مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا:
پویایی و تصمیم سازی از ویژگی‌های فعالان عرصه روابط عمومی است

تشخیص خبر: وبینار سراسری دوایر روابط عمومی و امور مشتریان مناطق بانک سینا با حضور مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و روسای ادارات و دوایر این مدیریت برگزار شد.
به گزارش تشخیص خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در ابتدای جلسه، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی این بانک با قدردانی از زحمات روسای دوایر و اعلام مراتب قدردانی مدیرعامل از ایشان گفت: عملکرد خوب روسای دوایر روابط عمومی و امور مشتریان مناطق در حوزه‌های مختلف طی سال گذشته، رویکرد مثبت به این حوزه را بهبود بخشیده و لازم است برای تثبیت این موقعیت، تلاش‌ها تداوم یابد.

مهرداد مرادخانی تصریح کرد: پویایی، تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و تعامل با مشتریان از صفات بارز و ویژگی‌های اصلی فعالان عرصه روابط عمومی و مشتریان است و برای تاثیرگذاری بیشتر در فعالیت‌ها، شایسته است که بیش از پیش مد نظر شما همکاران قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به ایجاد ساختار بازاریابی در بانک، آن را نقطه تعامل مثبت بین روابط عمومی و حوزه مشتریان دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر این دو حوزه به ویژه در زمینه معرفی محصولات و خدمات بتوانیم گام‌های بلندی در راستای ارتقاء جایگاه بانک سینا در نظام بانکی برداریم.

در ادامه محمد محسنی‌مهر رئیس اداره روابط عمومی و مدیریت برند بانک سینا نیز در این جلسه با تاکید بر آنکه دهه آینده بر اقتصاد دیجیتال استوار خواهد بود بر توجه جدی همکاران حوزه روابط عمومی به عرصه دیجیتال تاکید کرد.

وی همچنین خواستار تعامل با شعب از طریق بازدیدهای دوره‌ای شد.

حامد بختیاری رئیس اداره مدیریت ارتباط با مشتریان بانک سینا نیز بر نگهداشت مشتریان در قالب اجرای برنامه‌های وفاداری تاکید کرد.

وی همچنین ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، معرفی باشگاه مشتریان و قابلیت‌های موجود در آن را به مشتریان خواستار شد.

در ادامه این جلسه، روسای دوایر روابط عمومی و امور مشتریان مناطق نقطه نظرات خود را مطرح کردند. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
رونمایی ال‌جی از راهکارهای هوشمند و کم‌مصرف شست‌وشو در نمایشگاه IFA 2025
نیازمند پروش رهبران نوآور برای شرایط دشوار هستیم/ تیم سازی باید جایگزین باند بازی شود
رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز
لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
تعیین شعبه ۱۴ هزار فقره درخواست وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مرداد‌ماه توسط بانک سپه
مدیرعامل بانک ملی ایران در آئین رونمایی از محصولات دیجیتال بانک : خلق ارزش با خدمات نوین، رویکرد تازه بانک ملی ایران
بانک سپه نقش کلیدی در تقویت تولید و اقتصاد استان البرز ایفا می‌کند
پایان خدمت رسانی بانک پارسیان به زائران اربعین حسینی و آغاز میزبانی زائران حرم مطهر رضوی
رونمایی ال‌جی از یخچال‌های هوشمند و کم‌مصرف در IFA: زندگی مدرن در آشپزخانه‌های کوچک
رکورد طلایی و تاریخی بورس کالا در مردادماه شکست
آقاجانلو: ظرفیت ایجاد اکوسیستم نوآوری و توسعه پروژه های پژوهشی در ایراسکو/ جعفری: آمادگی ایراسکو برای پذیرش ماموریت های جدید از سمت ایمیدرو
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با سید حسن خمینی
سرپرست بانک پارسیان منصوب شد
مجمع عمومی عادی به‌‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری برگزار شد
نمایش تصویر واقعی از اقتصاد کشور با برگزاری بیست و هشتمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-۱۰۰
مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه در حال تدوین است
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی درون شعبه ای در بانک ایران زمین
عرضه بیش از یک میلیون و ۲۰۸ هزار تن محصول در بورس کالا
پرداخت بیش از ۱۲۸ میلیارد دینار ارز اربعین توسط بانک ملی ایران
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak