راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین

تشخیص خبر:جلسه افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه، عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استاندارد سازی امور اجرایی در بانک ها گفت: صنعت بانکداری در سال های اخیر پوست اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود.

وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

پورسعید با تاکید بر به نتیجه رسیدن امور محوله گفت: همکاران نباید تنها به وظایف خود اکتفا کنند و باید در جهت به نتیجه رساندن پروژه ها و امور، پیگیر و کوشا باشند.

در ادامه مجید رضی زاده مدیر مالی بانک ایران زمین، توضیحاتی را در خصوص نحوه اخذ گواهی مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی ارائه کرد و افزود: دریافت سیستم مدیریت کیفیت تنها بخشی از کار است و در واقع این سیستم باید در بطن گروه استقرار یابد و مولفه های آن جزو فرهنگ سازمانی قرار بگیرد.

در این جلسه همچنین داود فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان حوزه پشتیبانی اظهار داشت: استقرار مدیریت کیفیت سبب خواهد شد عملکرد گروه مطابق با استانداردهای مورد قبول انجام گیرد و کارایی و بازدهی اقدامات انجام شده را افزایش خواهد داد.

فصیحی با تاکید بر اجرای صحیح سیستم مدیریت کیفیت از همکاران خواست با اجرای صحیح دستورالعمل های این سیستم آن را به فرهنگ سازمانی تبدیل کنند.

این جلسه با حضور معاون مالی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، مدیر امور روابط عمومی و ریاست حوزه مدیرعامل، ریاست آموزش، ریاست اداره مهندسی و املاک و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۹/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
شرایط ضمانت تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریالی بانک سپه تغییر کرد
کسب سه رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک سپه
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌ زمین
حضور پررنگ بانک سپه در توسعه استان هرمزگان
حدس بزنید و از بانک ایران زمین جایزه بگیرید
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
واکسینه شدن مشتریان بانک ایران زمین در مقابل آسیب‌های ناشی از کرونا
عملکرد درخشان بانک سپه در توسعه مراکز آموزشی و بهداشتی کشور
بازگشت بانک سپه به عصر طلایی خود در حوزه فناوری
در بانک ایران زمین با “انتخاب” وام بگیرید
بانکداری دیجیتال اولویت بانک ایران زمین
مشتریان قدیمی سرمایه ارزشمند بانک سپه هستند
انتصاب معاون حقوقی بانک ایران زمین
پایان موفقیت‌آمیز عملیات مهاجرت سیستمی بانک قوامین سابق به بانک سپه
اهدای جوایز ۹۷ برگزیده جشنواره « با ماسک لبخند بزن » باشگاه مشتریان بانک سپه
درخشش بانک سپه در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
قطع درگاههای الکترونیکی کارت بانک سپه و قوامین سابق
واریز یارانه حمایت معیشتی آذر ماه
راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین
با انسجام و عبور سریع از ادغام ، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak