مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:
روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است

تشخیص خبر: سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را عنصر حیات بخش سازمان دانست.

به گزارش تشخیص خبر، استاد حوزه ارتباطات را حوزه وسیع و بی پایانی دانست که همچون شاخه های در هم تنیده، بخش های مختلف یک کسب و کار را در داخل و خارج به هم مرتبط می کنند و با آگاهی بخشی و رویکردی هدفمند، محصول و محتوای مدنظر را به کاربران و مشتریان می رساند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین روابط عمومی هوشمند را نقش کلیدی در رهبری یک مجموعه اقتصادی یا تولیدی بیان کرد و گفت: روابط عمومی هوشمند ابزار موثری در انتقال استراتژی های یک سازمان به کارکنان آن سازمان و نیز عامل انتقال دقیق خدمات و سرویس های مجموعه به مشتریان و کاربران است.

استاد معتقد است در دنیای امروز و رقابت گسترده در بین برندهای مختلف در بازار، تنها روابط عمومی هوشمند است که می تواند با جمع آوری اطلاعات و داده کاوی، نیاز های مشتریان را بررسی و استراتژی و نقشه راه کمپین های تبلیغاتی خود را طراحی می کند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین یکی از اقدامات موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف و پایه گذاری یک روابط عمومی هوشمند و داده محور را ایجاد تعامل مدرن با مشتریان می داند و معتقد است دیگر زمان و مکان برای کاربر معنایی ندارد و در لحظه به دنبال دریافت سرویس و محصول مورد نیاز خود می گردد.

استاد خاطر نشان کرد: روابط عمومی هوشمند با ایجاد بستر و زیرساخت ارتباطی از طریق کانال های رسمی یک سازمان یا مجموعه در فضای مجازی به صورت آنلاین و در لحظه به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می دهد. علاوه بر این مرکز ارتباط با مشتریان، نقطه عطف سازمان و مشتری است که به صورت مستقیم مسائل مشتریان و حتی بخش های مختلف سازمان را پیگیری و حل و فصل می کند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین تلاش یک روابط عمومی هوشمند را در درجه اول افزایش آگاهی مشتری از خدمات و سرویس های سازمان دانست و افزود: برای این کار با توجه به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی همچون ویدئو مارکتینگ، اس.ام.اس مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، پادکست های آموزشی، محتوای مورد نیاز را تولید و منتشر می کند.

سید محمد حسین استاد در پایان گفت: ما در روابط عمومی بانک ایران زمین با راه اندازی اولین وبلاگ تخصصی در حوزه بانکی به نام بانکست، در تلاش هستیم تا با انتشار محتوای مطلوب در حوزه های آموزش سرویس ها و خدمات بانکی و بانکداری دیجیتال بر پایه سئو، نیازهای مشتریان و علاقه مندان به این حوزه را جلب کنیم. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۲/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین
بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید
انتصابات جدید در بانک ایران زمین
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak