برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک

تشخیص خبر : مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) صبح امروز در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور مدیران و کارکنان این شرکت و با تقدیر از نمایندگی های برتر برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر ، مدیرعامل آسیاتک در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک گفت : سومین دوره جایزه کیفیت امروز به پایان رسید که هدف آن بالا بردن سطح کیفی ارائه‌ خدمات و افزایش رضایت مشترکین از نمایندگان سطوح مختلف آسیاتک بود.
وی ادامه داد: ما امسال مجموع فعالیت ها مربوط به ارزیابی مدل (AQA) را به شرکتهای همکار و فعال صنفی نیز رساندیم که این مساله برای ما اهمیت زیادی دارد که با کیفیت بهتری به جامعه اینترنت ارائه دهیم، چون هر روز وابستگی بیشتری به کیفیت بهتر اینترنت احساس می شود و ما هم می خواهیم در سطح ارائه خدمات مناسب به مشترکین سهمی داشته باشیم.
مدیرعامل آسیاتک با اشاره به مصوبه‌ ۲۳۷ برای کاهش تعرفه‌ پهنای باند ارائه شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت‌های ارائه دهنده‌ خدمات FCP، گفت: با ابلاغ مصوبه‌ ۲۳۷، شتاب درخواست هایی که از شرکت های SERVE CO آمده بیشتر شده است؛ به خاطر آنکه کاهش تعرفه ها به صورت پلکانی در این مصوبه مطرح شده اند. به همین منظور در حوزه تجمیع شبکه و انتقال خدمات مشترکین قراردادها بسته شده و تلاش آسیاتک بر این است که مشکلات در حوزه اینترنت شرکتهای قدیمی سرویس دهنده محلی برطرف شود.
وی افزود: ما بر خدمات مان نظارت کامل داریم. مشترکین در صورت هر گونه اختلاف یا انتقاد می توانند از طریق سامانه ها و وب سایت مشکل را مطرح کنند؛ تا اگر مشکلی وجود دارد، این مورد برطرف شود.
یوسفی زاده همچنین خاطر نشان کرد: خدمات WiFi عمومی یکی از خدماتی است که نظارت حاکمیت بر آن حضور دارد و شرایط و ضوابط آن در وزارتخانه مشخص شده و فرودگاه ها، فروشگاه ها و ایستگاه های راه آهن می توانند از آن استفاده کنند؛ البته مشترکین آسیاتک می توانند در منزل از اینترنت آسیاتک و در مکان های عمومی از اینترنت بی‌سیم با قیمّت ارزان ADSL استفاده کنند.
بنابر این گزارش در اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک، برگزیدگان در حوزه نمایندگان فروش، پشتیبانی فنی و مراکز تماس به شرح ذیل معرفی شدند.
ارتباطات رایانه مصباح از فارس، شرکت شهراد شبکیه از تهران، شرکت البرز ابتکار مبین از البرز، شرکت اندیشه پرواز قائم از مازندران و شرکت تیام نت از یزد به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند؛ که به نفرات اول تا سوم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد و به دو رتبه چهارم و پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت اهدا شد.
در حوزه پشتیبانی فنی آسیاتک؛ شرکت تیام نت از یزد، شرکت ارتباط ریانه مصباح از فارس و شرکت البرز ابتکار مبین از البرز حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در حوزه مراکز تماس نیز باز هم شرکت تیام نت از یزد رتبه اول را از آن خود کرد.
در حوزه مراکز تماس شرکت آسیاتک شرکت البرز ابتکار مبین از البرز و شرکت آفتاب فردا از خراسان رضوی رتبه ها دوم و سوم را کسب کردند که به شرکت برتر در دو حوزه پشتیبانی فنی و مراکز تماس گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.
شرکت های نمایندگی آسیاتک پس از ارسال فراخوان جایزه کیفیت آسیاتک در سایت این شرکت و ثبت نام در جایزه از طریق تکمیل فرم مربوط و شرکت در جلسه افتتاحیه و معرفی مدل جایزه توانستند در دوره های آموزشی مدل جایزه حضور پیدا کنند و پس از تدوین گزارش خوداظهاری و انجام فرآیند خودارزیابی توسط نمایندگان و بازدید تیم ارزیاب از محل سایت شرکت ها و تهیه گزارش از آن رتبه بندی انجام و نمایندگان برتر بر این اساس انتخاب شدند.
این گزارش حاکی است در این مراسم از تمبر و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) با حضور شرکت کنندگان رونمایی شد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۵/۰۵/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین
بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید
انتصابات جدید در بانک ایران زمین
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی
ثبت بالاترین میزان تولید گندله آهن و شمش فولادی در سال ۱۴۰۲
موثقی نیا خبر داد: بومی سازی فناوری های جدید در زنجیره الومینیوم
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak