در گردهمایی استانی مطرح شد:
توانمند سازی نیروی انسانی از وظایف اصلی مسئولین شعب بانک ایران زمین است

تشخیص خبر: گردهمایی روسای شعب استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در این گردهمایی خسرو جمشیدی معاون مالی و اداری منطقه ضمن اشاره به لزوم پویایی کارکنان شعب گفت: طی یک ماه اخیر روند و عملکرد تک تک همکاران به صورت روزانه توسط معاونین منطقه رصد و شعب پویا و فعال و در مقابل شعبی که تلاش کافی در جهت بهبود عملکرد نداشته اند، مشخص شده است.

جمشیدی در ادامه افزود: این روسای شعب هستند که از همکاران خود نیروهای توانمند می سازند و از حداکثر پتانسیل آنها استفاده می کنند و هنر مدیریتی خود را نشان می دهند.

وی با بیان اینکه تفکر مثبت کارکنان و پیگیری های مستمر آنها در امر بازاریابی عامل موفقیت و روند رو به رشد شعب است، گفت: شعب ضعیف با برنامه ریزی دقیق و بازاریابی به صورت روزانه، تمام توان خود را به کار گیرند تا در پایان شهریور به نتایج مطلوب برسند.

در ادامه مهدی جوانمردی حقیقی فرد معاون اجرایی منطقه ضمن تشکر از شعبی که صد در صد اهداف خود را محقق کردند، گفت: شعب موفق ثابت کردند که با تلاش و برنامه ریزی منسجم موفقیت حتمی و قطعی خواهد بود.

معاون اجرایی منطقه پس از بررسی عملکرد شعب در ماه گذشته افزود: تمامی شعب ضمن اعلام برنامه های انجام شده در ماه قبل با ایجاد تغییرات کاربردی، برنامه های جدید خود را در ماه جاری به این مدیریت اعلام کنند.

وی همچنین بیان کرد: کارنامه عملکرد شعب به صورت روزانه و ماهانه در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت و روسای شعب موظفند از این ابزار در جهت بهبود وضعیت همکاران و ارتقای شعبه بهره برداری کنند.

معاون اجرایی منطقه با اشاره به اخبار کذب در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: همکاران باید با درایت و آگاهی خود نسبت به رفع سوتفاهم ها اقدام کنند و مدیریت آن به عهده مسئولین شعب است.

رسول گوینده معاون اعتباری منطقه در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی شعب استان، گفت: پرورش نیروهای زبده و توانمند و جانشین پروری از وظایف اصلی هر یک از مسئولین شعب است.

گوینده شناخت کافی از محصولات و سرویس های بانک توسط همکاران را، عاملی مهم در جهت موفقیت شعب در بازاریابی بیان کرد و افزود: همکاران با مطالعه دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه های مختلف بانک از جمله بسته های اعتباری، در جهت معرفی دقیق خدمات بانک به مشتریان تلاش کنند.

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۶/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
عرضه یک میلیون و ۲۲ هزار تن محصول در بورس کالا
برگزاری اختتامیه اولین دوره آموزشی الزامات ناظر برریسک فناوری اطلاعات با حضور مدیران ارشد
بانک ها طبق آیین نامه بانک مرکزی به کارکنان خود تسهیلات می دهند
حضور همراه اول در سومین نمایشگاه رصتا
واحد خردایش ماهان سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
معرفی بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسب هفته وحدت
تغییر نام شرکت سرمایه‌گذاری لقمان به گروه سرمایه‌گذاری لقمان
حضور فعال بانک آینده در کنگره و نمایشگاه موبایل ایران
بانک ملی ایران طی پنج ماه گذشته به بیش از ۱۶ هزار زوج وام ازدواج پرداخت کرد
آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره ج/۱۴۰۳
اجرای پروژه‌های جهادی محرومیت‌زدایی در روستاهای کرمان با حمایت همراه اول
آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول
عرضه ۴۵۶ هزار و ۹۵ تن محصول در بورس کالا
مدیر عامل بانک ملی ایران: بانک ها باید شریک استراتژیک فین تک ها و کسب و کارهای پلتفرمی باشند
پلتفرم های بانکداری مدرن بانک ایران زمین آماده سرویس دهی به مشتریان
ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیرمنقول) برای جهش تولید
کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال ۱۴۰۳
مزایای لیست هوشمند حق بیمه برای کارفرمایان
چادرملو رکورد تولید روزانه ۵۳۴۲ تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم را شکست
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak