راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین

تشخیص خبر:جلسه افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه، عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استاندارد سازی امور اجرایی در بانک ها گفت: صنعت بانکداری در سال های اخیر پوست اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود.

وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

پورسعید با تاکید بر به نتیجه رسیدن امور محوله گفت: همکاران نباید تنها به وظایف خود اکتفا کنند و باید در جهت به نتیجه رساندن پروژه ها و امور، پیگیر و کوشا باشند.

در ادامه مجید رضی زاده مدیر مالی بانک ایران زمین، توضیحاتی را در خصوص نحوه اخذ گواهی مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی ارائه کرد و افزود: دریافت سیستم مدیریت کیفیت تنها بخشی از کار است و در واقع این سیستم باید در بطن گروه استقرار یابد و مولفه های آن جزو فرهنگ سازمانی قرار بگیرد.

در این جلسه همچنین داود فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان حوزه پشتیبانی اظهار داشت: استقرار مدیریت کیفیت سبب خواهد شد عملکرد گروه مطابق با استانداردهای مورد قبول انجام گیرد و کارایی و بازدهی اقدامات انجام شده را افزایش خواهد داد.

فصیحی با تاکید بر اجرای صحیح سیستم مدیریت کیفیت از همکاران خواست با اجرای صحیح دستورالعمل های این سیستم آن را به فرهنگ سازمانی تبدیل کنند.

این جلسه با حضور معاون مالی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، مدیر امور روابط عمومی و ریاست حوزه مدیرعامل، ریاست آموزش، ریاست اداره مهندسی و املاک و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۹/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
مدیر عامل چادرملو: در مراسم معارفه مدیر باشگاه ورزشی چادرملو
اعتماد به نیروهای جوان، اولویت بانک ایران زمین درحوزه منابع انسانی است
امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان
نیروی انسانی سرمایۀ بی‌بدیل چادرملو است
فراخوان ششمین دوره سوگواره عکاسی “محرم ایران زمین” در قاب تصویر
برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو
بانک سپه در صدر جدول پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بین بانک‌های کشور قرار گرفت
مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت
یکپارچگی در واحدهای حقوقی بانک سپه باید استحکام داشته باشد
بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال در کشور با مشارکت بانک سپه، بنیاد برکت و هشت بانک عامل امضا شد
چادرملو مصمم به تداوم رشد و بالندگی
امداد رسانی چادرملو به مناطق سیل زده استان یزد
اعطای ۴۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و خوداشتغالی توسط بانک سپه در تیرماه
مهندس طاهرزاده : بدنبال هم افزایی در جهت رشد و توسعه چادرملو خواهم بود
مهندس طاهرزاده سکاندار هدایت چادرملو شد
تقدیرنماینده مردم سرخس و فریمان از مدیر عامل چادرملو
ادامه نهضت مدرسه سازی در اردکان توسط چادرملو
دیدار مدیرعامل بانک ایران زمین با مدیران شعب استان ها
چادرملو در آستانه تحول جدید
۶درصد بخشودگی جرائم تأخیر بدهی تسهیلاتی در بانک سپه
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak