در راستای ترسیم بانکداری آینده صورت گرفت؛
تعامل دو طرفه با مشتریان، در شبکه های اجتماعی توسط بانک ایران زمین

تشخیص خبر (تاپ خبر۲۴ سابق ) : بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامی http://t.me/izbankbot هستند، می توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.

🔹 این نظر سنجی به این صورت اجرا می شود که در پایان وقت اداری برای مشتریانی که به شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده اند و عضو ربات هوشمند این بانک هستند، یک نظر سنجی از طریق این ربات ارسال می شود، که مشتریان می توانند ارزیابی خود را از عملکرد شعب اعلام کنند.

🔹 این نظرات جهت بهبود عملکرد شعب بانک ایران زمین به صورت سیستماتیک از طریق سامانه هوش تجاری بررسی و در اختیار واحد های ذیربط قرار خواهد گرفت.

🔹 در حال حاضر ربات بانک ایران زمین، به عنوان جامع ترین ربات شبکه بانکی قصد دارد ضمن ارائه خدمات غیر تراکنشی، فضای بانکداری آینده را برای مشتریان خود ترسیم کند.

🔹 ضمناً مشتریان می توانند با شرکت در مسابقه “عضو شو، جایزه بگیر” در قرعه کشی هفتگی ده میلیون ریالی این ربات شرکت کنند.
@izbank 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۰۹/۰۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
افزایش ۷۰۰ هزار تومانی حقوق برخی از بازنشستگان
بانکداری دیجیتال داشتیم، نیاز به مراجعه به شعب وجود نداشت
موفقیت یک ترکیب درمانی برای بهبود ضایعه بیماری کرونا
طرح تسهیلاتی یکتای ایران زمین تمدید شد
اعلام دستگاه های خودپرداز منتخب به منظور فعالیت غیرنقدی بانک ایران زمین
از خود گذشتگی همکاران شبکه بانکی قابل تقدیر است
کاهش مخاطرات پول نقد در شعب بانک ها با استفاده از دستگاه های ATMR
سقف مبلغ کارت به کارت بانک ایران زمین به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت
شرایط تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانک ایران زمین
ضرورت کاشت درختان بی‌نیاز از آبیاری مستمر
جشنواره میلاد باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
رسمی؛ تمام بازی های باشگاهی فوتبال ایران لغو شد
تمهیدات مراقبتی ویژه “مشتریان بانک ها” به‌منظور مقابله با ویروس کرونا
اقدامات دولت برای مهار ویروس کرونا
درمورد ویروس کرونا به سمت کنترل کامل شرایط پیش می‌رویم
کاهش ساعت کاری شعب بانک ایران زمین
اثر بخشی بیشتر با ایجاد مرکز مستقل آموزش توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین
ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات افتخار جدیدی می‌آفریند
کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین
دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak