تشخیص خبر: بانک ملی ایران در دوازدهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران و سیزدهمین جشنواره روابط عمومیهای برتر کشور، موفق به کسب تندیس طلایی روابط عمومی در زمینه فرهنگسازی با تاکید بر اقتصاد کودکان شد.
به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران که صبح امروز با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور و استادان علوم ارتباطات در مرکز همایشهای بینالمللی هتل المپیک تهران برگزار شد، بانک ملی ایران به جهت عملکرد مطلوب در حوزه فرهنگسازی اقتصاد کودکان، لوح تقدیر و تندیس طلایی روابط عمومی را کسب کرد.
گفتنی است کانون جوانههای بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم اقتصاد، پول، سرمایه و فرهنگسازی استفاده از خدمات نوین بانکی به کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۹۲ راهاندازی گردیده و در کنار ترغیب آنها به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی، شرایط بهرهمندی از تسهیلات خرد جهت برطرف نمودن برخی نیازهای نوجوانان عزیز را فراهم میآورد.
این کانون تاکنون اقدامات متعددی نظیر برگزاری چندین جشن استانی، برگزاری جشنوارههای فرهنگی، هنری نظیر مسابقه خاطرهنویسی، حضور در نمایشگاههای مرتبط با کودکان و… را جهت فرهنگسازی مفاهیم اقتصادی و بانکی برای کودکان و نوجوانان انجام داده است.
- رونمایی از بمب جدید استقلال: مذاکره مظلومی با انصاری فرد
- ۶ آبان؛ گشایش «آسمان حسین» در مسجد جمكران
- «آقای فرش ایران» هفته جاری رونمایی می شود
- ۱.در چه سنی نوع شخصیت کودک شروع به بروز میکند؟
- اتصال سامانه های چکاوک و بانکداری متمرکز بانک ملت
- وزیر نفت در صدر هیئتی به عمان سفر میکند
- تعریف الگوی زنجیره هدف در تامین مالی مسکن
- حضور فعال وزارت اقتصاد در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
- سی و ششمین قرعهکشی جوایز حسابهای پسانداز بانک ملی ایران برگزار شد
- شعبه شیخ صدوق بانک پارسیان دراصفهان افتتاح شد