بانکداری دیجیتال اولویت بانک ایران زمین

تشخیص خبر:گسترش هر روزه فضای‌مجازی و کاربرد ابزارهای الکترونیک در زندگی روزمره باعث شده تا نظام بانکی نیز سیاست‌های خود در ارائه خدمات را مبتنی بر فضای‌مجازی تغییر دهند.

موضوعی که بانک ایران‌زمین فعالیت نخستین بانک دیجیتال کشور را در آینده نزدیک به‌عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های خود عنوان کرده و در این راستا راه‌اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی را نیز برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش تشخیص خبر، سیدمحمدحسین استاد مدیــر روابط عمومــی بانک ایران زمین با بیان اینکه مشتریان خواهان دریافت خدمات در مکانی هســتند کــه حضور دارند، می‌گوید: سیاست بانک ایران‌زمین در بانکداری دیجیتال به‌عنوان یک بانکداری مردم‌محور این اســت که زمین بازی را مشتری مشخص می‌کند و باید خدماتی ارائه شوند که مشتری تقاضا دارد. او افزود: در حال حاضر تعداد محدودی از خدمات مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به‌صورت غیرمســتقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی به مشتریان ارائه می‌شود که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم؛ اما این مهم را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه‌های اجتماعی فراهم نیست.

زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده است
همچنین فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات اظهارکرد: تمامی زیرساخت‌های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده و به‌زودی از بانک ایران‌زمین به‌عنوان اولین بانک دیجیتال به معنای واقعی رونمایی خواهد شد. وی همچنین نقش پرسنل را در پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال مهم، اساسی و کلیدی خوانده و منابع انسانی را فاکتور اصلی اجرای این طرح برشمرد. همگام با هدفگذاری این بانک برای فعالیت بانکداری دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کیفیت و پشتیبانی مورد توجه قرار گرفته است.

پوست‌اندازی صنعت بانکداری در سال‌های اخیر
عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استانداردسازی امور اجرایی در بانک‌ها از افتتاح سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی خبر داد و بیان داشت: صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست‌اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش‌ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود. وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه‌های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می‌تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۹/۲۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
پیام تبریک دکتر علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا به مناسبت عید سعید فطر
دیدار نوروزی مدیر عامل صبانور
سامسونگ چطور دستگاه‌های Galaxy را از تهدیدات سایبری محافظت می‌کند؟
نشریه دیجیتال ارتباط ایران زمین منتشر شد
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت عید سعید فطر
عیدی ویژه همراه اول به مناسبت عید فطر
اجرای طرح ویژه وصول مطالبات همراه با بخشودگی در بانک ایران زمین تمدید شد
ادعای هک اطلاعات بانک سپه تکذیب شد
مدیرعامل بانک سپه آغاز سال نو و فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت
طنین همدلی و نوای تعهد؛ گردهمایی پایانی صندوق قرض‌الحسنه شاهد، تجلی قدردانی و انگیزه‌ای برای فردا
پیام مدیرعامل بانک آینده به مناسبت فرارسیدن ایام شب‌های قدر
شعب کشیک بانک سینا در تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ اعلام شد
تصویب افزایش سرمایه ۱۰ همتی (کچاد) در مجمع‌عمومی فوق‌العاده
بانک ایران زمین سرویس کارمزد هوشمند پیامک را راه‌اندازی کرد
برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت چادرملو
برگزاری جلسه ی هیات امنای صندوق قرض الحسنه شاهد
افزایش سرمایه ۱۲۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریالی بانک گردشگری/ وگردش سود سهام را تقسیم کرد
تولید نخستین شمش فولاد شادگان؛ بدون وقفه و خطا
موزه بانک سپه در ایام نوروز میزبان بازدیدکنندگان است
Eclipsa Audio: آغاز عصر نوین صدای سه‌بعدی با سامسونگ
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak