدون توجه به پاندمی کرونا اساس و پایه خدمات خود را بر مبنای بانکداری دیجیتال استوار کرد و از این رو کمترین آسیب را از این بحران به خود دید.

به بیان دیگر این بانک با بکارگیری فناوری نوین در ارائه خدمات بانکداری، تجهیز شعب به آخرین دستاوردهای این فناوری‌ها و نیز آموزش مشتریان برای بکارگیری این خدمات، خود و مشتریانش را هرگونه آسیب ناشی از این ویروس در امان نگهداشت.

به تعبیر دیگر بتوان گفت که مجموعه اقدامات و تمهیدات بانک ایران زمین، در اصل مشتریان این بانک را در مقابل هرگونه گزند از آسیب‌های مخرب این ویروس در ارائه خدمات بانکی واکسینه کرد و مشتریان این بانک توانستند در مدتی که بحران کرونا وجود داشت تمام خدمات مورد نظر خود را از این بانک بدون دغدغه دریافت کنند.اما این آخر کار نبود و بانک ایران زمین با ورود به دنیای فناوری دیجیتال، ارمغان بهتری برای مشتریان خود در برنامه دارد. بانکداری دیجیتال به نوعی هر آن چیزی که یک مشتری از یک بانک انتظار دارد پیش روی او قرار می‌دهد.

مشتریان بانک ایران زمین دیگر هیچ دغدغه‌ای بابت دریافت خدمات بانکی نداشته و نخواهند داشت

مشتریان بانک ایران زمین دیگر هیچ دغدغه‌ای بابت دریافت خدمات بانکی نداشته و نخواهند داشت، بی آن که نگران از خانه بیرون آمدن خود یا ترس از حضور در شعب بانک داشته باشند، می‌توانند با بهره مندی از محصولات تمام دیجیتال این بانک، “نه بزرگی” به ویروس کرونا و هر ویروس دیگری که باعث مختل شدن اموری که به واسطه این ویروس زندگی مردم را تحت الشعاع خود قرار داده، بدهند.

به عبارت دیگر ترغیب مشتریان بانک ایران زمین در رابطه با استفاده از خدمات نوین بانکداری نوین، تیر خلاصی بر هرگونه محدودیت ایجاد شده در این رابطه بوده و خواهد بود به گونه‌ای که کرونا و جهش‌های این ویروس و سویه‌های جدید آن نیز نه تنها نتوانست از ارتباط مشتریان با شعب بانک کم کند بلکه تعاملات بهتر و سودمندتری به واسطه بکارگیری این خدمات در مشتریان وفادار بانک به وجود آورد که این امر می‌تواند نویدبخش روزهای امیدآفرین برای هم بانک و هم مشتریان باشد.

این در حالی است که شیوه و مدل این نوع ارتباطات در بانک ایران زمین، بدون شک الگویی برای سایر مشتریان در بانک‌های دیگر می‌تواند باشد که مشتریان خود را به بکارگیری از خدمات و فناوری‌های نوین تشویق و ترغیب کنند.

تمهیدات و سیاست‌های بانک ایران زمین

تمهیدات و سیاست‌های بانک ایران زمین که این بانک را در سال ۱۴۰۱ به بانک تمام دیجیتال تبدیل خواهد کرد از یاد و خاطره نسل‌های آتی هم نخواهد رفت که که یادآوری است بر اینکه در چنین شرایطی بانک ایران زمین با اتکا به سیستم هوشمند فناوری‌های نوین، راه دشوار ایجاد شده در مواقع بحرانی را هموار کرد.

لازم به ذکر است خدمات اینترنت بانک ایران زمین یکی از سیستم‌های بانکداری مدرن این بانک است که برای مشتریان دارای ارتباط اینترنتی این امکان را فراهم می‌سازد که در هر زمان و هر مکان بتوانند انتظارات خود را از نیازهای بانکی فراهم آورند.

گفتنی است از ۴ سال گذشته تا کنون بانک ایران زمین با هدف جهش بزرگ در شیوه ارائه خدمات به مشتریان، پروژه بانکداری دیجیتال را آغاز کرد و در این راه گام‌های بزرگ و اساسی برداشته است به طوری که این بانک در سال‌های اخیر با تمرکز بر روی توسعه بانکداری دیجیتال موفق به ارائه نخستین پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین به نام فراز ” فناوری روز ایران زمین” در راستای جلوگیری از آسیب‌های کرونا گردید. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۱۰/۱۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
پیام مدیریت عالی بانک ایران زمین به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک سپه حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت
معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳
تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
چادرملو قرارداد خرید لکوموتیوهای سنگین باری با مپنا امضا کرد
ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
برگزاری مراسم سالروز تأسیس بانک ایران زمین
بازدید مهندس طاهر زاده از ۲ پروژه بزرگ صنعتی چادرملو
انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین
انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
۱۰ تیم برتر رویداد چادرو شناخته شدند
جلسه کار گروه هماهنگی شبکه بانکی کشور در حوزه مدیریت گردش وجوه نقد
تصویب افزایش ۵۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریالی چادرملو از محل سود انباشته
افتتاح فاز یک مجتمع کشت و صنعت پاک چوب با حمایت مالی بانک سپه و با حضور رئیس‌جمهور
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak