کسب سه رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک سپه

تشخیص خبر: اداره کل روابط عمومی بانک سپه در هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، موفق به کسب سه عنوان روابط عمومی برتر کشور در مدیریت راهبردی روابط عمومی ، ارتباطات فرهنگی و کارشناس برتر روابط عمومی شد.
به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ؛ بر اساس رای هیئت داوران هجدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران و هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ، اداره کل روابط عمومی بانک سپه به عنوان روابط عمومی برتر کشور در موضوع “مدیریت راهبردی روابط عمومی “، “ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی و انتشاراتی) “و “کارشناس برتر”معرفی شد.
بر اساس این گزارش در بخشی از لوح اهدایی به اداره کل روابط عمومی بانک سپه که به امضای فلیپه بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی رسیده آمده است: ” به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای علمی و صنفی و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها در موضوع مدیریت راهبردی روابط عمومی و ارتباطات فرهنگی ، تبلیغاتی و انتشاراتی ، لوح سپاس روابط عمومی برتر اعطا می شود به روابط عمومی بانک سپه”
این گزارش می افزاید در این دوره از جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران دکتر کاظم عسگری کارشناس اداره کل روابط عمومی بانک سپه نیز به عنوان “کارشناس برتر روابط عمومی ایران در سال ۱۴۰۰” به دلیل انجام اقدامات کارشناسی موثر در روابط عمومی ، معرفی و موفق به دریافت لوح سپاس شد.
بر اساس این گزارش: اداره کل روابط عمومی بانک سپه با رویکرد راهبردی ، تجربیات نوین ، تاثیر گذار و هدفمندی را تجربه کرده که این تجارب و اقدامات صورت گرفته ، عملاً این اداره کل را به فاز پیشرفته علمی و تخصصی وارد کرده و این مهم در ارتقای جایگاه ذهنی این اداره کل مشهود ، نقش آفرین و تاثیر گذار بوده است.
تعیین راهبرد و رویکرد روابط عمومی “علمی و تعامل گرا” ، ایجاد و احیای واحدهای تخصصی داخلی نظیر تحقیق و توسعه ، ارتباطات درون سازمانی و واحد افکار سنجی در کنار ایجاد اتاق فکر ، تهیه بانک اطلاعات همکاران ، تیم سازی هدفمند و علمی، برگزاری دوره های علمی و آموزشی “پاتوق علم و تجربه” بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل است.
این گزارش می افزاید: تهیه مجلدهای علمی هدفمند و تحلیلی در راستای ارتقای کمی و کیفی اطلاع رسانی نظیر انعکاس اخبار در حوزه فعال ارتباط با رسانه ها ، همچنین اثر بخشی تبلیغات ، روابط عمومی داده محور، بررسی تاثیرات متاورس بر روابط عمومی ، بانکداری دیجیتال وایجاد رادیو و تلویزیون سپه ، خبرگزاری سپه و تغییر پوسته وب سایت رسمی بانک سپه از دلایل استمرار موفقیتهای بانک سپه در سطوح ملی نظیر جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی است.
لازم به ذکر است هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع “روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها ” و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین ” نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا” و ” ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی” در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۱۰/۳۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
رونمایی ال‌جی از راهکارهای هوشمند و کم‌مصرف شست‌وشو در نمایشگاه IFA 2025
نیازمند پروش رهبران نوآور برای شرایط دشوار هستیم/ تیم سازی باید جایگزین باند بازی شود
رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز
لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
تعیین شعبه ۱۴ هزار فقره درخواست وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مرداد‌ماه توسط بانک سپه
مدیرعامل بانک ملی ایران در آئین رونمایی از محصولات دیجیتال بانک : خلق ارزش با خدمات نوین، رویکرد تازه بانک ملی ایران
بانک سپه نقش کلیدی در تقویت تولید و اقتصاد استان البرز ایفا می‌کند
پایان خدمت رسانی بانک پارسیان به زائران اربعین حسینی و آغاز میزبانی زائران حرم مطهر رضوی
رونمایی ال‌جی از یخچال‌های هوشمند و کم‌مصرف در IFA: زندگی مدرن در آشپزخانه‌های کوچک
رکورد طلایی و تاریخی بورس کالا در مردادماه شکست
آقاجانلو: ظرفیت ایجاد اکوسیستم نوآوری و توسعه پروژه های پژوهشی در ایراسکو/ جعفری: آمادگی ایراسکو برای پذیرش ماموریت های جدید از سمت ایمیدرو
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با سید حسن خمینی
سرپرست بانک پارسیان منصوب شد
مجمع عمومی عادی به‌‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری برگزار شد
نمایش تصویر واقعی از اقتصاد کشور با برگزاری بیست و هشتمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-۱۰۰
مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه در حال تدوین است
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی درون شعبه ای در بانک ایران زمین
عرضه بیش از یک میلیون و ۲۰۸ هزار تن محصول در بورس کالا
پرداخت بیش از ۱۲۸ میلیارد دینار ارز اربعین توسط بانک ملی ایران
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak