رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند

تشخیص خبر: مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی این مناسبت را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: مدتها است مخاطبین ما تغییر ذائقه داده اند و در واقع از جایگاه مخاطب صرف به جایگاه یک رسانه فعال ارتقاء یافته اند و هر دو نقش را پذیرفته است.

به گزارش تشخیص خبر ، سید محمد حسین استاد گفت: دنیای دیجیتال فرصت‌های زیادی را در اختیار ما قرار داد، مخاطب امروز ما کنشگر و هوشیارتر است و این برای ما که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنیم فرصت است. ما پیش از این برای رسیدن صدای خود به مخاطبین تلاش زیادی می کردیم چون ارتباط یک طرفه بود و اگر هم ارتباط دو طرفه ای شکل می گرفت به نوعی به صورت آفلاین بود.

وی گفت: اما امروز ما از نزدیک و بدون از دست دادن زمان در کنار مخاطبین مان قرار داریم با آنها گفتگو می کنیم و مسائل و انتقادات و پیشنهادات آنها را بررسی و به سرعت پاسخ می دهیم. در واقع مخاطبین، امروز در کنار روابط عمومی ها هستند و نه مقابل آنها و این فرصت بسیار خوبی است تا فعالین این عرصه بتواند نقش خود را در ایجاد یک ارتباط دو سویه بهبود ببخشند.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بخش زیادی از زندگی ما در فضای آنلاین طی می شود و این موضوع با حضور بیماری کرونا سرعت بیشتری به خود گرفته افزود: در حال حاضر ارتباط روابط عمومی با مخاطبین خود در فضای آنلاین شکل می گیرد و از تجربه گذشته ما فقط خاطراتی مانده و فضا به سرعت تغییر کرده و ما از گذشته عبور کرده ایم.

وی با اشاره به اقدامات بانک ایران زمین در حوزه روابط عمومی دیجیتال اظهار داشت: حضور مستمر در شبکه های اجتماعی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، تغییر فرآیندهای اجرایی و بهبود مستمر اقدامات از جمله اقداماتی است که در حال حاضر انجام شده است و بزودی شاهد تغییرات بسیاری در این حوزه خواهیم بود.

استاد در پایان مجددا روز روابط عمومی را به همه فعالین این عرصه به خصوص روابط عمومی بانک‌ها تبریک گفت. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
قطع درگاههای الکترونیکی کارت بانک سپه و قوامین سابق
واریز یارانه حمایت معیشتی آذر ماه
راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین
با انسجام و عبور سریع از ادغام ، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
به زودی از نخستین بانک دیجیتال رونمایی خواهیم کرد
آغاز زندگی مشترک ۵۵ هزار جوان ایرانی با تسهیلات قرض‌الحسنه بانک سپه
درب‌های نخستین موزه شبکه بانکی کشور به روی علاقه مندان گشوده شد
بازدید مدیرعامل بانک سپه از شعبه سیدالشهدا(ع) بانک در تهران
جهش قابل توجه عملکرد بانک ایران زمین
اولویت اصلی بانک سپه حمایت از تولید و صنایع مولد است
برنامه همراه بانک سپه را فقط از وب سایت این بانک و کافه بازار تهیه کنید
اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان مدرسه ابن سینا
تخصیص منابع بانک ایران زمین، در راستای حمایت از تولید
مدیریت بر ترازنامه با برنامه محوری و تمرکز بر کسب و کار اصلی بانکداری در نخستین بانک ایرانی
در پرداخت تسهیلات اولویت با مشتریان خوش‌حساب است
دستور صریح مدیرعامل بانک سپه برای پیگیری سریع و حل مشکل واحد تولیدی در گیلان
بهترین راه پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا مسؤولیت‌پذیری است
مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه‌های اجتماعی هستند
حرکت به‌سوی نظام بانکی عدالت محور و تولید گرا در صدر مطالبات دولت از سیستم بانکی قرار دارد
سپه؛ به بزرگ‌ترین بانک دیجیتال خاورمیانه و در تراز انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak