سواد دیجیتال کاربران بانک ایران زمین موجب ارائه خدمات مطلوب می شود

تشخیص خبر: به منظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویس های جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی؛ در این همایش فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین؛ بانکداری دیجیتال را ارائه سرویس و خدمات به کسب و کارهای دیجیتال که در سوپر اپلیکیشن های مختلف فعال هستند معنا کرد و گفت: بانک ایران زمین از سال ۹۶ در این عرصه قدم گذاشت و در حال حاضر با تلاش مستمر و مجدانه همکاران در حوزه بانکداری دیجیتال توانسته است به نتایج قابل توجهی برسد.

اینالوئی ایجاد تجربه مطلوب ارائه سرویس های دیجیتال به مشتریان را از اولویت های بانک بیان کرد و افزود: تجهیز شعب، افزایش سرعت ارتباطات و ایجاد مرکز داده های بانک از اقدامات موثر در مسیر ارائه خدمات با کیفیت در حوزه بانکداری دیجیتال بوده است و بر همین اساس خدمات مورد نیاز مشتری شناسایی، طراحی و در اختیار آن قرار می گیرد.

وی لازمه ارائه خدمات دیجیتال مطلوب را داشتن سواد دیجیتال کاربران دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال به جای تولید محصول، سرویس تولید می شود و این سرویس ها در اختیار سازمان ها یا همان فین تک ها قرار می گیرد تا بتوانند از این طریق به مشتریان خود خدمات رسانی کنند.

معاون فناوری اطلاعات عامل پیشرفت بانک ایران زمین را حضور کارشناسان و متخصصان حرفه ای و مجرب در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: همکاران ما در شرکت های سابین تجارت آریا، مرکز نوآوری ایران زمین، آرمان وفاداری آریا و پدیسار انفورماتیک و چند شرکت دیگر در قالب هلدینگ جامپ، در زمینه های پرداخت دیجیتال، زیرساخت های فنی بانکداری دیجیتال، باشگاه مشتریان، پشتیبانی سخت افزار و مرکز تماس بانک ایران زمین فعالیت دارند و چرخه بانکداری دیجیتال بانک را پشتیبانی می کنند.
در ادامه همایش اصغر باباپور مدیر امور بانکداری دیجیتال بانک موفق را بانکی دانست که سرویس های خاص ارائه می دهد و گفت: بانک ایران زمین با ایجاد زیرساخت های متفاوت در زمینه بانکداری دیجیتال بستری امن را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا بتوانند از طریق آن سرویس های متفاوت و خاص را با توجه به درخواست و نیاز خود دریافت کنند.

باباپور بر تسلط همکاران به ارائه سرویس ها تاکید کرد و افزود: گام اول در ارائه خدمات با کیفیت، معرفی دقیق و کامل خدمات به مشتریان است و این موضوع مستلزم تسلط کامل همکاران به سرویس ها و خدمات و همچنین اشراف کامل به دستورالعمل های بانک است.

در این همایش محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها تعصب کارکنان به بانک ایران زمین را یک ویژگی با ارزش بیان کرد و گفت: وجود ظرفیت ها و پتانسیل های فوق العاده نیروی انسانی در بانک که دلسوزانه برای رسیدن به اهداف تعیین شده زحمت می کشند، باعث شده است که بانک امروز در جایگاه و موقعیت مطلوبی در بین رقبا قرار گیرد.

حسینی کناروئی بر همکاری شعب با هلدینگ جامپ تاکید کرد و افزود: با ابزارها و زیرساخت هایی که در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است، تحقق و دستیابی به اهداف تعیین شده به آسانی انجام خواهد شد. در ادامه این همایش نمایندگان هلدینگ جامپ متعلق به بانک ایران زمین در خصوص خدمات شرکت های این هلدینگ نکاتی را بیان کردند.

در همایش بانکداری دیجیتال فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات، محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، اصغر باباپور مدیر امور بانکداری دیجیتال، محمود ساوسی رئیس اداره کارت و شبکه پرداخت، محمد امین محمد زمانی رئیس اداره داده کاوی و هوش تجاری، رسول اسدی مدیر شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل، روسا و معاونین شعب این استان ها و نمایندگان شرکت های هلدینگ جامپ حضور داشتند. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۰۹/۰۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
ورود رسمی اپراتورهای ایرانی به نسل پنجم ارتباطات؛ همراه اول و رایتل برندگان مزایده ۵G شدند
نمایش توانمندی‌های دیجیتال همراه اول در نخستین نمایشگاه صنعت مالی مشهد
سرمایه‌های انسانی باید به صورت علمی و نظام‌مند اداره شود
ال‌جی؛ میزبان اجلاس رهبران صنعت تهویه مطبوع ۲۰۲۵
لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه اول خردادماه
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۴
صندوق بیمه معدنی، تنوع در تامین منابع مالی را اولویت قرار دهد
یارانه امشب واریز می‌شود
دکتر نجارزاده : تقویت ورزش های همگانی و آمادگی جسمانی کارکنان رویکرد جدید بانک است
افزایش سرمایه کم سابقه «وامید» به نتیجه رسید/ قدردانی رئیس مجمع از رئیس‌کل بانک مرکزی
شهید رئیسی نماد مجاهدتی بی وقفه در مسیر پیشرفت ایران و تحقق آرمان های انقلاب بود
ال‌جی راهکار نسل جدید خودروهای متصل، مبتنی بر ماهواره را در کنفرانس ۲۰۲۵ ۵GAA به نمایش گذاشت
تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا
روابط عمومی نقش موثری در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان دارد
راه اندازی شعبه تخصصی بورس در بانک ایران زمین
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد
روابط‌عمومی؛ ابزاری راهبردی برای خلق ارزش در بانک سینا
مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
آغاز دومین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با حمایت همراه اول
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak