در راستای ترسیم بانکداری آینده صورت گرفت؛
تعامل دو طرفه با مشتریان، در شبکه های اجتماعی توسط بانک ایران زمین

تشخیص خبر (تاپ خبر۲۴ سابق ) : بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامی http://t.me/izbankbot هستند، می توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.

? این نظر سنجی به این صورت اجرا می شود که در پایان وقت اداری برای مشتریانی که به شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده اند و عضو ربات هوشمند این بانک هستند، یک نظر سنجی از طریق این ربات ارسال می شود، که مشتریان می توانند ارزیابی خود را از عملکرد شعب اعلام کنند.

? این نظرات جهت بهبود عملکرد شعب بانک ایران زمین به صورت سیستماتیک از طریق سامانه هوش تجاری بررسی و در اختیار واحد های ذیربط قرار خواهد گرفت.

? در حال حاضر ربات بانک ایران زمین، به عنوان جامع ترین ربات شبکه بانکی قصد دارد ضمن ارائه خدمات غیر تراکنشی، فضای بانکداری آینده را برای مشتریان خود ترسیم کند.

? ضمناً مشتریان می توانند با شرکت در مسابقه “عضو شو، جایزه بگیر” در قرعه کشی هفتگی ده میلیون ریالی این ربات شرکت کنند.
@izbank 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۰۹/۰۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



 
آخرین اخبار
مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان، پژوهشگر منتخب نظام بانکی شد
تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه
فراهم شدن امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه برای ثبت‌نام خودروهای برقی
به بازار نقره امیدوار هستم/ عبور از فلز زینتی به دارایی صنعتی و سرمایه ای/ طراحی ابزارهای ارزی متصل به کالا عملیاتی می‌شود
توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول
سهم بازار مالی از ارزش کل معاملات به ۴۱ درصد رسید/ ۲۹ تن موجودی نقره در خزانه بورس کالا/ پس از نقره، صندوق مس هم رونمایی خواهد شد
مجموعه صوتی LG: نخستین سیستم صوتی ساندبار جهان با فناوری Dolby Atmos FlexConnect
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین
اعلام ساعت کاری جدید بانک سپه
بانک گردشگری پیشتاز در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری؛ پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تا پایان مهر ۱۴۰۴
شب‌نشینی یلدا با بسته مکالمه نامحدود و اینترنت همراه اول
تصویب افزایش سرمایه ۹۹ درصدی و عبور سرمایه بانک پارسیان از ۳۱ همت با رأی قاطع سهامداران/کفایت سرمایه پارسیان به ۵/۶ درصد رسید
افتتاح نخستین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی‌کالا در قلب بازار دیجیتال تهران
اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست و هفتم آذرماه
اسامی برندگان نهمین سوگواره عکاسی محرم ایران زمین اعلام شد
۴۶ بانوی زندانی جرائم غیرعمد با حمایت بانک سپه به کانون خانواده بازگشتند
تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین
روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
تکامل LG SIGNATURE با هوش مصنوعی؛ بازتعریف لوازم خانگی پیشرفته در CES 2026 رونمایی شرکت ال‌جی از مجموعه توسعه‌یافته SIGNATURE مجهز به هوش مصنوعی با عملکرد پیشرفته و طراحی مینیمال ارتقایافته
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak