در قالب طرح «کاراسان» صورت می‌گیرد
پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی به دارندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک سپه

تشخیص خبر: دارندگان پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک سپه می‌توانند حداقل ۲۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح «کاراسان» از این بانک دریافت کنند.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در این طرح تمام مشتریان حقیقی دارای پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌ پرداخت اینترنتی (IPG) متصل به حساب جاری ( با دسته چک و بدون دسته چک) و سپرده کوتاه‌مدت عادی متناسب با میانگین مانده‌حساب خود می‌توانند از حق‌تقدم اخذ تسهیلات طبق ضوابط و مقررات برخوردار شوند.

مدت زمان میانگین‌سازی برای بهره‌مندی از امتیاز تسهیلات برای دارندگان حساب‌های جاری یا کوتاه مدت عادی متصل به درگاه‌های POS یا IPG حداقل ۳ و حداکثر ۶ ماه می‌باشد و میزان تسهیلات اعطایی مطابق امتیاز کسب شده بر‌اساس مدت زمان میانگین‌سازی حداکثر تا ۴۳۰ درصد مبلغ میانگین خواهد بود.

شایان‌ذکر است، مدت بازپرداخت تسهیلات در قالب طرح کاراسان طبق خواست مشتری برای حالت اقساطی ۲۴،۱۲،۶ و ۳۶ ماهه و برای حالت نسیه دفعی (رأسی) ۹،۶،۳ و ۱۲ ماهه با لحاظ شرایط میانگین‌سازی، نوع حساب و نرخ مطلوب مشتری خواهد بود. 

نوشته شده در تاریخ : ۰۴/۰۶/۱۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
آغاز پویش ساخت و نوسازی مدارس با مشارکت همراه اول
پرداخت تسهیلات تا ۴ برابر میانگین حساب دارندگان دستگاه‌های POS و IPG بانک سینا تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال
سرمایه بانک ملی ایران ۴۲۰ همت شد / بی‌رقیب؛ همچنان در صدر نظام بانکداری
بانک سینا در جمع پنج بانک برتر کشور
امکان وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی فراهم شد
آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای وارداتی
مدیرعامل بانک سپه درگذشت سرتیپ پاسدار علیرضا افشار را تسلیت گفت
رشد قابل توجه صدور حواله و تراکنش‌های بانکی در بانک ملی ایران/ صدور بیش از ۵۵ میلیون حواله پایا و پل در شش ماه
ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا ۷.۷ همت شد
آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۵ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین
حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
پارسیان، بانک برتر در حوزه ضمانت نامه شد
گرین‌بانک؛ نئوبانک جدید هوشمند بانک سینا رونمایی شد
تمرکز بر مردمی سازی بانک پارسیان، ارتقای بهره وری، توسعه سرمایه انسانی و تحول فناورانه
عبور منابع بانک ملی ایران از مرز ۲ هزار همت
فراخوان عمومی توسعه‌دهنده و پشتیبان سامانه آرشیو الکترونیک و دیجیتال‌سازی اسناد
حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
همه چیز درباره تسهیلات ۷۰۰ میلیونی اعتبار ملی؛ از جزئیات دریافت غیرحضوری تا پرداخت اقساط
پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بانک پارسیان به ۵ هزار عروس و داماد/ رشد ۲۷ درصدی وام‌های ازدواج نسبت به سال گذشته
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak