بانکداری دیجیتال اولویت بانک ایران زمین

تشخیص خبر:گسترش هر روزه فضای‌مجازی و کاربرد ابزارهای الکترونیک در زندگی روزمره باعث شده تا نظام بانکی نیز سیاست‌های خود در ارائه خدمات را مبتنی بر فضای‌مجازی تغییر دهند.

موضوعی که بانک ایران‌زمین فعالیت نخستین بانک دیجیتال کشور را در آینده نزدیک به‌عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های خود عنوان کرده و در این راستا راه‌اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی را نیز برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش تشخیص خبر، سیدمحمدحسین استاد مدیــر روابط عمومــی بانک ایران زمین با بیان اینکه مشتریان خواهان دریافت خدمات در مکانی هســتند کــه حضور دارند، می‌گوید: سیاست بانک ایران‌زمین در بانکداری دیجیتال به‌عنوان یک بانکداری مردم‌محور این اســت که زمین بازی را مشتری مشخص می‌کند و باید خدماتی ارائه شوند که مشتری تقاضا دارد. او افزود: در حال حاضر تعداد محدودی از خدمات مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به‌صورت غیرمســتقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی به مشتریان ارائه می‌شود که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم؛ اما این مهم را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه‌های اجتماعی فراهم نیست.

زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده است
همچنین فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات اظهارکرد: تمامی زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده و به‌زودی از بانک ایران‌زمین به‌عنوان اولین بانک دیجیتال به معنای واقعی رونمایی خواهد شد. وی همچنین نقش پرسنل را در پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال مهم، اساسی و کلیدی خوانده و منابع انسانی را فاکتور اصلی اجرای این طرح برشمرد. همگام با هدفگذاری این بانک برای فعالیت بانکداری دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کیفیت و پشتیبانی مورد توجه قرار گرفته است.

پوست‌اندازی صنعت بانکداری در سال‌های اخیر
عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استانداردسازی امور اجرایی در بانک‌ها از افتتاح سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی خبر داد و بیان داشت: صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست‌اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش‌ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود. وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه‌های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می‌تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۹/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالگرد حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر
آمادگی بانک سپه برای کمک به واحدهای تولیدی و اشتغال زایی
جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان ها و نهادها از موزه بانک سپه بازدیدکردند
درخشش روابط‌عمومی بانک سپه در نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی
پیام تبریک دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
کارکنان بانک سپه به عنوان عناصر اصلی حرکت مجاهدانه در جهت تحقق ماموریتهای محوله نقش آفرینی کنند
«دکتر سیدمهدی حسینی» به‌عنوان قائم مقام مدیرعامل بانک سپه معارفه شد
مراسم تقدیر از شعبه عبدالرزاق بانک ایران زمین
آزادی ۱۶۸ زندانی جرائم مالی غیرعمد وتهیه ۴ هزار بسته معیشتی به خانواده های زندانیان نیازمند
پیام تبریک دکتر ابراهیمی به مناسبت آغاز نود و هشتمین سالگرد تأسیس بانک سپه
دعوت دکتر ابراهیمی از خانواده بزرگ بانک سپه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس
افزایش قیمت‌های بسته‌های اینترنتی منوط به افزایش کیفیت است
ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است
طرح بخشودگی جرائم تأخیر بدهی تسهیلاتی در بانک سپه
پیام تبریک دکتر ابراهیمی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
آموزش کارکنان از اولویت های مهم مدیران ارشد بانک است
۲۸هزار کارمند جدید بانک سپه مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری شدند
پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتش
اختصاص بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال منابع در سال ۱۴۰۱
عضو جدید هیئت مدیره بانک سپه منصوب شد
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak