
تشخیص خبر : در سفر اخیر مدیر امور شعب استانهای بانک از مشتریان برتر استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد تجلیل شد.
به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم حسینی مدیر امور شعب استانها ضمن تشکر و قدردانی از مشتریان ارزنده بانک، استراتژی بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال را ارائه خدمت براساس خواست مشتری دانست و اظهار داشت: امروزه یکی از دستاوردهای سیستمهای نوین “مدیریت ارتباط با مشتری” است. که این امکان را برای ما ایجاد میکند که تعاملات خود را برپایه ارائه خدمات مطلوب، ارتباط پایدار و اثربخش با مشتری تعریف کنیم.
وی افزود: درواقع مدیریت ارتباط با مشتری، نظارت بر تمام پروسه ی خدمت رسانی به مشتری” از زمان آشنایی تا پایان ارائه خدمت یا محصول و کسب رضایت اوست. که این پروسه موجب میشود بانک و مشتری بتوانند در بلند مدت همکاری مطلوبی را داشته باشند.
مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین در این مراسم ضمن گفتگو با مشتریان و اطلاع از نظرات آنها هدیهای را به رسم یاد بود از طرف بانک به آنها اهدا کرد.




- رونمایی از بمب جدید استقلال: مذاکره مظلومی با انصاری فرد
- ۶ آبان؛ گشایش «آسمان حسین» در مسجد جمكران
- «آقای فرش ایران» هفته جاری رونمایی می شود
- ۱.در چه سنی نوع شخصیت کودک شروع به بروز میکند؟
- وزیر نفت در صدر هیئتی به عمان سفر میکند
- اتصال سامانه های چکاوک و بانکداری متمرکز بانک ملت
- تعریف الگوی زنجیره هدف در تامین مالی مسکن
- حضور فعال وزارت اقتصاد در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
- سی و ششمین قرعهکشی جوایز حسابهای پسانداز بانک ملی ایران برگزار شد
- شعبه شیخ صدوق بانک پارسیان دراصفهان افتتاح شد