مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:
روابط عمومی عنصر حیات بخش سازمان است

تشخیص خبر: سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را عنصر حیات بخش سازمان دانست.

به گزارش تشخیص خبر، استاد حوزه ارتباطات را حوزه وسیع و بی پایانی دانست که همچون شاخه های در هم تنیده، بخش های مختلف یک کسب و کار را در داخل و خارج به هم مرتبط می کنند و با آگاهی بخشی و رویکردی هدفمند، محصول و محتوای مدنظر را به کاربران و مشتریان می رساند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین روابط عمومی هوشمند را نقش کلیدی در رهبری یک مجموعه اقتصادی یا تولیدی بیان کرد و گفت: روابط عمومی هوشمند ابزار موثری در انتقال استراتژی های یک سازمان به کارکنان آن سازمان و نیز عامل انتقال دقیق خدمات و سرویس های مجموعه به مشتریان و کاربران است.

استاد معتقد است در دنیای امروز و رقابت گسترده در بین برندهای مختلف در بازار، تنها روابط عمومی هوشمند است که می تواند با جمع آوری اطلاعات و داده کاوی، نیاز های مشتریان را بررسی و استراتژی و نقشه راه کمپین های تبلیغاتی خود را طراحی می کند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین یکی از اقدامات موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف و پایه گذاری یک روابط عمومی هوشمند و داده محور را ایجاد تعامل مدرن با مشتریان می داند و معتقد است دیگر زمان و مکان برای کاربر معنایی ندارد و در لحظه به دنبال دریافت سرویس و محصول مورد نیاز خود می گردد.

استاد خاطر نشان کرد: روابط عمومی هوشمند با ایجاد بستر و زیرساخت ارتباطی از طریق کانال های رسمی یک سازمان یا مجموعه در فضای مجازی به صورت آنلاین و در لحظه به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می دهد. علاوه بر این مرکز ارتباط با مشتریان، نقطه عطف سازمان و مشتری است که به صورت مستقیم مسائل مشتریان و حتی بخش های مختلف سازمان را پیگیری و حل و فصل می کند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین تلاش یک روابط عمومی هوشمند را در درجه اول افزایش آگاهی مشتری از خدمات و سرویس های سازمان دانست و افزود: برای این کار با توجه به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی همچون ویدئو مارکتینگ، اس.ام.اس مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، پادکست های آموزشی، محتوای مورد نیاز را تولید و منتشر می کند.

سید محمد حسین استاد در پایان گفت: ما در روابط عمومی بانک ایران زمین با راه اندازی اولین وبلاگ تخصصی در حوزه بانکی به نام بانکست، در تلاش هستیم تا با انتشار محتوای مطلوب در حوزه های آموزش سرویس ها و خدمات بانکی و بانکداری دیجیتال بر پایه سئو، نیازهای مشتریان و علاقه مندان به این حوزه را جلب کنیم. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۲/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پیام تبریک انتصاب آقای دکتر بابایی به عنوان استاندار یزد از سوی مدیر عامل چادرملو
بررسی چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در پنل تخصصی یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات
 چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار شد
حضور همراه اول در جیتکس ۲۰۲۴ با محوریت هوش مصنوعی
آگهی مزایده فروش سهام شرکت فن آوری ارتباطات همگرارایانه
تامین اعتبار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
مراسم اجرای پویش مهر بانک سپه در استان تهران برگزار شد
پرداخت بیش از ۱۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
عرضه یک میلیون و ۱۱۴ تن محصول در بورس کالا
اقدامات بیمارستان بانک ملی ایران از سال ۱۴۰۱؛ از راه اندازی کلینیک های مختلف تا تهیه دستگاه های جدید
مدیرعامل بانک سینا فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت
چک تضمین شده بانک ایران زمین ابزاری امن برای کسب و کار
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت
فاز دوم گازی نیروگاه شماره ۲ سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی چادرملو سنکرون شد
قدردانی مدیرعامل بانک‌سپه از عملیات موشکی ضدصهیونیستی سپاه پاسداران و تبریک به مقام معظم رهبری و ملت ایران
کسب رتبه برتر بانک سپه در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
برگزاری “طرح پویش مهر بانک سپه” جهت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم
توسعه اقتصاد دیجیتال و نقش محوری اپراتورهای تلفن همراه
نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
پیام تسلیت مدیر عامل، رئیس و اعضای هیات مدیره چادرملو به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak