در نخستین دوره «جشنواره ملی تبلیغات» صورت گرفت:
کسب دیپلم افتخار توسط روابط عمومی بانک آینده

تشخیص خبر: نخستین «جشنواره ملی تبلیغات» در تاریخ نوزدهم و بیستم دی ماه سال ۱۳۹۴، در محل سالن همایش­ های صدا و سیما با حضور متخصصان، صاحب­ نظران، اساتید و فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی و هم­چنین آژانس­ های تبلیغاتی و مشاوران این بخش برگزار شد.

در این جشنواره که با رویکرد انتخاب آثار فاخر، جذاب، اثر بخش و خلاق برگزار شد، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به دریافت «دیپلم افتخار»، نائل آمد.
بر این اساس، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده در بخش مسابقه، رشته تبلیغات، «پخش شاخه تیزر جدی» و بر اساس رای هیات داوران، شایسته تقدیر ارزیابی شده و لوح سپاس نخستین دوره «جشنواره ملی تبلیغات» را دریافت نمود. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۴/۱۰/۲۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
رونمایی ال‌جی از راهکارهای هوشمند و کم‌مصرف شست‌وشو در نمایشگاه IFA 2025
نیازمند پروش رهبران نوآور برای شرایط دشوار هستیم/ تیم سازی باید جایگزین باند بازی شود
رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز
لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
تعیین شعبه ۱۴ هزار فقره درخواست وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مرداد‌ماه توسط بانک سپه
مدیرعامل بانک ملی ایران در آئین رونمایی از محصولات دیجیتال بانک : خلق ارزش با خدمات نوین، رویکرد تازه بانک ملی ایران
بانک سپه نقش کلیدی در تقویت تولید و اقتصاد استان البرز ایفا می‌کند
پایان خدمت رسانی بانک پارسیان به زائران اربعین حسینی و آغاز میزبانی زائران حرم مطهر رضوی
رونمایی ال‌جی از یخچال‌های هوشمند و کم‌مصرف در IFA: زندگی مدرن در آشپزخانه‌های کوچک
رکورد طلایی و تاریخی بورس کالا در مردادماه شکست
آقاجانلو: ظرفیت ایجاد اکوسیستم نوآوری و توسعه پروژه های پژوهشی در ایراسکو/ جعفری: آمادگی ایراسکو برای پذیرش ماموریت های جدید از سمت ایمیدرو
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با سید حسن خمینی
سرپرست بانک پارسیان منصوب شد
مجمع عمومی عادی به‌‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری برگزار شد
نمایش تصویر واقعی از اقتصاد کشور با برگزاری بیست و هشتمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-۱۰۰
مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه در حال تدوین است
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی درون شعبه ای در بانک ایران زمین
عرضه بیش از یک میلیون و ۲۰۸ هزار تن محصول در بورس کالا
پرداخت بیش از ۱۲۸ میلیارد دینار ارز اربعین توسط بانک ملی ایران
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak