رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند

تشخیص خبر: مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی این مناسبت را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: مدتها است مخاطبین ما تغییر ذائقه داده اند و در واقع از جایگاه مخاطب صرف به جایگاه یک رسانه فعال ارتقاء یافته اند و هر دو نقش را پذیرفته است. 

Related Posts
معامله ۹۳۰ میلیارد ریال انواع کالا در بورس
فیلترینگ شبکه های اجتماعی خسارت زیادی به اقتصاد
اراده سیاسی و عزم جدی مسئولان عالی کشور
پیش ثبت نام سالن اشتغال ۳۱ خرداد آغاز
بازدید معاون عملیات بانکی از شعب استان قم
انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت ایرانول به عنوان
برگزاری مسابقات کشوری کشتی با چوخه شهرستان گرماب
نصب بلندترین پل عابرپیاده کابلی شهر تهران در
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از شرکت پایا
برگزاری گردهمایی سراسری روسای شعب استانی

آخرین اخبار
پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در خردادماه توسط بانک سپه
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه ‌گذاری بانک سپه منصوب شد
تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانک سپه با مراجعه به شعب از ابتدای تیرماه
تولید بیش از ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزارتن محصولات فولادی در چادرملو
بانک سپه در زیست بوم جدید آماده انجام مأموریت های خطیر برای خدمت به مردم و انقلاب است
حضور مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین در مرکز تماس
چادرملو بدنبال دستیابی به ۵ طرح دانش بنیان
فروش سالانه ۵ میلیارد دلاری چادرملو پس از اتمام پروژهای جدید
فروش سالانه ۵ میلیارد دلاری چادرملو پس از اتمام پروژه‌های جدید
چادرملو برای ۹۸۷ نفر شغل ایجاد کرد
پرداخت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک سپه
دستیابی چادرملو به دانش تولید بریکت سرد
ساخت ممبران های آب شیرین کن
پرداخت ۱۶/۲ هزار میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن
برخورد خودرو با شعبه تختی رشت بانک ایران زمین
معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد
حمایت بانک ایران زمین از توسعه کسب و کارهای خرد و تولید داخلی
سهامداران بیمه آسیا در سامانه سجام ثبت نام کنند