تاکید مدیرعامل بانک‌ملی‌ایران بر حمایت همه جانبه از مشتریان و شرکای تجاری در نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان

تشخیص خبر: دکتر ابوالفضل نجارزاده با بیان اینکه صد مشتری برتر و شرکای تجاری بانک، سرمایه‌های اصلی این بانک هستند اظهارداشت: بانک ملی تلاش دارد در همه شرایط پشتیبان این سرمایه‌ها باشد.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ ابوالفضل نجارزاده در نشست با مشتریان، مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان هرمزگان که اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد بانک حضور داشتند، با بیان اینکه بانک ملی با یک قدمت طولانی و نزدیک به یک قرن در اقتصاد کشور فعالیت دارد، افزود: بانک ملی در حال حاضر ۵۵میلیون نفر مشتری دارد که این مشتریان به بانک اعتماد دارند و اگر پشتیبانی مشتریان و اعتماد آنها نبود ما نمی‌توانستیم در این مدت فعالیت کنیم.

وی با اشاره به حضور مسئولان بانک در سفرهای استانی عنوان کرد: همه مدیران بانک در سفرهای استانی حضور دارند تا مسائل و مشکلات را در استان رصد و حل و فصل نمایند.

نجارزاده خاطرنشان کرد: استان هرمزگان یک استان اقتصادی است و باید مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی استان را بتوانیم برطرف نماییم تا آنها بدون دغدغه بی وقفه فعالیت نمایند.

زیرساخت‌های استان نیاز به توسعه دارد

وی تصریح کرد: استان هرمزگان دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار بالایی است و با داشتن چنین ظرفیت‌هایی نباید زیرساخت‌های استان در این اندازه باشد و باید نسبت به توسعه آن اقدام شود و نیاز است در استان یک همدلی وجود داشته باشد تا مشکلات برطرف شود.

وی افزود: زیرساخت‌های استان نیاز است که بازنگری شود چرا که این استان اقتصادی است و باید امکانات لازم برای این امر وجود داشته باشد و ما علاقمند هستیم در زمینه بهبود زیرساخت‌های استان نیز مشارکت نماییم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ورود این بانک به موضوع ساماندهی فاضلاب بندرعباس بیان کرد: زمانی که برای پروژه ساماندهی فاضلاب ورود کردیم نمی‌دانستیم که این پروژه برای مردم تا این اندازه با اهمیت است و امروز شاهد این موضوع هستیم که یک تهدید به فرصت تبدیل شده‌است و فاضلاب این شهر که دغدغه همه مردم و مسئولان بود پس از پا پیش گذاشتن بانک ملی و تامین مالی پروژه، اثرات مخرب آن از یین رفته است.

وی ادامه‌داد: این طرح می‌تواند در دیگر استان‌های کشور که با مشکل فاضلاب مواجه هستند یک الگو شود و این معضل را ساماندهی کرد.

سود بانک در فعالیت‌های عام‌المنفعه هزینه می‌شود

نجارزاده عنوان کرد: با حمایت مشتریان می‌توانیم کارهایی انجام دهیم که منفعت آن به همه مردم برسد و در بانک اگر سودی حاصل شود به کارهای زیربنایی یا تسهیلات خرد از جمله ازدواج و فرزندآوری اختصاص می یابد.

این مسئول تصریح کرد: فعالان اقتصادی جایگاه ویژه‌ای برای بانک دارند و با حمایت آنها می‌توانیم به مسئولیت‌های خود عمل نماییم.

وی درباره پرداخت تسهیلات خرد در بانک ملی گفت: تسهیلات خرد اولویت اول بانک است و اکنون این تسهیلات به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود و تا پایان سال همه تسهیلات خرد بانک ملی به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد.

نجارزاده ادامه‌داد: همه مشتریان بانک تعلق خاطر به این بانک دارند و می‌توان گفت تقریبا هشتاد درصد فعالان اقتصادی کشور با بانک ملی در ارتباط بوده‌اند و فعالیت اقتصادی خود را با کمک بانک ملی آغاز کرده یا توسعه داده‌اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به راه‌اندازی بانکداری جامع در این بانک اظهارداشت: بانکداری جامع دو سال است که برای مشتریان بزرگ در بانک ملی راه‌اندازی شده‌است تا بتوانیم فرآیندهای لازم را به مشتریان ارائه کرده و دسترسی به خدمات برای این مشتریان تسهیل یابد.

ویژگی بانک ملی ارائه تمامی خدمات ارزی است

نجارزاده با بیان اینکه بانک ملی خدمات ارزی بسیار خوبی به فعالان اقتصادی ارائه می‌کند عنوان کرد: فعالان اقتصادی در استان هرمزگان نیاز است با ظرفیت‌های ارزی بانک بیشتر آشنا شوند تا بتوانند این خدمات را از بانک ملی دریافت نمایند.

وی به آمادگی بانک ملی برای راه‌اندازی شعبه ارزی در استان اشاره کرد تا کمک زیادی به فعالان اقتصادی استان نماید.

بانک ملی سرآمد در استان

در ادامه رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان گفت: بانک ملی در استان هرمزگان در همه شاخص‌های بانکی توانسته سرآمد باشد که این امر با حمایت‌های مشتریان انجام شده‌است.

حسن آرمات عنوان کرد: بانک ملی یک بانک حاکمیتی است و به دنبال سودآوری نیست و کارهایی که تاکنون صورت گرفته با حمایت و اعتماد مشتریان بوده‌است.

لازم به ذکر است؛ این نشست هم‌اندیشی که با هدف هم‌فکری و بررسی راهکارهای تقویت و گسترش همکاری‌های بین بانک و فعالان اقتصادی استان هرمزگان برگزار شد، هریک از فعالان و مدیران بنگاه های بزرگ اقتصادی استان به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود در امور خدمات مالی و بانکی پرداختند که از مهمترین آنها می‌توان به تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی ، ارائه خدمات ارزی ، بازپرداخت تسهیلات اعطایی، پرداخت تسهیلات برای خرید شناور و کشتی، پرداخت تسهیلات به پرسنل شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه، افزایش مبلغ ضمانت نامه، انتشار گواهی خاص، دریافت ضمانت‌نامه، امکان کارت به کارت کردن برای کارت‌های تنخواه و غیره بحث و تبادل نظر شد. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۳/۰۹/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۵ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین
حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
پارسیان، بانک برتر در حوزه ضمانت نامه شد
گرین‌بانک؛ نئوبانک جدید هوشمند بانک سینا رونمایی شد
تمرکز بر مردمی سازی بانک پارسیان، ارتقای بهره وری، توسعه سرمایه انسانی و تحول فناورانه
عبور منابع بانک ملی ایران از مرز ۲ هزار همت
فراخوان عمومی توسعه‌دهنده و پشتیبان سامانه آرشیو الکترونیک و دیجیتال‌سازی اسناد
حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
همه چیز درباره تسهیلات ۷۰۰ میلیونی اعتبار ملی؛ از جزئیات دریافت غیرحضوری تا پرداخت اقساط
پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان به ۵ هزار عروس و داماد/ رشد ۲۷ درصدی وام‌های ازدواج نسبت به سال گذشته
امیر نیک رویان مدیر امور روابط عمومی و تبلیغات بانک گردشگری شد
سرمایه‌گذاری ۱۶۵۰ میلیاردی همراه اول در استان فارس از ابتدای دولت چهاردهم
همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
کارخانه تولید لوله‌های فولادی با حمایت بانک سپه در گرمسار افتتاح شد
تقدیر بانک ایران‌زمین از دارنده مدال المپیاد جهانی نجوم
برگزاری بیست‌ودومین کنفرانس انجمن رمز ایران با مشارکت همراه اول
صابر امامی مدیرعامل گروه داده پردازی بانک پارسیان شد
۳۰ مهر‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه
بانک ملی ایران، نماد تحول بانکی/ از واگذاری ۷۰ همت دارایی مازاد تا راه‌اندازی نئوبانک و جوان‌سازی نیروی انسانی
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak