سالاری در جمع کارکنان ستادی سازمان عنوان کرد:
در آخرین روز سال نشان دادیم تأمین اجتماعی ورشکسته و بدعهد نیست

تشخیص خبر: در ابتدای سال جدید، معاونان، مدیران و کارکنان ستادی سازمان تأمین اجتماعی با مصطفی سالاری، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جمع معاونان، مدیران کل و کارکنان این سازمان، با اشاره به وضعیت مالی تأمین اجتماعی در سال گذشته، اظهار داشت: در آغاز دوره مدیریتی جدید در مهرماه سال ۱۴۰۳ با کسری نقدینگی حدود ۸۵ هزار میلیارد تومانی مواجه بودیم، اما با دریافت ۵۷ هزار میلیارد تومان سهام با ارزش و سایر منابع بویژه وصول بخشی از مطالبات از دولت تا پایان سال، تراز مالی سازمان به وضعیت مطلوب رسید.

سالاری با ابراز قدردانی از زحمات کارکنان تأمین اجتماعی در سراسر کشور و همراهی شرکای اجتماعی این سازمان، افزود: با وجود این چالش‌ها، موفق شدیم پرداخت تعهدات درمانی را تا حدی سامان دهیم؛ به طوری که حتی در روز و ساعات پایانی سال نیز با تلاش همکاران ستادی و استان‌ها، پرداخت بخشی از معوقات به تمام مراکز طرف قرارداد انجام شد و مهم‌تر اینکه می‌خواستیم بار دیگر این پیام را منتقل کنیم که تأمین اجتماعی نه ورشکسته و نه بدعهد است و اگر مشکلات و تاخیری در انجام تعهدات داشتیم به دلیل شرایط خاص کشور و بروز موانع در وصول مطالبات سازمان از بخش‌های مختلف بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های سال جدید اشاره کرد و افزود: امسال با پیش‌بینی وصول ۱۸۵ هزار میلیارد تومان از دولت، در مقایسه با حدود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان سال گذشته که بخشی نقدی و بخشی در قالب سهام سهام بود؛ با هفت مصوبه جدید درآمدی و البته کنترل مصارف، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سالاری با تقدیر از حمایت‌های دکتر پزشکیان رییس جمهور، دکتر قالیباف رییس مجلس، دکتر میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سازمان تأمین اجتماعی و همراهی هیئت مدیره سازمان در پیگیری‌های مؤثر در اموری نظیر وصول مطالبات از دولت، اخذ سهام باکیفیت به عنوان دیون و تعامل با دستگاه‌های ذیربط و نیز همکاری‌های مستمر کانون بازنشستگان خاطرنشان کرد: این همکاری و وفاق الگویی برای سال جدید است تا با مدیریت بهتر، کیفیت خدمت‌رسانی خود را به ذینفعان سازمان ارتقا دهیم.

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۱/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پرداخت تسهیلات تا ۴ برابر میانگین حساب دارندگان دستگاه‌های POS و IPG بانک سینا تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال
سرمایه بانک ملی ایران ۴۲۰ همت شد / بی‌رقیب؛ همچنان در صدر نظام بانکداری
بانک سینا در جمع پنج بانک برتر کشور
امکان وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی فراهم شد
آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای وارداتی
مدیرعامل بانک سپه درگذشت سرتیپ پاسدار علیرضا افشار را تسلیت گفت
رشد قابل توجه صدور حواله و تراکنش‌های بانکی در بانک ملی ایران/ صدور بیش از ۵۵ میلیون حواله پایا و پل در شش ماه
ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا ۷.۷ همت شد
آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۵ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین
حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
پارسیان، بانک برتر در حوزه ضمانت نامه شد
گرین‌بانک؛ نئوبانک جدید هوشمند بانک سینا رونمایی شد
تمرکز بر مردمی سازی بانک پارسیان، ارتقای بهره وری، توسعه سرمایه انسانی و تحول فناورانه
عبور منابع بانک ملی ایران از مرز ۲ هزار همت
فراخوان عمومی توسعه‌دهنده و پشتیبان سامانه آرشیو الکترونیک و دیجیتال‌سازی اسناد
حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
همه چیز درباره تسهیلات ۷۰۰ میلیونی اعتبار ملی؛ از جزئیات دریافت غیرحضوری تا پرداخت اقساط
پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان به ۵ هزار عروس و داماد/ رشد ۲۷ درصدی وام‌های ازدواج نسبت به سال گذشته
امیر نیک رویان مدیر امور روابط عمومی و تبلیغات بانک گردشگری شد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak