تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول

تشخیص خبر: همراه اول با هدف توسعه خدمات دیجیتال و هوشمند در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، با ایران‌مال قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، قرارداد همکاری همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و مجموعه ایران مال به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا، امروز یکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ به منظور ارائه سرویس های نوین فناوری و هوشمندسازی تجربه کاربران منعقد شد.

*حرکت به سوی زندگی دیجیتال

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم اظهار کرد: ما با داشتن بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه و توسعه شبکه های ارتباطی نسل جدید، در تلاش هستیم با بهره گیری از فناوری هایی نظیر ۵G، سبک زندگی مردم را به سمت دیجیتالی شدن سوق دهیم و آسایش بیشتری برای جامعه فراهم کنیم.

وی افزود: این قرارداد بخشی از پروژه هوشمندسازی صنایع و بازارها است که همراه اول از چند سال گذشته آن را آغاز کرده و در پی ارائه خدماتی است که برای کسب و کارهای هوشمند و نسل جوان جذاب و کاربردی است.

به گفته بهروزی نمونه ای از خدمات نوین همراه اول در سال جاری، ارائه زیرساخت هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده برای مدیریت هوشمند مصرف انرژی، توسعه خدمات مالی و اعتباری وابسته به کیف پول دیجیتال و ارائه پیشنهادات خاص منظوره در مراکز خرید هوشمند برای مخاطبان است.

*ارزش‌آفرینی برای بازدیدکنندگان

جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران‌مال نیز با بیان اینکه همراه اول یکی از برندهای معتبر داخلی است، گفت: این همکاری فرصتی برای گسترش سطح تعاملات و خلق تجربه های منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها در ایران مال فراهم می کند.

*اهداف و برنامه‌های همکاری

تأکید این قرارداد که به امضای سیدعباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی همراه اول و جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال رسید، بر ایجاد بسترهای ارتباطی نوین است که در ادامه می تواند در اختیار پیاده سازی فناوری های نوین نظیر هوش مصنوعی، تحلیل کلان داده، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ۵G قرار گیرد.

هوشمندسازی المان های اصلی مراکز خرید هوشمند، مدیریت باشگاه مشتریان ایران مال، مدیریت تبلیغات هوشمند، خدمات مالی، اعتباری و پرداخت دیجیتال، نظارت تصویری هوشمند، مسیریابی داخلی هوشمند و ارائه پیشنهادات هدفمند به بازدیدکنندگان از جمله دیگر مواردی است که در راستای اجرای این قرارداد حاصل خواهد شد.

این همکاری بستری برای ارائه خدمات نوآورانه در محیطی ایرانی بین المللی فراهم می کند و خاطره ای به یادماندنی برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها خلق خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۹/۱۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پیام تبریک دکتر علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا به مناسبت عید سعید فطر
دیدار نوروزی مدیر عامل صبانور
سامسونگ چطور دستگاه‌های Galaxy را از تهدیدات سایبری محافظت می‌کند؟
نشریه دیجیتال ارتباط ایران زمین منتشر شد
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت عید سعید فطر
عیدی ویژه همراه اول به مناسبت عید فطر
اجرای طرح ویژه وصول مطالبات همراه با بخشودگی در بانک ایران زمین تمدید شد
ادعای هک اطلاعات بانک سپه تکذیب شد
مدیرعامل بانک سپه آغاز سال نو و فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت
طنین همدلی و نوای تعهد؛ گردهمایی پایانی صندوق قرض‌الحسنه شاهد، تجلی قدردانی و انگیزه‌ای برای فردا
پیام مدیرعامل بانک آینده به مناسبت فرارسیدن ایام شب‌های قدر
شعب کشیک بانک سینا در تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ اعلام شد
تصویب افزایش سرمایه ۱۰ همتی (کچاد) در مجمع‌عمومی فوق‌العاده
بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد
برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت چادرملو
برگزاری جلسه ی هیات امنای صندوق قرض الحسنه شاهد
افزایش سرمایه ۱۲۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریالی بانک گردشگری/ وگردش سود سهام را تقسیم کرد
تولید نخستین شمش فولاد شادگان؛ بدون وقفه و خطا
موزه بانک سپه در ایام نوروز میزبان بازدیدکنندگان است
Eclipsa Audio: آغاز عصر نوین صدای سه‌بعدی با سامسونگ
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak