رونمایی ال‌جی از یخچال‌های هوشمند و کم‌مصرف در IFA: زندگی مدرن در آشپزخانه‌های کوچک

تشخیص خبر: شرکت ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه IFA 2025 از نسل جدید یخچال‌های خود با نام‌های Fit و Max رونمایی کرد.

این یخچال‌های هوشمند که مخصوص بازار اروپا طراحی شده‌اند، پاسخی به نیازهای زندگی مدرن در آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک هستند و ترکیبی از بهره‌وری انرژی، طراحی بهینه فضا و امکانات هوش مصنوعی را ارائه می‌دهند. ال‌جی با تمرکز بر مصرف‌کنندگان اروپایی، محصولاتی را توسعه داده که نه تنها با سبک زندگی آن‌ها هماهنگ است، بلکه به کاهش هزینه‌های انرژی نیز کمک می‌کند.

گیفت کارت
پیشگام در بهره‌وری انرژی
با توجه به افزایش تقاضا برای لوازم خانگی کم‌مصرف، ال‌جی با معرفی مدل‌هایی که از بالاترین رتبه انرژی اتحادیه اروپا (A) فراتر می‌روند، گامی بزرگ در این زمینه برداشته است. یخچال فریزر پایین جدید، فراتر از الزامات رتبه A عمل می‌کند، در حالی که مدل درب فرانسوی موفق به کسب رتبه A شده است؛ دستاوردی نادر در این دسته از محصولات. این بهره‌وری استثنایی به لطف عایق‌بندی بهینه و قابلیت‌های هوش مصنوعی حاصل شده که با یادگیری الگوی مصرف، عملکرد کمپرسور را بهینه‌سازی کرده و مصرف برق را به حداقل می‌رساند.

طراحی هوشمند برای فضای بیشتر
یخچال‌های جدید ال‌جی با طراحی “Zero Clearance” و “Premium Flat Door” برای آشپزخانه‌های کوچک اروپایی ایده‌آل هستند. لولای Zero Clearance به درب اجازه می‌دهد تا ۱۱۰ درجه باز شود، حتی اگر یخچال کاملاً به دیوار چسبیده باشد. این طراحی، ظاهری یکپارچه و زیبا به آشپزخانه می‌بخشد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی نظیر AI Fresh و AI Saving Mode راحتی و کارایی را به اوج می‌رسانند. AI Fresh با پایش عادات مصرف، دمای یخچال را در زمان‌های پرتردد کاهش می‌دهد تا نوسانات دمایی به حداقل برسد و مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری تازه بمانند. AI Saving Mode نیز با تحلیل الگوی استفاده، عملکرد سرمایش را در ساعات کم‌مصرف تنظیم می‌کند تا در هزینه‌های برق صرفه‌جویی شود.

حداکثر بهره‌وری و تازگی
مفهوم MAX ال‌جی به معنای حداکثر بهره‌وری از فضا و تازگی مواد غذایی است. این یخچال‌ها با راهکارهای ذخیره‌سازی متنوعی از جمله قفسه جمع‌شونده برای اقلام بلند و فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند Linear Cooling™ برای حفظ دمای یکنواخت و Door Cooling+™ برای سرمایش سریع، بهینه‌سازی شده‌اند. همچنین، Fresh Converter+™ با محفظه‌های قابل تنظیم برای گوشت، ماهی و سبزیجات، نگهداری مواد غذایی را آسان‌تر می‌کند.

مدل درب فرانسوی جدید ال‌جی با طراحی “Thin Door” علاوه بر مجهز بودن به آب‌سردکن و یخ‌ساز، فضای داخلی بیشتری ارائه می‌دهد. یخ‌ساز فوق باریک “Ultra Slim In-Door Ice Maker” نیز بدون اشغال فضای زیاد، یخ کافی را فراهم می‌کند.

در مدل‌های فریزر پایین، انعطاف‌پذیری در اولویت قرار دارد. قفسه‌ها و لوازم جانبی قابل تنظیم مانند Movable Bucket و My Box، به کاربران اجازه می‌دهند تا فضای داخلی را بر اساس نیاز خود سازمان‌دهی کنند.

لیو جه-چئول، رئیس بخش لوازم خانگی ال‌جی، این یخچال‌ها را نتیجه تعهد ال‌جی به نوآوری‌های معنادار دانست و گفت: «ما بر توسعه فناوری‌های کاربرمحور متمرکزیم که آسایش را افزایش دهند، زندگی در خانه را ساده‌تر کنند و اثرات کمتری بر محیط زیست بگذارند.» 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۵/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
رونمایی ال‌جی از راهکارهای هوشمند و کم‌مصرف شست‌وشو در نمایشگاه IFA 2025
نیازمند پروش رهبران نوآور برای شرایط دشوار هستیم/ تیم سازی باید جایگزین باند بازی شود
رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز
لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
تعیین شعبه ۱۴ هزار فقره درخواست وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مرداد‌ماه توسط بانک سپه
مدیرعامل بانک ملی ایران در آئین رونمایی از محصولات دیجیتال بانک : خلق ارزش با خدمات نوین، رویکرد تازه بانک ملی ایران
بانک سپه نقش کلیدی در تقویت تولید و اقتصاد استان البرز ایفا می‌کند
پایان خدمت رسانی بانک پارسیان به زائران اربعین حسینی و آغاز میزبانی زائران حرم مطهر رضوی
رونمایی ال‌جی از یخچال‌های هوشمند و کم‌مصرف در IFA: زندگی مدرن در آشپزخانه‌های کوچک
رکورد طلایی و تاریخی بورس کالا در مردادماه شکست
آقاجانلو: ظرفیت ایجاد اکوسیستم نوآوری و توسعه پروژه های پژوهشی در ایراسکو/ جعفری: آمادگی ایراسکو برای پذیرش ماموریت های جدید از سمت ایمیدرو
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با سید حسن خمینی
سرپرست بانک پارسیان منصوب شد
مجمع عمومی عادی به‌‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری برگزار شد
نمایش تصویر واقعی از اقتصاد کشور با برگزاری بیست و هشتمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-۱۰۰
مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه در حال تدوین است
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی درون شعبه ای در بانک ایران زمین
عرضه بیش از یک میلیون و ۲۰۸ هزار تن محصول در بورس کالا
پرداخت بیش از ۱۲۸ میلیارد دینار ارز اربعین توسط بانک ملی ایران
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak