مركز خدمات تحول ديجيتال كسب و كار راه اندازی می شود

تشخیص خبر: مركز خدمات تحول ديجيتال كسب و كار براساس مدل تسهيلگري و همرساني با مشاركت وزارت صمت و سازمان مديريت صنعتي راه اندازي مي شود.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت صنعتي، با انعقاد تفاهم نامه جامع همكاري ميان سازمان مديريت صنعتي و دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صنعت، معدن و تجارت، طراحی و اجرای طرح “تشکیل، تأیید صلاحیت و رتبه‌بندی مراکز/شرکت‌های تخصصی خدمات کسب‌وکار”؛ و ایجاد و بهره‌برداری از “مرکز تأیید صلاحیت و رتبه‌بندی مشاوران حقیقی و حقوقی کسب‌وکار”؛ و نيز اعتباربخشی و اعتبارسنجی بخش‌های مختلف فعال در زیست‌بوم خدمات کسب‌و‌کار اعم از دولتی، عمومی، خصوصی، مردم‌نهاد و … با توجه به سابقه و تجربه سازمان مديريت صنعتي، به اين سازمان محول شد.

بنا به اين گزارش، در جلسه اي با حضور ابوالفضل كياني بختياري مديرعامل سازمان مديريت صنعتي و امیرحسین اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت مقرر شد سازمان مديريت صنعتي طراحی و اجرای برنامه‌های توانمندسازی و برگزاری دوره‌های آموزشی منتورینگ و کوچینگ برای سطوح مختلف مدیران و کارشناسان ستاد وزارت صمت، سازمان‌های استانی، شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های تابعه و سایر متقاضیان واجدشرایط از طریق آموزش‌های عمومی و تخصصی در حوزه‌های کسب‌و‌کار را بر عهده گيرد.

طرفين تفاهم كردند كه نیازسنجی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز ادارات آموزش، پژوهش و فناوری سازمان‌های صمت استانی در حوزه‌های گوناگون کسب‌و‌کار؛ و همچنين تأمین نیروی انسانی کلان ستاد وزارت صمت، سازمان‌های استانی، شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های تابعه با برگزاری کانون‌های ارزیابی و تأیید صلاحیت علمی، مهارتی، شغلی، حرفه‌ای، شخصیتی و استعدادی متقاضیان از سوي سازمان مديريت صنعتي، صورت پذيرد.

در اين جلسه مديرعامل سازمان مديريت صنعتي و مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت بر گفتمان‌سازی، ایجاد بستر و تشکیل زنجیره بهم‌رسانی نهادهای حاکمیتی و دولتی، دستگاه‌های متولی، نخبگان، متخصصین و مراکز ارائه‌کننده خدمات کسب‌و‌کار با بخش خصوصی همچون شرکت‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی، تجاری، فناور و دانش‌بنیان بمنظور طرح و حل مسائل و مشکلات پیش‌روی کسب‌و‌کارها؛ و ارائه خدمات در زمینه طراحی و راه‌اندازی مراکز رشد و شتابدهی، کارخانه‌های نوآوری، مراکز تحقیق و توسعه موردنیاز صنایع، بنگاه‌ها و کسب‌و‌کارهای با مقیاس بزرگ؛ با مشاركت طرفين تفاهم كردند.

ایجاد مراکز فناوری، هوشمندسازی و دانش‌بنیان اصناف با همیاری سازمان‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و کانون‌های صنفی و حرفه‌ای؛ و همکاری در ایجاد زیست‌بوم فناورانه برای توانمندسازی، رشد و توسعه کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط؛ از ديگر موارد مورد تفاهم طرفين در اين جلسه بود.

از ديگر خدمات و زمينه هاي همكاري مورد تفاهم مي توان به ارائه خدمات مشاوره مدیریت به بنگاه‌های مختلف در حوزه توسعه کسب‌وکار (عارضه‌یابی، آسیب‌شناسی، احیاء، بازآفرینی، بهبود، ارتقاء و توسعه فعالیت‌های جاری) در زمینه‌های معماری سازمان، موضوعات کلان و استراتژیک، منابع انسانی، حقوقی و امور قراردادها، برندینگ و هویت سازمانی، تبلیغات، توسعه محصول، تحقیقات بازار، زنجیره تأمین مواد اولیه، زنجیره تولید و عملیات، لجستیک، زنجیره عرضه، محصولات بازاریابی، مهندسی فروش، امور نمایندگان، ارزیابی عملکرد، بهره‌وری و ارتقاء کیفیت، تعالی سازمانی، مدیریت دانش و تکنولوژی و فناوری و نوآوری، بیمه، مالیات، صادرات، واردات، امور بازرگانی، مالکیت فکری و اختراعات، ثبت برند و علائم تجاری، تأمین مالی، استانداردسازی، تجاری‌سازی محصولات و خدمات، مدیریت ارتباط با مشتریان و …؛ اشاره كرد.

كياني بختياري و اسدي در اين جلسه بر همكاري در برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی برای سطوح مختلف مدیران و کارشناسان صنایع، شرکت‌ها، بنگاه‌ها و سازمان‌ها در حوزه‌های گوناگون کسب‌و‌کار در سراسر کشور؛ و ارائه خدمات هوشمندسازی، تأمین فناوری‌های پیشران، زمینه‌سازی استفاده از پدیده‌های نوظهور بر پایه هوش مصنوعی، داده‌کاوی، داده‌های کلان، بلاکچین، رمزارزها و … در راستای توانمندسازی و توسعه کسب‌وکارها با همکاری شرکت‌های فعال و صاحب‌نام در این حوزه؛ تفاهم و تاكيد كردند.

در پايان تفاهم نامه همكاري امضا و مبادله شد. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۲/۰۴/۰۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
افزایش سرمایه کم سابقه «وامید» به نتیجه رسید/ قدردانی رئیس مجمع از رئیس‌کل بانک مرکزی
شهید رئیسی نماد مجاهدتی بی وقفه در مسیر پیشرفت ایران و تحقق آرمان های انقلاب بود
ال‌جی راهکار نسل جدید خودروهای متصل، مبتنی بر ماهواره را در کنفرانس ۲۰۲۵ ۵GAA به نمایش گذاشت
تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا
روابط عمومی نقش موثری در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان دارد
راه اندازی شعبه تخصصی بورس در بانک ایران زمین
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد
روابط‌عمومی؛ ابزاری راهبردی برای خلق ارزش در بانک سینا
مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
آغاز دومین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با حمایت همراه اول
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه
حضور موثر بانک سپه با سه مقاله علمی در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی
معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه رساله‌های برتر مهندسی برق و فناوری اطلاعات
تامین مالی ۵۰ میلیون یورویی بانک ملی برای پتروشیمی نخل آسماری با اوراق مرابحه ارزی
عملکرد موفق بانک سینا در وصول مطالبات غیر جاری
دعوت همراه اول از فعالان بازار سرمایه برای شرکت در مسابقه تحلیل نماد «همراه»
تاکید آقاجانلو بر اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به استان یزد/ تقدیر استاندار از اقدامات توسعه ای ایمیدرو
آغاز پویش روزهای ۱۰۰ میلیون تومانی همراه اول
دیدار رئیس هیئت مدیره بانک سینا با فعالان اقتصادی استان مرکزی
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak