سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران اعلام کرد:
معرفی شرکت های دارای مجوز خدمات پس از فروش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

تشخیص خبر : شش شرکت سخت افزاری عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران موفق به دریافت مجوز خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شدند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اصغر رضانژاد دبیر سازمان با اعلام این خبر گفت: بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از سال گذشته تاکنون تقاضای۳۱ شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار دادند و از این میان ۶ شرکت فعال در حوزه تجهیزات سخت افزاری موفق شدند پس از پیش ممیزی سازمان و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش خود را از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.
او درخصوص اسامی این شرکت ها گفت: درحال حاضر شرکت های انفورماتیک گستر، پویا فرانگار،آداک فناوری مانیا، ایمانتک، کامپیوتری ایزی و تحلیل گران اطلاعات نگاره موفق شدند مجوز ارائه خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان “تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش” با درجات مختلف، از دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند. این مجوزها درحالی صادر شده که شرکت شاب نیز مجوز معتبر خدمات پس از فروش خود را به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ارائه کرده است.

تشریح وضعیت متقاضیان مجوز خدمات پس ازفروش
رضانژاد با اشاره به وضعیت سایر متقاضیان مجوز خدمات پس از فروش که درخواست خود را به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ارائه کرده اند گفت: درخواست این شرکت ها که همگی درشاخه های مختلف فناوری اطلاعات و سخت افزار فعال هستند درسازمان نظام صنفی پیش ممیزی شده و مدارک آنها به مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده است. این تقاضاها همچنان در حال بررسی و تکمیل مدارک بازرسی هستند.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران درخصوص ۲۶ تقاضای مجوز خدمات پس از فروش ادامه داد: از میان تقاضا ها که از سال گذشته به سازمان ارائه شد، تاکنون ۱۳ شرکت از دریافت این مجوز انصراف داده اند. بازرسی ۳ شرکت ارتباط تلفنی کوروش( سیتکو)، آریانا پارس راژمان، فناوری زیگورات رایانه پرشیا، از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک به پایان رسیده و منتظر دریافت مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.
به گفته رضانژاد، همچنین علاوه بر این شرکت ها، بازرسی دو شرکت نرم افزاری نقش و سیما سیستم آریا متقاضی مجوز خدمات پس از فروش دیگر انجام شده و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک درحال تکمیل مراحل بازرسی و تهیه و ارسال گزارش به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.
او ادامه داد: از میان درخواست هایی که به سازمان ارائه شده همچنان دو شرکت شبکه گستران پایتخت و آلیاسیس ارتباط که متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش بوده اند، هنوز مدارکی برای عقد قرارداد با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ارسال نکرده اند.
براساس اعلام دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، دو شرکت فوران تیما و توسعه ریز کامپیوتر ایران مورد پیش ممیزی بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران قرار گرفته اند. از سوی دیگر شرکت نگین پویش همچنان درانتظار تعیین زمان بازرسی از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک است.

رسیدگی به درخواست متقاضیان گارانتی
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به ارتباط و مکاتبات مستمر سازمان با شرکت های متقاضی و همچنین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: بازرسان سازمان درحال رسیدگی به درخواست شرکت های متقاضی دریافت مجوزخدمات پس از فروش هستند و پس ازپایان مرحله پیش ممیزی و بازرسی اولیه شرکت ها، نتایج به شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای بازرسی نهایی اعلام خواهد شد.
رضانژاد در خصوص روال ممیزی شرکت های متقاضی گفت: پس از تایید شرکت بازرسی، فهرست نهایی متقاضیان دریافت مجوز خدمات پس از فروش به دفترنظارت بر خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام خواهد شد.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به تسهیلات این سازمان برای اعضای متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش ادامه داد: براساس تفاهم صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان،اعضای سازمان می توانند با برخورداری از تخفیف چشم گیری در ارتباط با هزینه های ممیزی شرکت بازرسی، مجوز ارائه خدمات پس از فروش در حوزه ICT را درنهایت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.
درحال حاضر اعضای سازمان که متقاضی دریافت مجوز ارائه خدمات پس از فروش هستند در ابتدا می توانند با مراجعه به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، درخواست خود را ارائه کنند .سازمان در این مرحله به کمک بازوهای کارشناسی خود و براساس بندهای آئین نامه خدمات پس از فروش، درخواست شرکت های متقاضی را برای دریافت مجوز ارائه خدمات پس از فروش بررسی و پیش ممیزی می کند. درصورتی که طبق آئین نامه خدمات پس از فروش، این شرکت ها دارای شرایط لازم باشند ، سازمان متقاضیان را به شرکت بازرسی موردتایید سازمان حمایت معرفی خواهد کرد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۵/۰۷/۱۷
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
استقبال از حضورگروه شرکت های چادرملو در نمایشگاه کانماین
مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را تبریک گفت
نشست آیین رونمایی از دوره جامع MBA مدیریت کسب وکار گردشگری برگزار شد
برگزاری دو مجمع فوق العاده کچاد
حاشیه سود کچاد در میان بالاترین های فولادی
برگزاری پیش‌رویداد چادرو ۲۰۲۴ در دانشگاه یزد
رونمایی ال‌جی از جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear OLED با نرخ تازه‌سازی ۴۸۰ هرتز
مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
افزایش بیش از ۳ برابری صادرات فولاد چادرملو
مدیرعامل بانک سینا لوح تقدیر یاور اشتغال و خودکفایی دریافت کرد
طرح تسهیلاتی تدبیر بانک ایران زمین برای کارمندان شرکت ها
معارفه سرپرست مدیریت های جدید “روابط عمومی”، “معادن” و “منابع انسانی” ایمیدرو
نقش قابل تقدیر بانک ملی ایران در حمایت‌ از واحدهای تولیدی
دیدار و گفت و گوی مدیرعامل چادرملو با نماینده محترم مردم اردکان
رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها:اجرایی‌شدن مصوبات بانکی سفر وزیر اقتصاد به استان سیستان و بلوچستان
پرداخت بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه
ارائه خدمات شعبه غیرحضوری در نسخه جدید همراه پلاس فراز بانک ایران زمین
پیش‌رویداد دانشجویی دومین رویداد چادرو
افتتاح غرفه پارس کیمیا در همایش «چشم‌انداز صنعت ساختمان ایران»
تقدیر بانک ایران زمین از پرستاران و کادر درمان کشور
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak