بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد

تشخیص خبر: بانک ایران زمین با هدف بهبود خدمات دیجیتال و افزایش رضایت مشتریان، سرویس جدیدی به نام «چاپار هوشمند» را راه‌اندازی کرده است. بر همین اساس کارمزد ارسال پیامک‌های بانکی برای مشتریان، از طریق این سرویس متناسب با میزان استفاده آنها از این خدمات محاسبه می‌شود.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سیستم «چاپار هوشمند» با تغییر شیوه محاسبه کارمزد پیامک‌ها، هزینه‌ها را به‌صورت منعطف و مبتنی بر سطح فعالیت هر مشتری تعیین می‌کند. با این سرویس مشتریانی که استفاده کمتری از پیامک‌های بانکی دارند، هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. در مقابل، برای کاربران پرتعداد نیز تعرفه‌های متناسب در نظر گرفته شده است.

اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در این خصوص گفت: هدف ما از راه‌اندازی چاپار هوشمند، ارائه خدمات منصفانه‌تر و شفاف به مشتریان است. این سرویس نه تنها هزینه‌ها را بهینه می‌کند، بلکه مشتریان را به استفاده هوشمندانه از خدمات بانکی تشویق می‌کند.

این سرویس به‌صورت (با ارسال پیامک و در صورت تایید مشتری) خودکار برای تمامی مشتریان بانک فعال شده است و نیاز به ثبت نام جداگانه ندارد.

بر اساس اعلام بانک ایران زمین، محاسبات کارمزد بر اساس تعداد پیامک‌های ارسالی انجام می‌شود و در صورت مصرف، حجم مذکور مجدد بنا به درخواست مشتری به صورت خودکار تمدید می شود.

گفتنی است راه‌اندازی «چاپار هوشمند» بخشی از برنامه تحول دیجیتال بانک ایران زمین است که با تمرکز بر نوآوری و بهبود تجربه کاربری، در راستای ارائه خدمات بانکی مدرن و کارآمد طراحی شده است.

مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بانک مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۴۸۰۹-۰۲۱ مرکز ارتباط با مشتریان تماس بگیرند.

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۱۲/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
بانک سپه تمامی امکانات و قابلیت‌های خود را برای حمایت از تولیدکنندگان به کار گرفته است
رونمایی از ۸۶ امین سایت ۵G همراه اول در استان مازندران توسط وزیر ارتباطات
تکریم مقام والای معلم در دیدار با جانباز فرهیخته دکتر غلامرضا ذکیانی
روابط‌عمومی موفق؛ در گرو اعتمادسازی و وفادارسازی مشتریان است
بانک ملی ایران پیشرو در پرداخت وام قرض الحسنه / دسترسی مردم به منابع مالی تسهیل شد
بازدید علمی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از صندوق قرض‌الحسنه شاهد،گامی مؤثر در پیوند دانش نظری و تجربه میدانی در نهادهای مالی اجتماعی
پرداخت بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به داروخانه‌های غیردانشگاهی طرف قرارداد
مدیر عامل بانک سینا یکصدمین سالگرد تاسیس بانک سپه را تبریک گفت
خودکفایی بانک آینده در ناوگان پول‏رسان و پشتیبانی خودپردازها
ارایه ۸ پیشنهاد در رفع ناترازی های انرژی فولادی ها از سوی آقاجانلو/ نعمت زاده: در حال تهیه آیین نامه ای برای رفع ناترازی های صنایع معدنی هستیم
بانک سپه نقش اساسی در توسعه کشور داشته است/ این بانک در توسعه صنایع مختلف نقش مهمی دارد
پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی به مناسبت صد سالگی بانک سپه
“بانک یکصد ساله سپه” پشتوانه مالی مردم و نگهبان عزت اقتصادی کشور است
اعلام بسته‌های رومینگ همراه اول مختص حجاج ایرانی
معاون اول رئیس جمهور: بانک سپه در صف اول بانک‌های توسعه‌ای کشور قرار دارد
دکتر ابراهیمی یکصدمین سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
تحول دیجیتال در صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی همراه اول
باید هم‌پیمان شویم تا بانک سپه در آغاز سده دوم فعالیت خود به بانکی مردم پایه، هوشمند و در تراز انقلاب تبدیل شود
تحول خدمات بانکی با فراز بانک ایران زمین
همایش مدیران ارشد بانک سپه همزمان با یکصد سالگی این بانک برگزار شد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak