رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند

تشخیص خبر: مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی این مناسبت را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: مدتها است مخاطبین ما تغییر ذائقه داده اند و در واقع از جایگاه مخاطب صرف به جایگاه یک رسانه فعال ارتقاء یافته اند و هر دو نقش را پذیرفته است. 

Related Posts
ورود شرکت های فناوری اطلاعات به فرابورس تسهیل
۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن در بانک ایران‌زمین
زمان واریز و برداشت یارانه آذر ماه ۱۳۹۴
سهم بازار بانک سینا در حوزه خدمات بانکداری
توسعه شبکه ملی اطلاعات و فراگیر شدن کسب
نشست تقدیر از برترین استارتاپهای الکام استارز ۹۶
گردش مالی ۸ هزار میلیاردی در صنعت آی
پیگیر نیازهای ارزی شرکت‌های فاوا هستیم
استقرار بانکداری دیجیتال باید ۳۰ درصد هزینه‌ها را
آغاز پیش ثبت‌نام الکامپ بیست و دوم از

آخرین اخبار
عملکرد مطلوب بانک سپه در حمایت از تولید و اشتغال همگام با اجرای پروژه ملی ادغام
مشارکت بانک ایران زمین در پویش ” ایران مهربان “
دوره های آموزشی بدو خدمت بانک ایران زمین برگزار شد
درخشش بانک سپه در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران
ایجاد امنیت شغلی، آرامش و آسایش از اهداف معاونت توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین است
امین رضا ریاضتی، مدیرعامل شرکت آوای بانک ایران زمین شد
رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند
انتصاب مدیران جدید در بانک ایران زمین
نقش مؤثر و حمایتی بانک سپه در پروژه‌های کلان کشور
چقازردی: بانک سپه با تمام ظرفیت در خدمت توسعه و پیشرفت کشور قرار دارد
افتتاح ۱۴ پروژه شامل ۷ مدرسه ۶ پروژه آبرسانی و یک خانه نیازمندان توسط بانک سپه
پرداخت ۳۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت کرونا توسط بانک سپه
پرداخت تسهیلات به بخش های مولد توسط بانک سپه
تداوم ارائه خدمات و سرویس های بانکی به تمام مشتریان بانک های ادغامی توسط بانک سپه
تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بانک سپه به دلیل کسب رتبه برتر در بهینه سازی شبکه شعب
تعیین نرخ حق الوکاله بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۰
از همه روزها و ساعت های باقیمانده برای پیشرفت کشور استفاده خواهیم کرد
هدیه ما در سال ۱۴۰۰ به مشتریان، رونمایی از بانکداری دیجیتال خواهد بود