رمز موفقیت بانک ایران زمین در بازار رقابتی بهبود مستمر بهره وری است

تشخیص خبر: معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک، به استان مازندران سفر کردند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این دیدار مهران باوند سواد کوهی شرط لازم برای ارتقای قدرت رقابت پذیری را بهبود مستمر در بهره وری از نیروی انسانی بیان کرد و گفت: در راه تحقق بخشیدن به اهداف ابلاغی و دست یابی به جایگاه مطلوب در تعامل با مشتریان، لازم است رؤسای شعب بیش از پیش به ارتقای بهره وری توجه کنند.

سوادکوهی دو مؤلفه اصلی و مهم بهره وری را کارایی و اثر بخشی اعلام کرد و افزود: کارایی به استفاده کارآمد از امکانات، منابع، محصولات و خدمات در فرایند عملیات اجرایی اتلاق می شود و اثر بخشی میزان نیل در تحقق اهداف ابلاغی است.

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین مراقبت و دانش را دو بال پرواز دانست و خاطرنشان کرد: یک نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند می تواند با این دو بال تحول ایجاد کند.

سوادکوهی یادگیری و افزایش سطح دانش الکترونیک کارکنان را از اولویت های بانک بیان کرد و گفت: این روند به بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمان منجر می شود و آنان می توانند به عنوان افرادی متفکر، تحلیلگر و تسهیل گر در سازمان ظاهر شوند و هم برای ساختار و هم برای جامعه مفید باشند.

در ادامه محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استانها، شعبه را به عنوان قلب تپنده و مرکز شور آفرینی و نشاط در خط مقدم اعلام کرد و گفت: رئیس موفق فردی است که در کنار تمامی وظایف محوله یک تئورسین و بازاریاب حرفه ای بوده و قدرت تجزیه و تحلیل بازار را داشته باشد.

حسینی کناروئی تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای را یک ضرورت دانست و افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و خویشتن سازمانی و حرفه ای خود را عرضه می کنند و نهایتاً این روند به تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان و توانمندسازی آینده حرفه ای بانک منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.

در این دیدار سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان ضمن قدردانی از حضور مدیران عالی بانک، گزارشی از وضعیت عملکرد شعب تابعه ارائه و گفت: نوآوری و چابکی باید در سراسر بانک نهادینه شود تا در برآورد نیاز مشتریان و بهره گیری از فرصت ها، همیشه یک گام جلوتر از سایر رقبا خود باشیم و به نتایج مطلوب برسیم.

سلیم بهرامی افزود: در این مسیر رئیس شعبه به منزله محرک اصلی مدیریت در اجرای برنامه ها بوده و باعث پیشرفت و ترویج انگیزه در بین همکاران خواهد بود. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۰۸/۲۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
ضرورت تامین زیرساختها، همزمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی
ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان زلزله‌زده شهرستان خوی
پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ سه درصد تعیین شد
برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز و روی‌کردهای نوین صنعت فولاد جهان در چادرملو
نصب نسخه جدید همراه بانک ایران زمین
آغاز فروش ارز در شعب منتخب بانک سپه
تفاهم نامه بانک سپه و وزارت راه و شهر سازی جهت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن
چادرملو پس از کسب رتبه نخست در شاخص فروش و کسب رتبه اول در بهره وری
۵۰۰ شرکت برتر ایرانی معرفی شدند
بانک سپه بستر لازم برای رشد کشور در حوزه اقتصاد دانش بنیان را فراهم می کند
شعب منتخب کشیک بانک سپه در استان‌ تهران
بازدید مدیر عامل بانک سپه از مجتمع صنعتی چادرملو
تقدیر رئیس جمهور از حمایت بانک سپه در پروژه ملی انتقال آب خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی
بانک سپه بیش از ۱۷۶ هزار میلیارد ریال برای ساخت ۴۳ هزار واحد مسکونی اختصاص داد
آغاز طرح تسهیلاتی “انتخاب پلاس” بانک ایران زمین
پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی به دارندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک سپه
فرصت ویژه سرمایه گذاری با گواهی سپرده مدت دار ۲۳ درصدی بانک ایران زمین
تقدیر از چادرملو به پاس مدیریت مصرف انرژی
مشارکت فعال در رخدادهای اجتماعی و فرهنگی، اولویت بانک ایران زمین است
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak