رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند

تشخیص خبر: مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی این مناسبت را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: مدتها است مخاطبین ما تغییر ذائقه داده اند و در واقع از جایگاه مخاطب صرف به جایگاه یک رسانه فعال ارتقاء یافته اند و هر دو نقش را پذیرفته است.

به گزارش تشخیص خبر ، سید محمد حسین استاد گفت: دنیای دیجیتال فرصت‌های زیادی را در اختیار ما قرار داد، مخاطب امروز ما کنشگر و هوشیارتر است و این برای ما که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنیم فرصت است. ما پیش از این برای رسیدن صدای خود به مخاطبین تلاش زیادی می کردیم چون ارتباط یک طرفه بود و اگر هم ارتباط دو طرفه ای شکل می گرفت به نوعی به صورت آفلاین بود.

وی گفت: اما امروز ما از نزدیک و بدون از دست دادن زمان در کنار مخاطبین مان قرار داریم با آنها گفتگو می کنیم و مسائل و انتقادات و پیشنهادات آنها را بررسی و به سرعت پاسخ می دهیم. در واقع مخاطبین، امروز در کنار روابط عمومی ها هستند و نه مقابل آنها و این فرصت بسیار خوبی است تا فعالین این عرصه بتواند نقش خود را در ایجاد یک ارتباط دو سویه بهبود ببخشند.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بخش زیادی از زندگی ما در فضای آنلاین طی می شود و این موضوع با حضور بیماری کرونا سرعت بیشتری به خود گرفته افزود: در حال حاضر ارتباط روابط عمومی با مخاطبین خود در فضای آنلاین شکل می گیرد و از تجربه گذشته ما فقط خاطراتی مانده و فضا به سرعت تغییر کرده و ما از گذشته عبور کرده ایم.

وی با اشاره به اقدامات بانک ایران زمین در حوزه روابط عمومی دیجیتال اظهار داشت: حضور مستمر در شبکه های اجتماعی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، تغییر فرآیندهای اجرایی و بهبود مستمر اقدامات از جمله اقداماتی است که در حال حاضر انجام شده است و بزودی شاهد تغییرات بسیاری در این حوزه خواهیم بود.

استاد در پایان مجددا روز روابط عمومی را به همه فعالین این عرصه به خصوص روابط عمومی بانک‌ها تبریک گفت. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۲/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
عملکرد مطلوب بانک سپه در حمایت از تولید و اشتغال همگام با اجرای پروژه ملی ادغام
مشارکت بانک ایران زمین در پویش ” ایران مهربان “
دوره های آموزشی بدو خدمت بانک ایران زمین برگزار شد
درخشش بانک سپه در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران
ایجاد امنیت شغلی، آرامش و آسایش از اهداف معاونت توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین است
امین رضا ریاضتی، مدیرعامل شرکت آوای بانک ایران زمین شد
رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند
انتصاب مدیران جدید در بانک ایران زمین
نقش مؤثر و حمایتی بانک سپه در پروژه‌های کلان کشور
چقازردی: بانک سپه با تمام ظرفیت در خدمت توسعه و پیشرفت کشور قرار دارد
افتتاح ۱۴ پروژه شامل ۷ مدرسه ۶ پروژه آبرسانی و یک خانه نیازمندان توسط بانک سپه
پرداخت ۳۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت کرونا توسط بانک سپه
پرداخت تسهیلات به بخش های مولد توسط بانک سپه
تداوم ارائه خدمات و سرویس های بانکی به تمام مشتریان بانک های ادغامی توسط بانک سپه
تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بانک سپه به دلیل کسب رتبه برتر در بهینه سازی شبکه شعب
تعیین نرخ حق الوکاله بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۰
از همه روزها و ساعت های باقیمانده برای پیشرفت کشور استفاده خواهیم کرد
هدیه ما در سال ۱۴۰۰ به مشتریان، رونمایی از بانکداری دیجیتال خواهد بود
ویژگیهای مهم و الزامات جدید قانون صدور چک
برگشت هزار و ۴۲۰واحد غیرفعال به چرخه تولید با پیگیری ستاد تسهیل رفع موانع تولید
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak