تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول

تشخیص خبر: همراه اول با هدف توسعه خدمات دیجیتال و هوشمند در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، با ایران‌مال قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، قرارداد همکاری همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و مجموعه ایران مال به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا، امروز یکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ به منظور ارائه سرویس های نوین فناوری و هوشمندسازی تجربه کاربران منعقد شد.

*حرکت به سوی زندگی دیجیتال

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم اظهار کرد: ما با داشتن بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه و توسعه شبکه های ارتباطی نسل جدید، در تلاش هستیم با بهره گیری از فناوری هایی نظیر ۵G، سبک زندگی مردم را به سمت دیجیتالی شدن سوق دهیم و آسایش بیشتری برای جامعه فراهم کنیم.

وی افزود: این قرارداد بخشی از پروژه هوشمندسازی صنایع و بازارها است که همراه اول از چند سال گذشته آن را آغاز کرده و در پی ارائه خدماتی است که برای کسب و کارهای هوشمند و نسل جوان جذاب و کاربردی است.

به گفته بهروزی نمونه ای از خدمات نوین همراه اول در سال جاری، ارائه زیرساخت هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده برای مدیریت هوشمند مصرف انرژی، توسعه خدمات مالی و اعتباری وابسته به کیف پول دیجیتال و ارائه پیشنهادات خاص منظوره در مراکز خرید هوشمند برای مخاطبان است.

*ارزش‌آفرینی برای بازدیدکنندگان

جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران‌مال نیز با بیان اینکه همراه اول یکی از برندهای معتبر داخلی است، گفت: این همکاری فرصتی برای گسترش سطح تعاملات و خلق تجربه های منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها در ایران مال فراهم می کند.

*اهداف و برنامه‌های همکاری

تأکید این قرارداد که به امضای سیدعباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی همراه اول و جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال رسید، بر ایجاد بسترهای ارتباطی نوین است که در ادامه می تواند در اختیار پیاده سازی فناوری های نوین نظیر هوش مصنوعی، تحلیل کلان داده، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ۵G قرار گیرد.

هوشمندسازی المان های اصلی مراکز خرید هوشمند، مدیریت باشگاه مشتریان ایران مال، مدیریت تبلیغات هوشمند، خدمات مالی، اعتباری و پرداخت دیجیتال، نظارت تصویری هوشمند، مسیریابی داخلی هوشمند و ارائه پیشنهادات هدفمند به بازدیدکنندگان از جمله دیگر مواردی است که در راستای اجرای این قرارداد حاصل خواهد شد.

این همکاری بستری برای ارائه خدمات نوآورانه در محیطی ایرانی بین المللی فراهم می کند و خاطره ای به یادماندنی برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها خلق خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۹/۱۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک سپه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب
افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
چادرو ۲۰۲۴ به نیمه‌نهایی رسید
فجر ملی / پاسخگویی مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان و همکاران
حقق ۱۰۰ درصدی وام فرزندآوری در بانک‌آینده
پرداخت تسهیلات و انعقاد قراردادبه مبلغ ۳۴۳ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت
بیست و دومین همایش ملی تعالی سازمانی برگزار می‌شود
مشارکت مؤثر بانک سپه در ابرپروژه‌های کلان ملی و تأمین مالی صنایع مادر کشور
آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
قدردانی مدیرعامل چادرملو از دکتر قالیباف برای افتتاح آموزشگاه چادرملو
بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۳
افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه چادرملو در اردکان با حضور دکتر قالیباف
کسب رتبه برتر بانک‌آینده در جشنواره فرهنگی- اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صداوسیما
رایتل، تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی با سرویس‌های ویدیویی
چادرملو؛ از افزایش صادرات تا توسعه نوآوری در صنعت فولاد
کسب رتبه برتر “بانک سپه” در جشنواره فرهنگی و اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صداوسیما
رونمایی رسمی از سامانه مدیریت هوشمند حمل‌ونقل همراه اول در نمایشگاه خودرو تهران
پایش و نظارت بر تراکنش‌ها و نقل‌وانتقال الکترونیکی وجوه در بانک‌آینده
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak