در دومین همایش سراسری معاونان مناطق بانک سینا مطرح شد:
مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه در حال تدوین است

تشخیص خبر: در دومین همایش سراسری معاونان مناطق بانک سینا بر تدوین مدل جدید بازاریابی با هدف ارتقای اثربخشی خدمات و سازگاری با نیازهای منطقه‌ای تأکید شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر اکبر جلیلی عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا در این همایش با بیان اینکه معاونت بازاریابی و امور شعب بانک در راستای تغییر ساختار و چابکی بانک در جهت افزایش سهم بازار صورت گرفته، گفت: یکی از اهداف و راهبردهای اصلی بانک سینا افزایش مقیاس ترازنامه و توسعه سهم بازار است و معاونت بازاریابی و امور شعب نیز در همین راستا ایجاد شده که ما در این معاونت با جدیت و همت مضاعف، در جهت تحقق اهداف بانک تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: به منظور دستیابی بهینه و مطلوب به اهداف، مدل بازاریابی بانک سینا به صورت کاربردی و با نگاه رو به جلو در دستور کار قرار گرفته و به زودی به نتیجه خواهد رسید. در این برنامه به مدل منطقه‌ای بازاریابی و بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق توجه شده است.

در ادامه این همایش دکتر چنگیز مروج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا نیز با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق و کارآمد، به لزوم توجه به نظر کارکنان زیرمجموعه، تواضع و فروتنی، شجاعت در تصمیم‌گیری و مشورت با همکاران تأکید کرد.

وی با ترسیم اوصاف یک سازمان یادگیرنده، از مدیران میانی بانک خواست که با تصمیم‌گیری‌های به موقع، ارائه راهکارهای لازم و برخورد شایسته همراه با مهربانی و عطوفت با کارکنان، الگو مناسبی برای همکاران باشند.

دکتر احمد سلمانی آرانی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، نیز در این همایش با اشاره به نقش حیاتی منابع در تحقق اهداف استراتژیک بانک گفت: بسیاری از خواسته‌ها و سوالات همکاران منوط به تأمین منابع و تحقق اهداف است و اگر به اهداف تعیین‌شده برسیم، می‌توانیم با ابزارها و رویکردهای بیشتر، سرمایه‌های انسانی و زیرساختی قوی‌تر، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم.

سلمانی آرانی با تأکید بر ارزش خلاقیت در محیط کاری خاطرنشان کرد: موفقیت بانک زمانی حاصل می‌شود که همه کارکنان، بانک و شغلشان را دوست داشته باشند؛ زیرا عشق به کار است که خلاقیت می‌آفریند.

نائب رئیس هئیت مدیره بانک سینا در ادامه افزود: بانک سینا بانکی ۴۰ ساله، سودآور، پاکدست و شفاف است و این یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

به گفته وی، بانک سینا با انسجام سازمانی و حرکت به سمت تکاملی هوشمندانه، مأموریت خود را در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سهم بازار با قدرت ادامه خواهد داد. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۵/۲۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۵ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین
حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
پارسیان، بانک برتر در حوزه ضمانت نامه شد
گرین‌بانک؛ نئوبانک جدید هوشمند بانک سینا رونمایی شد
تمرکز بر مردمی سازی بانک پارسیان، ارتقای بهره وری، توسعه سرمایه انسانی و تحول فناورانه
عبور منابع بانک ملی ایران از مرز ۲ هزار همت
فراخوان عمومی توسعه‌دهنده و پشتیبان سامانه آرشیو الکترونیک و دیجیتال‌سازی اسناد
حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
همه چیز درباره تسهیلات ۷۰۰ میلیونی اعتبار ملی؛ از جزئیات دریافت غیرحضوری تا پرداخت اقساط
پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان به ۵ هزار عروس و داماد/ رشد ۲۷ درصدی وام‌های ازدواج نسبت به سال گذشته
امیر نیک رویان مدیر امور روابط عمومی و تبلیغات بانک گردشگری شد
سرمایه‌گذاری ۱۶۵۰ میلیاردی همراه اول در استان فارس از ابتدای دولت چهاردهم
همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
کارخانه تولید لوله‌های فولادی با حمایت بانک سپه در گرمسار افتتاح شد
تقدیر بانک ایران‌زمین از دارنده مدال المپیاد جهانی نجوم
برگزاری بیست‌ودومین کنفرانس انجمن رمز ایران با مشارکت همراه اول
صابر امامی مدیرعامل گروه داده پردازی بانک پارسیان شد
۳۰ مهر‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
بانک ملی ایران، نماد تحول بانکی/ از واگذاری ۷۰ همت دارایی مازاد تا راه‌اندازی نئوبانک و جوان‌سازی نیروی انسانی
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak