نشست تقدیر از برترین استارتاپهای الکام استارز ۹۶ برگزار شد

تشخیص خبر: بیست استارتاپ برتر سالن الکام استارز در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در سازمان نظام صنفی رایانه ای حضور یافته و مورد تقدیر رئیس سازمان واقع شدند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، این نشست با حضور ناصرعلی سعادت رئیس سازمان، باقر بحری مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ، گلرخ بحری مدیر سالن الکام استارز و همچنین بیست استارتاپ برتر سالن الکام استارز در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ برگزار شد.
در ابتدای نشست رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ضمن قدردانی از استارتاپهای حاضر در نشست، بر لزوم آشنایی و مشارکت کسب و کارهای نوپا با سازمان تاکید کرد و افزود: سازمان نظام صنفی رایانه ای با سابقه ۱۳ سال فعالیت به دنبال برآورده کردن خواسته ها و انتظارات صنفی با اتکا بر توان بخش خصوصی است و کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز میتوانند از این بستر استفاده کنند و با مشارکت در کمیسیون های تخصصی و ایجاد اتاق های فکر در جهت رفع مشکلات و همچنین پیشرد اهداف خودشان و صنف گام بردارند.
سپس باقر بحری نیز با تایید صحبت های رئیس سازمان به نقش حمایتگر سازمان اشاره کرد و افزود: طی سه سال گذشته که برگزاری نمایشگاه الکامپ بر عهده سازمان نظام صنفی رایانه ای نهاده شده است تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در کنار کسب و کارهای قدیمی که در طی سالها در این حوزه فعالیت میکردند از کسب و کارهای نوپا نیز حمایت کنیم تا با حضور و نقش آفرینی استارتاپها جان تازه ای به صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور بدهیم.
او افزود: فراهم ساختن شرایط حضور در نمایشگاه تخصصی الکامپ، اختصاص سالنی مجزا و با بهترین امکانات و تجهیزات موجود و اعزام تیم های برتر به نمایشگاه های بین المللی یکی از این نقش های حمایتی سازمان است تا ضمن نشان دادن قواعد بازی به کسب و کارهای نوپا آنها را با بازارهای ملی و بین المللی نیز آشنا ساختیم.
سعادت با اشاره به اینکه جایزه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به برترین استارتاپهای الکام استارز، حضور در نمایشگاه جیتکس بود و افزود: انتخاب نمایشگاه جیتکس با نظرسنجی از ۱۰ استارتاپ برتر صورت گرفت که با استقبال اکثریت روبرو شد و شاهد بودیم در بخش رقابتی ۴ استارتاپ ایرانی جزو ۵۰ استارتاپ برتر جیتکس انتخاب شدند که از میان آنها دو استارتاپ موزار وکامنت ماینر جزو برترینهای الکام استارز بودند.
در ادامه به هر استارتاپ فرصت کوتاهی برای اظهارنظر داده شد.
راحیل محمدی از استارتاپ کیف پول شخصی نیو، ضمن تشکر از برگزاری با کیفیت الکام استارز امسال، گفت: حضور در نمایشگاه جیتکس با توجه به اینکه بر منطقه خاورمیانه متمرکز است برای شناخت بازارهای مشابه بازار خودمان بسیار مفید بود.
خدادای از استارتاپ رد کالا با اشاره بر اینکه آشنایی با الکام استارز مسیر ردکالا را روشن کرد، افزود: از طریق الکام استارز با سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان نهاد متولی استارتاپهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا شدیم.
علی غیوری از استارتاپ کتابخوان الکترونیک خوانا نیز با اشاره به اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه روابط خوبی برقرار شد که ادامه مسیر ما را تسهیل ساخت و گفت: با این حال با مشکل تعدد مراکز صادر کننده مجوز فعالیت روبرو هستیم که اغلب پیگیری ها و نامه های ما را بدون پاسخ میگذارند، از سازمان انتظار داریم این دست از مشکلات ما را پیگیری کند.
قاسم زاده از استارتاپ ابرآروان نیز ضمن قدردانی از رشد صعودی الکام استارز طی سه سال گذشته و فراهم ساختن فرصت های حضور در عرصه های بین المللی، گفت: مسئله تعدد مراکز صادر کننده مجوزها مشکلی است که استارتاپها به صورت مشترک با آن دست در گریبان هستند و از سازمان میخواهیم ما را یاری کند.
میلاد نوری از استارتاپ پونز با تاکید بر اینکه بازخوردهای خوبی از سوی سرمایه گذاران خارجی بعد از حضور در جیتکس داشتیم، گفت: حضور در نمایشگاه الکام استارز پنجره خوبی برای معرفی رسمی استارتاپها به شمار میرود.
امین مطلبی از حراجی آنلاین چوبید، گفت: از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور میخواهیم که نهاد متولی استارتاپهای حوزه فاوا باشد تا بتوانیم با اتکا به یک نهاد قدرتمند و متمرکز مطالباتمان را پیگیری کنیم.
امیرحسین حسینی پژوه از استارتاپ می بریم با اشاره به توان اندک استارتاپها گفت: از سازمان برای برگزاری نمایشگاه الکامپ و برپا سازی سالن الکام استارز تشکر میکنیم و میخواهیم که به عنوان نهاد متولی ما پنجره ارتباطی ما با دستگاه ها و مسئولان باشد.
بهناز کوهپر از استارتاپ خانه داران و نولا نیز پیشنهاد برگزاری جلسات مشترک استارتاپها با حضور مدیران و روسای سازمان را مطرح کرد که با استقبال حاضران روبرو شد.
سپس ابوذر معتمدی از موسسه فرهنگی و هنری شباویز با اشاره به اینکه حضور در الکام استارز یک تجربه متفاوت بود، افزود: هدفمان از حضور در جیتکس برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان ایرانی و به خصوص مسئولان کشور و همچنین سرمایه گذاران و شتابدهنده ها بود که به خوبی انجام شد.
فتح الله فتحی از استارتاپ موزرا نیز با اشاره به اینکه مدت زمان کافی برای برنامه ریزی و آماده سازی محتوای لازم برای جیتکس را نداشتیم، گفت: حضور در جیتکس تجربه خوبی بود ولی موزرا به بازارهای بین المللی نیاز دارد و ما سبیت را ترجیح میدادیم.
طاهرخانی از استارتاپ لینکپ نیز با مقایسه الکام استارز با جیتکس گفت: سطح استارتاپهای الکام استارز بسیار بالاتر از جیتکس بود اما کیفیت امور اجرای جیتکس بهتر از الکام استارز بود با اینکه امسال شاهد رشد صعودی الکام استارز بودیم.
پویان ابراهیمی از استارتاپ اسمارت وای فای با اعلام اینکه در سه سال گذشته سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تنها نهادی بود که بدون دریافت هزینه به ما کمک کرد، گفت: از سازمان برای فراهم ساختن فرصت حضور در الکام استارز و جیتکس تشکر میکنیم، این دو تجربه نگرش ما را برای ادامه مسیر بسیار تغییر داد.
امیرجلال الدین شوکتی از استارتاپ تحلیل ارتباط برنا گفت: تجربه نخست ما از حضور در نمایشگاه بود، هدفمان آشنایی با دستگاهها و نهادهای تصمیم گیر بود که به این هدف دست یافتیم. پس از این تجربه فعالیتهای ما بیشتر دیده شد و سرمایه گذاران با اعتماد بیشتری با ما همکاری کردند.
احمد اسدی از استارتاپ کامنت ماینر با اشاره به اینکه اولین تجربه حضورشان در الکام استارز بود، گفت: با اینکه کامنت ماینر بر بستر فارسی است و مخاطب B2B است، استقبال خوبی از ما شد و خودمان را محک زدیم رقبا را شناختیم و مسیرهای پیشرفت را جستجو کردیم.
سعادت نیز در ضمن قدردانی از نقطه نظرات استارتاپها در پاسخ به درخواست استارتاپها گفت: اکنون قانونی برای استارتاپهایی که هنوز در قالب یک شرکت تعریف نشده اند و یک تیم هستند وجود ندارد. در حال آماده سازی شرایطی هستیم تا تمامی استارتاپهای حوزه فاوا زیر چتر سازمان جمع شوند که این جریان دوسویه است و علاوه بر بستر سازی نیازمند تلاش و مشارکت کسب و کارهای نوپا هم هست.
سپس باقر بحری نیز تمامی استارتاپها را به مشارکت در کمیسیون های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه ای دعوت کرد تا به صورت تیمی مسائل و مشکلات بررسی و راهکاری عملیاتی برای آنها تهیه شود.
در پایان نیز ضمن قدردانی از استارتاپهای حاضر در نشست هدایایی از سوی مجموعه های شرینو ، E-ADS، e-Comp و بیمه دی به عنوان اسپانسرهای الکام استارز به برترین های الکام استارز اهدا شد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۰۸/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
پیام مدیریت عالی بانک ایران زمین به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک سپه حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت
معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳
تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
چادرملو قرارداد خرید لکوموتیوهای سنگین باری با مپنا امضا کرد
ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
برگزاری مراسم سالروز تأسیس بانک ایران زمین
بازدید مهندس طاهر زاده از ۲ پروژه بزرگ صنعتی چادرملو
انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین
انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
۱۰ تیم برتر رویداد چادرو شناخته شدند
جلسه کار گروه هماهنگی شبکه بانکی کشور در حوزه مدیریت گردش وجوه نقد
تصویب افزایش ۵۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریالی چادرملو از محل سود انباشته
افتتاح فاز یک مجتمع کشت و صنعت پاک چوب با حمایت مالی بانک سپه و با حضور رئیس‌جمهور
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak