مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:
روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است

تشخیص خبر: سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را عنصر حیات بخش سازمان دانست.

به گزارش تشخیص خبر، استاد حوزه ارتباطات را حوزه وسیع و بی پایانی دانست که همچون شاخه های در هم تنیده، بخش های مختلف یک کسب و کار را در داخل و خارج به هم مرتبط می کنند و با آگاهی بخشی و رویکردی هدفمند، محصول و محتوای مدنظر را به کاربران و مشتریان می رساند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین روابط عمومی هوشمند را نقش کلیدی در رهبری یک مجموعه اقتصادی یا تولیدی بیان کرد و گفت: روابط عمومی هوشمند ابزار موثری در انتقال استراتژی های یک سازمان به کارکنان آن سازمان و نیز عامل انتقال دقیق خدمات و سرویس های مجموعه به مشتریان و کاربران است.

استاد معتقد است در دنیای امروز و رقابت گسترده در بین برندهای مختلف در بازار، تنها روابط عمومی هوشمند است که می تواند با جمع آوری اطلاعات و داده کاوی، نیاز های مشتریان را بررسی و استراتژی و نقشه راه کمپین های تبلیغاتی خود را طراحی می کند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین یکی از اقدامات موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف و پایه گذاری یک روابط عمومی هوشمند و داده محور را ایجاد تعامل مدرن با مشتریان می داند و معتقد است دیگر زمان و مکان برای کاربر معنایی ندارد و در لحظه به دنبال دریافت سرویس و محصول مورد نیاز خود می گردد.

استاد خاطر نشان کرد: روابط عمومی هوشمند با ایجاد بستر و زیرساخت ارتباطی از طریق کانال های رسمی یک سازمان یا مجموعه در فضای مجازی به صورت آنلاین و در لحظه به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می دهد. علاوه بر این مرکز ارتباط با مشتریان، نقطه عطف سازمان و مشتری است که به صورت مستقیم مسائل مشتریان و حتی بخش های مختلف سازمان را پیگیری و حل و فصل می کند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین تلاش یک روابط عمومی هوشمند را در درجه اول افزایش آگاهی مشتری از خدمات و سرویس های سازمان دانست و افزود: برای این کار با توجه به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی همچون ویدئو مارکتینگ، اس.ام.اس مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، پادکست های آموزشی، محتوای مورد نیاز را تولید و منتشر می کند.

سید محمد حسین استاد در پایان گفت: ما در روابط عمومی بانک ایران زمین با راه اندازی اولین وبلاگ تخصصی در حوزه بانکی به نام بانکست، در تلاش هستیم تا با انتشار محتوای مطلوب در حوزه های آموزش سرویس ها و خدمات بانکی و بانکداری دیجیتال بر پایه سئو، نیازهای مشتریان و علاقه مندان به این حوزه را جلب کنیم. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۲/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد
کاهش تولید نفت اوپک به نفع کانادا شد
تغییر در مدیریت مجتمع معدنی چادرملو
آغاز عملیات اجرايي اکتشاف و بهره برداری از معدن جدید چادرملو
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
اشتغال ۵ هزار نفر با راه اندازی طرح های ایمیدرو در سال جاری
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌ انداز بانک سپه تا پایان شهریورماه تمدید شد
تقدیر شورای هماهنگی بانک ها از خدمات ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی
حرکت روی خط دانش؛ افق جدید ایمیدرو
اهتزاز پرچم بانک ایران زمین بر فراز قله دماوند
پرداخت بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در ۵ ماه نخست سال جاری
برندگان قرعه کشی “پویش مردمی حیدری‌ام” بانک سپه اعلام شد
در آغاز کار دولت، شرایط در بخش‌هایی حتی از دوران جنگ هم سخت‌تر بود
چادرملو درخدمت زائران کربلا
اعلام ساعت کاری بانک ایران زمین
احداث فراسرزمینی دومین کارخانه ایرانی تولید آهن اسفنجی
درخشش بانک سپه در سومین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی
“البرز مرکزی” امسال ۱۲۰هزار تن کنسانتره زغالسنگ تولید می کند
جهش ۲۷ درصدی تولید خودرو کشور/ بیشترین رشد تولید برای “ون‌”
شماره مردادماه نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak