بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد

تشخیص خبر: بانک ایران زمین با هدف بهبود خدمات دیجیتال و افزایش رضایت مشتریان، سرویس جدیدی به نام «چاپار هوشمند» را راه‌اندازی کرده است. بر همین اساس کارمزد ارسال پیامک‌های بانکی برای مشتریان، از طریق این سرویس متناسب با میزان استفاده آنها از این خدمات محاسبه می‌شود.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سیستم «چاپار هوشمند» با تغییر شیوه محاسبه کارمزد پیامک‌ها، هزینه‌ها را به‌صورت منعطف و مبتنی بر سطح فعالیت هر مشتری تعیین می‌کند. با این سرویس مشتریانی که استفاده کمتری از پیامک‌های بانکی دارند، هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. در مقابل، برای کاربران پرتعداد نیز تعرفه‌های متناسب در نظر گرفته شده است.

اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در این خصوص گفت: هدف ما از راه‌اندازی چاپار هوشمند، ارائه خدمات منصفانه‌تر و شفاف به مشتریان است. این سرویس نه تنها هزینه‌ها را بهینه می‌کند، بلکه مشتریان را به استفاده هوشمندانه از خدمات بانکی تشویق می‌کند.

این سرویس به‌صورت (با ارسال پیامک و در صورت تایید مشتری) خودکار برای تمامی مشتریان بانک فعال شده است و نیاز به ثبت نام جداگانه ندارد.

بر اساس اعلام بانک ایران زمین، محاسبات کارمزد بر اساس تعداد پیامک‌های ارسالی انجام می‌شود و در صورت مصرف، حجم مذکور مجدد بنا به درخواست مشتری به صورت خودکار تمدید می شود.

گفتنی است راه‌اندازی «چاپار هوشمند» بخشی از برنامه تحول دیجیتال بانک ایران زمین است که با تمرکز بر نوآوری و بهبود تجربه کاربری، در راستای ارائه خدمات بانکی مدرن و کارآمد طراحی شده است.

مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بانک مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۴۸۰۹-۰۲۱ مرکز ارتباط با مشتریان تماس بگیرند.

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۱۲/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
رایتل، حامی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2025)
دلجویی و پیگیری مدیریت بانک سینا از وضعیت سلامتی کارکنان شعبه بندر شهید رجایی
امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک سپه با شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی
قهرمان جهانی ووشو مشتری بانک پارسیان شد
بازدید دکتر ابراهیمی از غرفه شرکت‌های تابعه بانک سپه در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه بانک سپه در هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
حضور مؤثر بانک سپه در نخستین همایش ملی حقوق بانکی
تسهیل رفع سوءاثر چک های برگشتی در بانک ایران زمین
حضور پررنگ بانک سپه در هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
حضور همراه اول در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵
راه‌اندازی امضای دیجیتال رایتل گامی دیگر در تحول ارتباطات
جذب منابع اصلی‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۴ است
مشارکت بانک ملی ایران در پروژه های زیرساختی و توسعه ای کشور
برندگان PS5 در مسابقه «به توان دوستی فراز بانک» مشخص شدند
انتصاب مدیرعامل جدید هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات سینا
آقاجانلو: مدل اجرایی جدید برای تامین مالی طرح های مس طراحی شود
آگهی دعوت به همکاری در بانک گردشگری-اردیبهشت ماه ۱۴۰۴
معامله ۴۲۸ هزار تن محصول در بورس کالای ایران
موفقیت های بانک حاصل همدلی و تلاش بی وقفه همکاران در شرایط حساس است
مدیر محصول چه کسی نیست؟
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak