آینده نئوبانک ها، ارائه سرویس در شبکه های اجتماعی است

تشخیص خبر: طی چند سال اخیر حتما کلمه نئوبانک به گوش تان خورده است. سرویسی نوپا که راهی است برای تسریع ارائه خدمات بانکی و ارزش افزوده در حوزه های مختلف به مشتریان تا در کمترین زمان بتوانند با استفاده از خدمات ترکیبی سرویس های مورد نظر خود را دریافت کنند.

بانک ایران زمین نیز همانند تعدادی از بانک هایی که این سرویس را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند، چندی پیش از نسخه اولیه نئوبانک خود با نام نئوبانک هوشمند فردا رونمایی کرد. البته با این تفاوت که بانک ایران زمین با همکاری شرکت آرمان وفاداری آریا به عنوان بازوی فناوری این بانک و مشارکت هلدینگ های وب یکی از مجموعه های فعال در حوزه صنعت ارتباطات، توانست سرویسی فراتر سرویس های بانکی ارائه کند.

به گفته سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، “فردا بانک” یک مزیت رقابتی مهم دارد، که بر این اساس ایجاد بستر و زیرساخت لازم با هدف ارائه خدمات سفارشی و شخصی سازی شده برای صنایع مختلف از جمله مجموعه هلدینگ های وب که بتوانند به صورت تخصصی سرویس ها و خدمات شان را به مشتریان خود ارائه دهد، در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین افزود: زمانی که یک بانک خدمات نئوبانک خود را محدود به امور بانکی ساده همچون انتقال وجه یا خرید شارژ کند، دیگر نئوبانک نیست و تنها یک همراه بانک برای کاربران است. اما زمانی که یک صنعت یا تولیدکننده خاص وارد پروژه شود، باعث می شود خدمات ویژه و ارزش افزوده در حیطه فعالیت آن مجموعه هم در دسترس مشتریان قرار گیرد و این همان مزیت رقابتی فردا بانک با سایر نئوبانک ها است.

استاد خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک ارائه سرویس نئوبانک ها باید در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کنند. بانک ها با مشارکت صنایع، تولیدکنندگان و شرکت های مختلف داخلی و خارجی باید بستری را ایجاد کنند تا مشتریان و کاربران حوزه های مختلف جامعه بتوانند سرویس ها و خدمات را از این مجموعه ها در بستر امن بانکی و در کمترین زمان دریافت کنند.

وی افزود: گیرندگان سرویس های بانکی به دنبال در دسترس بودن خدمات درخواستی خود هستند تا به ساده ترین شکل از آن استفاده کنند و این موضوع میسر نیست جز تقویت نئوبانک ها در حوزه شبکه های اجتماعی، تا مشتریان در لحظه و با زدن چند دکمه امور بانکی خود را انجام دهند. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۱/۰۳/۰۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



1453199479758_ISNA
آخرین اخبار
پرداخت بیش از ۷۵ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در آبان ماه
فروش ۱۷ درصد از سهام شرکت گروه سرمایه گذاری امید توسط بانک سپه در سال جاری
پیام مدیر عامل بانک سپه به مناسبت روز بسیج مستضعفان
سواد دیجیتال کاربران بانک ایران زمین موجب ارائه خدمات مطلوب می شود
اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریالی بانک سپه برای حمایت از ایجاد نیروگاه های خورشیدی
کسب رتبه برتر جشنواره ملی انتشارات توسط اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه
چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک سپه برگزار شد
رمز موفقیت بانک ایران زمین در بازار رقابتی بهبود مستمر بهره وری است
تفاهم نامه همکاری بین بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک منعقد شد
فروش ارز در شعب ارزی منتخب بانک سپه آغاز شد
پورسعید:سرمایه اصلی بانک ایران زمین روحیه تیمی همکاران در اجرای اهداف بانکداری دیجیتال است
بانک مرکزی برای حفظ ثبات در بازار ارز تلاش مضاعف کند
دیدار مدیران بانک ایران زمین از شعب غرب کشور
اعطای بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۷۴ هزار فقره توسط بانک سپه در مهرماه سال جاری
ارائه خدمات مناسب اولویت بانک ایران زمین است
همایش تخصصی مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
حکمرانی شایسته موجب بهره گیری مطلوب از ظرفیت ها منطقه ای می گردد
دکتر ابراهیمی: تحقق اهداف طرح تحول راهبردی بانک به عنوان دومین پروژه بزرگ بانک سپه قطعی است
بانک سپه قدردان اعتماد عمومی در ارائه خدمات کارتهای بانکی
مکاتبه ایران با عربستان برای برقراری عمره ۵,۸ میلیون ایرانی
fff
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak