مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:
روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است

تشخیص خبر: سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را عنصر حیات بخش سازمان دانست.

به گزارش تشخیص خبر، استاد حوزه ارتباطات را حوزه وسیع و بی پایانی دانست که همچون شاخه های در هم تنیده، بخش های مختلف یک کسب و کار را در داخل و خارج به هم مرتبط می کنند و با آگاهی بخشی و رویکردی هدفمند، محصول و محتوای مدنظر را به کاربران و مشتریان می رساند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین روابط عمومی هوشمند را نقش کلیدی در رهبری یک مجموعه اقتصادی یا تولیدی بیان کرد و گفت: روابط عمومی هوشمند ابزار موثری در انتقال استراتژی های یک سازمان به کارکنان آن سازمان و نیز عامل انتقال دقیق خدمات و سرویس های مجموعه به مشتریان و کاربران است.

استاد معتقد است در دنیای امروز و رقابت گسترده در بین برندهای مختلف در بازار، تنها روابط عمومی هوشمند است که می تواند با جمع آوری اطلاعات و داده کاوی، نیاز های مشتریان را بررسی و استراتژی و نقشه راه کمپین های تبلیغاتی خود را طراحی می کند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین یکی از اقدامات موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف و پایه گذاری یک روابط عمومی هوشمند و داده محور را ایجاد تعامل مدرن با مشتریان می داند و معتقد است دیگر زمان و مکان برای کاربر معنایی ندارد و در لحظه به دنبال دریافت سرویس و محصول مورد نیاز خود می گردد.

استاد خاطر نشان کرد: روابط عمومی هوشمند با ایجاد بستر و زیرساخت ارتباطی از طریق کانال های رسمی یک سازمان یا مجموعه در فضای مجازی به صورت آنلاین و در لحظه به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می دهد. علاوه بر این مرکز ارتباط با مشتریان، نقطه عطف سازمان و مشتری است که به صورت مستقیم مسائل مشتریان و حتی بخش های مختلف سازمان را پیگیری و حل و فصل می کند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین تلاش یک روابط عمومی هوشمند را در درجه اول افزایش آگاهی مشتری از خدمات و سرویس های سازمان دانست و افزود: برای این کار با توجه به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی همچون ویدئو مارکتینگ، اس.ام.اس مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، پادکست های آموزشی، محتوای مورد نیاز را تولید و منتشر می کند.

سید محمد حسین استاد در پایان گفت: ما در روابط عمومی بانک ایران زمین با راه اندازی اولین وبلاگ تخصصی در حوزه بانکی به نام بانکست، در تلاش هستیم تا با انتشار محتوای مطلوب در حوزه های آموزش سرویس ها و خدمات بانکی و بانکداری دیجیتال بر پایه سئو، نیازهای مشتریان و علاقه مندان به این حوزه را جلب کنیم. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۲/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
تامین مالی ۵۰ میلیون یورویی بانک ملی برای پتروشیمی نخل آسماری با اوراق مرابحه ارزی
عملکرد موفق بانک سینا در وصول مطالبات غیر جاری
دعوت همراه اول از فعالان بازار سرمایه برای شرکت در مسابقه تحلیل نماد «همراه»
تاکید آقاجانلو بر اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به استان یزد/ تقدیر استاندار از اقدامات توسعه ای ایمیدرو
آغاز پویش روزهای ۱۰۰ میلیون تومانی همراه اول
دیدار رئیس هیئت مدیره بانک سینا با فعالان اقتصادی استان مرکزی
معامله ۸۰ هزار تن محصول در بورس کالای ایران
ساعت کار جدید شعب بانک سینا اعلام شد
افتتاح نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلوواتی شهید رئیسی استان قم با مشارکت بانک سپه
آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۱ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد سالروز تاسیس بانک دی را تبریک گفت
اعلام ساعت کاری جدید بانک سپه
تغییر ساعت کار شعب بانک سینا در برخی استان‌ها
بانک سپه تمامی امکانات و قابلیت‌های خود را برای حمایت از تولیدکنندگان به کار گرفته است
رونمایی از ۸۶ امین سایت ۵G همراه اول در استان مازندران توسط وزیر ارتباطات
تکریم مقام والای معلم در دیدار با جانباز فرهیخته دکتر غلامرضا ذکیانی
روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است
بانک ملی ایران پیشرو در پرداخت وام قرض الحسنه / دسترسی مردم به منابع مالی تسهیل شد
بازدید علمی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از صندوق قرض‌الحسنه شاهد،گامی مؤثر در پیوند دانش نظری و تجربه میدانی در نهادهای مالی اجتماعی
پرداخت بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به داروخانه‌های غیردانشگاهی طرف قرارداد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak