دکتر ابراهیمی در جمع مدیران و کارکنان بانک سپه منطقه فارس:
بانک سپه در زیست بوم جدید آماده انجام مأموریت های خطیر برای خدمت به مردم و انقلاب است

تشخیص خبر: مدیرعامل بانک سپه زیست بوم جدید این بانک را مبتنی بر آمادگی برای ورود به عرصه های جدید و انجام مأموریتهای خطیر برای خدمت به مردم، اسلام و انقلاب برشمرد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی در سفر به استان فارس در جمع مدیران و کارکنان این استان، گفت: مأموریت های جدیدی که از سوی نظام اسلامی به بانک سپه محول می شود، حاصل اعتماد مسئولان و به علت جهادی بودن کارکنان این بانک است.
مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: سربلندی بانک سپه حاصل کار جهادی و شبانه روزی است و سخت ترین و پیچیده ترین کارها توسط کارکنان بانک سپه قابل انجام است.
وی با اشاره به عبور بانک سپه از گلوگاههای سخت و پرمخاطره، خاطرنشان کرد: فرایند پیچیده ادغام که در دنیا کم نظیر بود و طرح تحول فناوری اطلاعات و طراحی مفاهیم بانک سپه براساس مفاهیم بانکداری جامع که تقریباً همزمان با ادغام به انجام رسید، حاصل کار جهادی کارکنان و همراهی مسئولان کشور بود.
دکتر ابراهیمی با تاکید بر اهمیت برنامه طرح تحول راهبردی و طراحی ساختار سازمانی متناسب با خطوط کسب و کار بانک، افزود: ساختار، پشتیبان استراتژی و چشم انداز انجام مأموریت هاست و این ساختار آماده متناسب سازی با محیط کسب و کار است. بانک سپه باید در زیست بوم جدید برای رقابت با رقبا با برنامه حرکت کند.

* مأموریت ها باید متناسب با اختیارات باشد
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به توجه ویژه مبنی بر جذب مشتریان، گفت: در بازاریابی مأموریت ها باید متناسب با اختیارات باشد و نمی توان با دست بسته بازاریابی کرد.
دکتر ابراهیمی بر لزوم تفویض اختیار به مدیران استان و مسئولان شعب برای ارائه تسهیلات و جذب منابع تأکید و خاطرنشان کرد: ظرفیت های استان در حوزه های مختلف باید به صورت حرفه ای بررسی شوند و بر همین اساس بازاریابی صورت پذیرد.

* لزوم مدیریت هوشمندانه منابع و مصارف
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به ضرورت مدیریت هوشمندانه منابع و مصارف بانک، افزود: برنامه بانک سپه برای مدیریت ریسک نقدینگی مشتمل بر تمرکز بر جذب منابع است.
وی در ادامه به تمرکز بر فرصت ها خصوصاً در حوزه بین الملل با توجه به سایز بانک سپه و وجود پتانسیل هایی نظیر معاونت بین الملل و سه صرافی بانک تاکید کرد.

* تشکیل کمیته های رفع موانع کسب و کار و رفع موانع فناوری اطلاعات
دکتر ابراهیمی در ادامه از تشکیل دو کمیته رفع موانع کسب و کار و رفع موانع فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: تشکیل این کمیته ها به منظور تسهیل امور و حرکت سریع مجموعه برای تحقق اهداف صورت گرفته است.

* نیروی انسانی سرمایه ارزنده بانک سپه
مدیرعامل بانک سپه افزود: بار مسئولیتهای سنگین محوله به بانک سپه بر دوش نیروی انسانی است و کارکنان بانک سپه ارزنده ترین دارایی این بانک هستند.
وی به مسئولان بانک توصیه کرد که از هر فرصتی برای بهبود وضعیت معیشت کارکنان و رفع مشکلات آنان استفاده کرده، همچنین امکان استفاده عادلانه از واحدهای رفاهی بانک را برای همه کارکنان فراهم کنند.
دکتر ابراهیمی با اشاره به اقدامات، طرح ها و تلاش های صورت گرفته برای بهبود وضعیت معیشتی و اصلاح حقوق و دستمزد کارکنان اظهار امیدواری کرد که با تشکیل اداره امور مدیران، استعدادهای موجود در بانک شناسایی و با تدوین برنامه برای نیروی انسانی شایسته، بانک سپه در افق ۱۴۰۴ به عنوان بانکی جهادی، مردم پایه و در تراز انقلاب اسلامی همچون گذشته بدرخشد. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۰۴/۰۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو
دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
متن پیام نوروزی مدیر عامل شركت معدنی و صنعتی چادرملو
پیام مدیریت عالی بانک ایران زمین به مناسبت نوروز ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک سپه حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت
معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳
تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
چادرملو قرارداد خرید لکوموتیوهای سنگین باری با مپنا امضا کرد
ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
برگزاری مراسم سالروز تأسیس بانک ایران زمین
بازدید مهندس طاهر زاده از ۲ پروژه بزرگ صنعتی چادرملو
انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین
انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
۱۰ تیم برتر رویداد چادرو شناخته شدند
جلسه کار گروه هماهنگی شبکه بانکی کشور در حوزه مدیریت گردش وجوه نقد
تصویب افزایش ۵۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریالی چادرملو از محل سود انباشته
افتتاح فاز یک مجتمع کشت و صنعت پاک چوب با حمایت مالی بانک سپه و با حضور رئیس‌جمهور
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak