رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین:
بهترین راه حل برای تامین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال، ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال است

تشخیص خبر : رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین، در حاشیه هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بهترین راه حل برای تامین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال را ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال دانست و نقش بانکها را اتصال عناصر در این شبکه عنوان کرد.

به گزارش تشخیص خبر از روابط عمومی بانک ایران زمین، احمدرضا ایرجی زاده رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین با تشریح استراتژی های کلان بانک ایران زمین گفت: حضور پرقدرت در عرصه دیجیتالی کردن نیازمندیهای شهروندان یکی از اهداف ما است.

?وی افزود: پس از تحلیل نیازمندیهای شهروند دیجیتال به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه حل برای تامین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال با در نظر گرفتن نقش مهم بانک در اتصال عناصراین شبکه ارزش می باشد. از این رو بر آن شدیم که موبایل بانک جدید ایران زمین را نه تنها به عنوان یک درگاه بانکداری الکترونیک، بلکه به عنوان یک پلاتفرم برای ایجاد این شبکه ارزش دیجیتال بنا کنیم.

?ایرجی‌زاده گفت: هم اکنون همه شهروندان حتی اگر مشتری بانک ایران زمین نباشند، می توانند از خدمات سوپر مارکت دیجیتال موجود روی موبایل بانک استفاده کرده و از شبکه ارزش دیجیتالی که ما با همکاری Fintech Company ها ایجاد کردیم استفاده کرده و لذت ببرند.

?رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین ادامه داد: در ضمن این شهروندان حتی بدون افتتاح حساب به صورت اتوماتیک پس از نصب موبایل بانک عضو باشگاه مشتریان بانک ایران زمین هستند و از جوایز ارزشمند آن بهره مند خواهند شد.

?مشتریان بانک ایران زمین، نیز پس از احراز هویت در محیطی کاملا امن فراتر از آنچه که از یک موبایل بانک برای ارائه خدمات دیجیتال می توان انتظار داشت را تجربه می کنند.

?وی در خصوص سرویس موبایل بانک جدید بانک ایران زمین، که در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی شد و بزودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، گفت: سرویس های نوین و ویژه ای را در موبایل بانک جدید برای استفاده عموم شهروندان فراهم کرده ایم که به عنوان نمونه می توان به سرویس مشاوره ویدئویی که امکان تماس ویدئویی با شعبه مجازی بانک ایران زمین را فراهم می کند و یا امکان کارت به کارت از مبدا بانکهای دیگر اشاره کرد.

?وی در انتها اظهار امیدواری کرد رویکرد دیجیتال بانک ایران زمین، تجربه ای لذت بخش را از انجام خدمات مالی، برای مشتریان به همراه بیاورد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۱۱/۰۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
قطع درگاههای الکترونیکی کارت بانک سپه و قوامین سابق
واریز یارانه حمایت معیشتی آذر ماه
راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین
با انسجام و عبور سریع از ادغام ، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
به زودی از نخستین بانک دیجیتال رونمایی خواهیم کرد
آغاز زندگی مشترک ۵۵ هزار جوان ایرانی با تسهیلات قرض‌الحسنه بانک سپه
درب‌های نخستین موزه شبکه بانکی کشور به روی علاقه مندان گشوده شد
بازدید مدیرعامل بانک سپه از شعبه سیدالشهدا(ع) بانک در تهران
جهش قابل توجه عملکرد بانک ایران زمین
اولویت اصلی بانک سپه حمایت از تولید و صنایع مولد است
برنامه همراه بانک سپه را فقط از وب سایت این بانک و کافه بازار تهیه کنید
اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان مدرسه ابن سینا
تخصیص منابع بانک ایران زمین، در راستای حمایت از تولید
مدیریت بر ترازنامه با برنامه محوری و تمرکز بر کسب و کار اصلی بانکداری در نخستین بانک ایرانی
در پرداخت تسهیلات اولویت با مشتریان خوش‌حساب است
دستور صریح مدیرعامل بانک سپه برای پیگیری سریع و حل مشکل واحد تولیدی در گیلان
بهترین راه پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا مسؤولیت‌پذیری است
مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه‌های اجتماعی هستند
حرکت به‌سوی نظام بانکی عدالت محور و تولید گرا در صدر مطالبات دولت از سیستم بانکی قرار دارد
سپه؛ به بزرگ‌ترین بانک دیجیتال خاورمیانه و در تراز انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak