تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول

تشخیص خبر: همراه اول با هدف توسعه خدمات دیجیتال و هوشمند در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، با ایران‌مال قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، قرارداد همکاری همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و مجموعه ایران مال به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا، امروز یکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ به منظور ارائه سرویس های نوین فناوری و هوشمندسازی تجربه کاربران منعقد شد.

*حرکت به سوی زندگی دیجیتال

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم اظهار کرد: ما با داشتن بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه و توسعه شبکه های ارتباطی نسل جدید، در تلاش هستیم با بهره گیری از فناوری هایی نظیر ۵G، سبک زندگی مردم را به سمت دیجیتالی شدن سوق دهیم و آسایش بیشتری برای جامعه فراهم کنیم.

وی افزود: این قرارداد بخشی از پروژه هوشمندسازی صنایع و بازارها است که همراه اول از چند سال گذشته آن را آغاز کرده و در پی ارائه خدماتی است که برای کسب و کارهای هوشمند و نسل جوان جذاب و کاربردی است.

به گفته بهروزی نمونه ای از خدمات نوین همراه اول در سال جاری، ارائه زیرساخت هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده برای مدیریت هوشمند مصرف انرژی، توسعه خدمات مالی و اعتباری وابسته به کیف پول دیجیتال و ارائه پیشنهادات خاص منظوره در مراکز خرید هوشمند برای مخاطبان است.

*ارزش‌آفرینی برای بازدیدکنندگان

جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران‌مال نیز با بیان اینکه همراه اول یکی از برندهای معتبر داخلی است، گفت: این همکاری فرصتی برای گسترش سطح تعاملات و خلق تجربه های منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها در ایران مال فراهم می کند.

*اهداف و برنامه‌های همکاری

تأکید این قرارداد که به امضای سیدعباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی همراه اول و جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال رسید، بر ایجاد بسترهای ارتباطی نوین است که در ادامه می تواند در اختیار پیاده سازی فناوری های نوین نظیر هوش مصنوعی، تحلیل کلان داده، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ۵G قرار گیرد.

هوشمندسازی المان های اصلی مراکز خرید هوشمند، مدیریت باشگاه مشتریان ایران مال، مدیریت تبلیغات هوشمند، خدمات مالی، اعتباری و پرداخت دیجیتال، نظارت تصویری هوشمند، مسیریابی داخلی هوشمند و ارائه پیشنهادات هدفمند به بازدیدکنندگان از جمله دیگر مواردی است که در راستای اجرای این قرارداد حاصل خواهد شد.

این همکاری بستری برای ارائه خدمات نوآورانه در محیطی ایرانی بین المللی فراهم می کند و خاطره ای به یادماندنی برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها خلق خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۹/۱۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
ارائه تسهیلات طرح طلوع ویژه مشتریان فعال بانک ایران زمین
هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد
تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه
کاهش زیان و رشد درآمد؛ سال مثبت برای بانک ایران زمین
آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری
پایانی با شکوه برای مسابقه بزرگ «به توان دوستی فراز بانک»!
تشریح سیاست‌های آتی بانک سینا در سمینار ماهانه مدیر عامل و مدیران مناطق
عرضه ۲۱۹ هزار تن محصول در بورس کالای ایران
نام روزهای هفته تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۴ اعلام شد
معرفی نحوه دریافت و نصب برنامک همراه بانک سپه
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱۹تیرماه ۱۴۰۴
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز در روز پنجشنبه نوزدهم تیر ۱۴۰۴
بازدید وزیر اقتصاد از مجموعه بانک سپه / قدردانی دکتر مدنی‌زاده از مدیران و کارکنان این بانک
حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو در فولاد مبارکه و تأکید بر تداوم جریان تولید
عرضه سکه طلا در شرکت صرافی سینا آغاز شد
ارسال OTP در بله برای کسب‌وکارها رایگان شد
امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه چکاوک فراهم شد
نهمین دوره سوگواره عکاسی محرم ایران زمین برگزار شد
مهلت امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو تمدید شد
خدمات غیر‌حضوری و اینترنتی بانک سپه فعال شد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak