افزایش رضایت شهروندان با خدمات الکترونیک بانک شهر

تشخیص خبر : مشارکت مردمی به معنای همکاری داوطلبانه شهروندان در برنامه‌ریزی جوامع است که زمینه توسعه شهری را در تمامی ابعاد فراهم می‌آورد.

در همین رابطه و با توجه به اقدامات بانک شهر به ویژه در حوزه حمایت از توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها، هم اکنون تنها ۱۰درصد از منابع این بانک توسط شهرداری‌ها و بقیه از سوی شهروندان تامین می‌شود.
بر این اساس، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، توسعه خدمات کارت شهروندی و تسهیل در ارائه خدمات پرداخت، از جمله خدمات بانک شهر است که موجب جلب رضایت شهروندان و افزایش مشارکت آنان شده است. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۰/۲۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد
کاهش تولید نفت اوپک به نفع کانادا شد
تغییر در مدیریت مجتمع معدنی چادرملو
آغاز عملیات اجرايي اکتشاف و بهره برداری از معدن جدید چادرملو
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
اشتغال ۵ هزار نفر با راه اندازی طرح های ایمیدرو در سال جاری
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌ انداز بانک سپه تا پایان شهریورماه تمدید شد
تقدیر شورای هماهنگی بانک ها از خدمات ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی
حرکت روی خط دانش؛ افق جدید ایمیدرو
اهتزاز پرچم بانک ایران زمین بر فراز قله دماوند
پرداخت بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در ۵ ماه نخست سال جاری
برندگان قرعه کشی “پویش مردمی حیدری‌ام” بانک سپه اعلام شد
در آغاز کار دولت، شرایط در بخش‌هایی حتی از دوران جنگ هم سخت‌تر بود
چادرملو درخدمت زائران کربلا
اعلام ساعت کاری بانک ایران زمین
احداث فراسرزمینی دومین کارخانه ایرانی تولید آهن اسفنجی
درخشش بانک سپه در سومین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی
“البرز مرکزی” امسال ۱۲۰هزار تن کنسانتره زغالسنگ تولید می کند
جهش ۲۷ درصدی تولید خودرو کشور/ بیشترین رشد تولید برای “ون‌”
شماره مردادماه نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak