افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards

تشخیص خبر: ال‌جی ۲۸ جایزه طراحی برتر شامل دو جایزه “برترین برترین‌ها (Best of the Best)” را از آن خود کرد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از دریافت ۲۸ جایزه در رقابت Red Dot Award امسال خبر داد. در میان این جوایز پرشمار دو جایزه پر افتخار “Best of the Best” برای دو محصول LG CLOi ServeBot و فرهای توکار و دیواری Signature Kitchen Suite Transitional Series به چشم می‌خورند.

ربات LG CLOi ServeBot که یکی از دو جایزه برترین برترین‌ها را دریافت کرد، با درنظرگرفتن پایداری، از فن آوری نوآورانه‌ای در قالب یک طراحی‌ زیبا استفاده کرده است. در این ربات پذیرایی خودکار از یک قفسه سه‌طبقه قابل‌تنظیم و جداسازی برای افزایش کاربری آسان و چندمنظوره استفاده شده است که قادرند تا ۴۰ کیلوگرم بار را تحمل کنند تا علاوه بر افزایش تطبیق‌پذیری برای مصارف مختلف، جابه‌جاکردن بارهای سنگین را نیز تسهیل کنند.

LG CLOi ServeBot با کارایی حرکتی پیشرفته با استفاده از ۶ چرخ و تعادل مستقل، می‌تواند حتی بر روی سطوح ناهموار و غیر ثابت نیز حرکت کند. این ربات می‌تواند با استفاده از دوربین ۳ بعدی و سنسور تشخیص نور و محدوده (LiDAR) خود، محیط‌ها را شناسایی کرده و با سایر ربات‌های هم نوع خودش برای هماهنگی حرکت به نقاط فاقد دسترسی ارتباط برقرار کند. این قابلیت، استفاده همزمان از بیش از ۱۰ ربات در یک فضا را امکان‌پذیر می‌سازد. ربات CLOi ServeBot به دلیل بهره‌مندی از فن‌آوری منحصر به فرد در نمایشگاه CES 2024 نیز جایزه نوآوری دریافت کرد.

برنده دیگر جایزه برترین برترین‌ها فرهای توکار و دیواری Signature Kitchen Suite Transitional Series بودند که به دلیل برخورداری از طراحی مینیمال و پوشش بدنه زیبای مات و مخملی ظاهر آشپزخانه را ارتقا می‌دهند. استفاده از دستگیره‌هایی مشابه انواع استفاده شده در مدل‌های سری Professional در فرهای سری Transitional ظاهر شیک و مینیمالیستی این محصول را زیباتر کرده است. این فرها به فن آوری Gourmet AI و یک دوربین توکار دارای وضوح‌بالا مجهز هستند که به کمک آن می‌توانند محتویات مواد غذایی را تشخیص داده و به‌صورت خودکار دستور پخت بهینه غذا را بر روی نمایشگر خود پیشنهاد دهند. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ به‌صورت زنده و در لحظه بر پخت غذای خود نظارت کنند و حتی عکس‌ها و ویدئوهای تایم‌لپس از فرایند پخت تهیه کنند.

نمایشگر ۲۷ اینچی قابل حمل LG StanbyME Go که در داخل یک کیف قرارداده شده است دو جایزه “برنده” و “محصول نوآورانه” رقابت Red Dot Awards امسال را از آن خود کرد. نمایشگر StanbyME Go با برخورداری از سیستم صوتی یکپارچه Dolby Atmos، اتصال HDMI و پلتفرم webOS برای کاربران تجربه کاملی از سرگرمی را در هرجایی که بخواهند فراهم می‌کند. LG StanbyME Go با وجود بلندگوهای ۴۰ واتی و بازوی مفصلی قابل تنظیم در سه حالت مختلف یک نمایشگر سرگرمی قابل حمل ایده‌آل به شمار می‌رود. با وجود کیف محکم و مقاوم با درجه مقاومت مورد استفاده در محصولات نظامی برای این محصول، کاربران می‌توانند آن را با خود به سفرهای دسته جمعی، کمپ در طبیعت و در یک کلام به هر جایی که دلشان می‌خواهد برده و از تماشای محتواهای مورد علاقه خود در خارج از خانه لذت ببرند.

از دیگر نوآوری‌های افتخارآفرین در زمینه طراحی می‌توان به جدیدترین محصولات شرکت ال‌جی شامل تلویزیون، لپ‌تاپ، مانیتور، بلندگو، کولرگازی، ماشین لباسشویی و خشک‌کن، Styler، سیستم اتوکشی همه‌کاره، رطوبت‌گیر و HydroTower که ترکیبی از دستگاه تصفیه هوا و بخارساز است اشاره کرد.

Red Dot Award یکی از معتبرترین رقابت‌ها در زمینه طراحی محصول، طراحی ارتباطات و کانسپت‌های طراحی در جهان است.
Hwang Sung-gul رئیس مرکز طراحی شرکتی ال‌جی الکترونیکس در این باره گفت: “ال‌جی به ارائه تجربه‌های کاربری دلنشین و نوآورانه با طراحی شخصی‌سازی شده بر مبنای سبک زندگی کاربران و راهکارهای منحصربه‌فرد زندگی هوشمند خود ادامه خواهد داد.”
 

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۱/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
رویداد (چادرو) بازار شرکت‌های دانش‌بنیان را گسترش می‌دهد
رویداد (چادرو) نمونه‌ای از نوآوری باز در کشور است
زیرساخت های روابط معدنی ایران و گینه، باید توسعه یابد
پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
این تازه آغاز راه است…
انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین
بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید
انتصابات جدید در بانک ایران زمین
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo
مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴
حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت معدني و صنعتي چادرملو
کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین، خدمتی برای کسانی که دوست شان دارید
افتخاری دیگر از ال‌جی با کسب جوایز متعدد طراحی در رقابت Red Dot Awards
دیدار نوروزی رئیس هیات عامل ایمیدرو با کارکنان و مدیران حوزه معدن و صنایع معدنی
در طرح تسهیلاتی “کارت اعتباری انتخاب پلاس” بانک ایران زمین، سرمایه ات را ۲/۵ برابر کن
فروش ۴۷۲ رقبه ملک به ارزش بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
دعوت بانک سپه از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak