دکتر علی ابدالی در دومین هم‌اندیشی سراسری مدیران میانی بانک سینا:
بازاریابی و جذب منابع از جمله اولویت‌های اصلی بانک سینا در سال ۱۴۰۴ است

تشخیص خبر: دکتر علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین هم‌اندیشی سراسری معاونان مناطق بانک تأکید کرد: بازاریابی و جذب منابع باید به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های بانک در سال جاری دنبال شود.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر علی ابدالی چهار راهبرد اصلی بانک در سال جاری را همانند سال گذشته افزایش مقیاس ترازنامه، توسعه بانکداری ارزی، بانکداری دیجیتال و بانکداری اجتماعی عنوان کرد و گفت: در کنار این راهبردها، برنامه‌هایی همچون افزایش سرمایه برابر الزامات ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آمایش شعب، ساماندهی دارایی‌ها از طریق تهاتر، تقویت برندینگ، توسعه مدل‌های بازاریابی و بهینه‌سازی پورتفوی مصارف در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید بر اهمیت رویکردهای مدیریتی درون‌سازمانی خاطرنشان کرد: ارتقای دانش کارکنان در صف و ستاد، یکی از اولویت‌های جدی بانک است و همه معاونان مناطق باید خود را در نقش مدیران ارشد ببینند و با همدلی، راهبردهای بانک را محقق کنند.
مدیرعامل بانک سینا در پایان با اشاره به اهمیت بازاریابی وجذب منابع تصریح کرد: بازاریابی تنها وظیفه یک واحد نیست، بلکه همه کارکنان بانک از تحویل‌دار شعب تا مدیران ستاد در این حوزه نقش دارند. هر اقدامی در حوزه بازاریابی باید با دانش، آگاهی و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.
دکتر خدابخش رئیس هیئت مدیره بانک سینا نیز در این هم‌اندیشی، ضرورت تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده را یادآور شد و گفت: با جدیت و پشتکار همکاران و اجرای طرح‌های بهبود و توسعه‌ای، شاهد رشد منابع بانک سینا و دستیابی به اهداف سال گذشته بودیم.
وی در ادامه، الزامات موثر در موفقیت و بهبود عملکرد بانک را برشمرد و گفت: در این راستا بازاریابی هدفمند و هوشمند باید در راس همه امور باشد. مکان یابی و جانمایی مناسب شعب نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای بهبود عملکرد و افزایش سهم بازار بانک باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره بانک سینا در ادامه اظهار داشت: امسال بانک سینا ۴۰ ساله شد و به یک بلوغ سازمانی دست یافت و آنچه باید در مسیر توسعه و پیشرفت بانک مورد توجه قرار گیرد، جانشین‌پروری و استفاده از استعدادهای درون بانک است.
وی در ادامه افزود: بانک و جامعه به واسطه تغییرات تکنولوژیک در حال تحول است و ما نیز باید در انتخاب همکاران جدید و جانشین ‌پروی، دیدگاه‌ها و شاخص‌های جدید و مدرن را مد نظر قرار دهیم.
گفتنی است، این هم اندیشی طی روز جاری در تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل، مدیران ستادی و روسای ادارات مستقل در حال برگزاری است. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۵/۲۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۵ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین
حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
پارسیان، بانک برتر در حوزه ضمانت نامه شد
گرین‌بانک؛ نئوبانک جدید هوشمند بانک سینا رونمایی شد
تمرکز بر مردمی سازی بانک پارسیان، ارتقای بهره وری، توسعه سرمایه انسانی و تحول فناورانه
عبور منابع بانک ملی ایران از مرز ۲ هزار همت
فراخوان عمومی توسعه‌دهنده و پشتیبان سامانه آرشیو الکترونیک و دیجیتال‌سازی اسناد
حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
همه چیز درباره تسهیلات ۷۰۰ میلیونی اعتبار ملی؛ از جزئیات دریافت غیرحضوری تا پرداخت اقساط
پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان به ۵ هزار عروس و داماد/ رشد ۲۷ درصدی وام‌های ازدواج نسبت به سال گذشته
امیر نیک رویان مدیر امور روابط عمومی و تبلیغات بانک گردشگری شد
سرمایه‌گذاری ۱۶۵۰ میلیاردی همراه اول در استان فارس از ابتدای دولت چهاردهم
همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
کارخانه تولید لوله‌های فولادی با حمایت بانک سپه در گرمسار افتتاح شد
تقدیر بانک ایران‌زمین از دارنده مدال المپیاد جهانی نجوم
برگزاری بیست‌ودومین کنفرانس انجمن رمز ایران با مشارکت همراه اول
صابر امامی مدیرعامل گروه داده پردازی بانک پارسیان شد
۳۰ مهر‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
بانک ملی ایران، نماد تحول بانکی/ از واگذاری ۷۰ همت دارایی مازاد تا راه‌اندازی نئوبانک و جوان‌سازی نیروی انسانی
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak