تشخیص خبر در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، ۲ نشان عالی و سفیر مسئولیت اجتماعی به مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری اهدا شد.
به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سهشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمانها، شرکتهای پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیسجمهور و سرپرست نهاد ریاستجمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
در این مراسم پس از سخنرانی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام ناتاشا پاولوویچ، رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.
در این مراسم و به انتخاب هیات داوران جشنواره، ۲ نشان عالی و سفیر مسئولیت اجتماعی به مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری اهدا شد.
گفتنی است، گروه مالی گردشگری همواره یکی از مهمترین نهادهای بخش خصوصی در زمینه انجام مسئولیت اجتماعی بوده که میتوان در این زمینه به فعالیتهایی چون تاسیس و راهاندازی مدارس کیمیای دانش در مناطق کمبرخوردار کشور، احداث، تجهیز و نگهداری مراکز توانبخشی در کرمان، جیرفت و سیرجان، آزادسازی زندانیان واجد شرایط، انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش مانند ساخت ورزشگاه در شهرستانهای بافت و بناب، برگزاری سالانه پویش سفره مهربانی و… اشاره کرد.
- رونمایی از بمب جدید استقلال: مذاکره مظلومی با انصاری فرد
- ۶ آبان؛ گشایش «آسمان حسین» در مسجد جمكران
- «آقای فرش ایران» هفته جاری رونمایی می شود
- ۱.در چه سنی نوع شخصیت کودک شروع به بروز میکند؟
- اتصال سامانه های چکاوک و بانکداری متمرکز بانک ملت
- وزیر نفت در صدر هیئتی به عمان سفر میکند
- تعریف الگوی زنجیره هدف در تامین مالی مسکن
- حضور فعال وزارت اقتصاد در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
- سی و ششمین قرعهکشی جوایز حسابهای پسانداز بانک ملی ایران برگزار شد
- شعبه شیخ صدوق بانک پارسیان دراصفهان افتتاح شد