ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک
بانکداری باز، یک تغییر پارادایم اجتناب ناپذیر

تشخیص خبر : در حاشیه‌ی هفتمین دوره‌ی همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت و با حضور مسئولین بانک ایران زمین، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و خبرنگاران، « نشست آغاز ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک برگزار شد.

سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اعلام کرد: «با توجه به رویکرد این بانک به عنوان بانک دیجیتال ، نیازهای مشتریان با دقت بررسی و با استفاده از ابزارها و شاخصهای الکترونیکی، محصولات خود را ارائه می کند. وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با سرعت تکنولوژی، سرعت ارائه محصولات این بانک نیز افزایش یابد
فرهاد اینانلویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، توجه به فین تک پها را مهم دانست. وی با اشاره به امنیت بالا و تیم توسعه حرفهای فینوتک ابراز امیدواری کرد با استفاده از این پلتفرم، توسعه بازار و دستیابی به تراکنش های بیشتر در صنعت بانکداری میسر شود. وی ارائه Open API توسط بانکها و تغییر طرز تفکر موجود در نظام بانکی را مهم بر شمرد.
مدیر عامل شرکت ارتباط فردا، سید حامد قنادپور گفت: «باید پذیرفت، که در تمامی صنایع نیاز به دسترسی به سرویسهای بانکی به شکل ساده‌تر وجود دارد و این موضوع بدون تعامل بانک‌ها امکان پذیر نیست. وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن بانک ایران زمین به همکاران فینوتک، افزود، نوآوری باز یک تغییر پارادایم است که باید آن را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.
مهسا خمیسی مدیر فینوتک صحبتهای خود را با مروری بر عملکرد فینوتک آغاز کرد. خمیسی گفت:« اکنون پس از گذشت یک سال، با توسعه همکاری با سرویس دهندگانی مانند شرکت نوآوران امین در حوزه بازار سرمایه و بانک ایران زمین در حوزه بانکداری، تعداد سرویسهای فینوتک از ۱۱ سرویس به عدد ۴۱ افزایش پیدا کرده و این پلتفرم از بانکداری باز به نوآوری باز ارتقا یافته است. همچنین تعداد مشتریان فینوتک به عدد ۱۶۰ رسیده است». وی دریافت کارمزد از سرویسهای بانکی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم فینوتک اعلام کرد؛ موضوعی که قبل از این کمتر در نظام بانکداری اتفاق افتاده بود. خمیسی از سندباکس فینوتک به عنوان یکی از ابزارهای خوب این پلتفرم یاد کرد.
خمیسی با اشاره به آغاز همکاری فینوتک و بانک ایران زمین و اضافه شدن ۱۰ سرویس این بانک بر روی فینوتک، این موضوع را حاصل عملگرایی و همافزایی دو مجموعه دانست. وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت بانکها و دیگر سرویس دهندگان، گام بزرگی در توسعه پلتفرم نوآوری باز برداریم.
در پایان ایرجی زاده مدیر بانکداری مجازی بانک ایران زمین ابراز امیدواری کرد تا در کنار فینوتک تجربه کاربری در استفاده از خدمات مالی و پرداخت در بستری امن برای مشتریان، توسعه و بهبود یابد.
عبدالرضا شریفی حسینی معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده و علی نوروزی مدیرعامل شرکت نوآوران امین از دیگر میهمانان این مراسم بودند.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۱۱/۰۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان گلستان
آغاز پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از ۲۹ تیر
«تملی»؛طرح بانک ملی ایران برای کمک به متقاضیان خرید مسکن
مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا برگزار شد
قدردانی از همراهی مشتریان؛ جوایز دهمین قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد
ارائه تسهیلات طرح طلوع ویژه مشتریان فعال بانک ایران زمین
هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد
تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه
کاهش زیان و رشد درآمد؛ سال مثبت برای بانک ایران زمین
آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری
پایانی با شکوه برای مسابقه بزرگ «به توان دوستی فراز بانک»!
تشریح سیاست‌های آتی بانک سینا در سمینار ماهانه مدیر عامل و مدیران مناطق
عرضه ۲۱۹ هزار تن محصول در بورس کالای ایران
نام روزهای هفته تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۴ اعلام شد
معرفی نحوه دریافت و نصب برنامک همراه بانک سپه
لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱۹تیرماه ۱۴۰۴
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز در روز پنجشنبه نوزدهم تیر ۱۴۰۴
بازدید وزیر اقتصاد از مجموعه بانک سپه / قدردانی دکتر مدنی‌زاده از مدیران و کارکنان این بانک
حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو در فولاد مبارکه و تأکید بر تداوم جریان تولید
عرضه سکه طلا در شرکت صرافی سینا آغاز شد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak