مدیرعامل بانک سپه در نخستین دیدار با کارکنان شعب:
در پرداخت تسهیلات اولویت با مشتریان خوش‌حساب است

تشخیص خبر: این بانک برای کمک به تولیدکنندگان واقعی پرداخت تسهیلات به مشتریان خوش‌نام و خوش‌حساب را در اولویت ارکان و فرآیندهای اعتباری بانک قرار داده است.

به گزارش تشخیص خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در بازدید از شعبه مستقل بیهقی با قدردانی از اهتمام و زحمات آنان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم گفت: شعب مستقل حدود و اختیاراتی در حد مدیران مناطق دارند و رؤسای این شعب ضمن استفاده مطلوب از اختیارات باید با تلاش بیشتر، عملکرد قابل‌قبول و در شأن این شعب داشته باشند.
وی از رؤسای شعب خواست پرداخت تسهیلات به مشتریان دارای ریسک کمتر را در اولویت قرار دهند تا به کاهش مطالبات معوق کمک شود.
مدیرعامل بانک سپه ارتباط نزدیک و مستمر با مشتریان به‌ویژه مشتریان خاص را اصول و الزامات مهم در شعب دانست و افزود: تشکیل اداره بانکداری شرکتی برای عرضه خدمات و محصولات ویژه به مشتریان کلان یکی از ضرورتهای امروز بانک سپه است.
وی از رؤسای شعب به‌ویژه شعب مستقل خواست به‌عنوان نمایندگان بانک با مشتریان و شرکت‌ها وارد مذاکره شده و خدمات خاص مطابق با قوانین و مقررات به آنان ارائه دهند.
دکتر ابراهیمی نیاز مشتریان کلان را متفاوت از دیگر مشتریان دانست و اضافه کرد: احترام و تکریم مهم‌ترین مطالبه مشتریان کلان و ویژه است و باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود بانک برای جلب رضایت آنها استفاده و خدمات و محصولات متناسب با درخواست و نیازهای آنها را عرضه کنیم.
وی اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد از منابع بانک سپه در مناطق تهران متمرکز است و مدیران مناطق و رؤسای شعب تهران باید با تلاش مضاعف ضمن جذب مشتریان جدید، زمینه کاهش قیمت تمام‌شده پول در بانک سپه را فراهم کنند.
دکتر آیت اله ابراهیمی به فرصت‌های پیش روی مدیران مناطق و شعب تهران اشاره کرد وگفت: باید از ظرفیت دفاتر مرکزی شرکت‌های مستقر در پایتخت به‌ویژه شرکت‌های زیرمجموعه بانک نهایت استفاده شود.
وی با تأکید بر ضرورت رعایت مقررات اعتباری، تصریح کرد: تسهیلات باید با ارزیابی دقیق، تشکیل پرونده تسهیلاتی مطابق با دستورالعمل‌ها و رعایت مقررات اعتباری و شناخت کافی از مشتریان پرداخت شود.
مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به نوسانات و رشد جهشی نرخ ارز، اظهار داشت: حمایت از مشتریان ارزی برای بانک مهم است و باید برای جذب و نگهداری آنها خدمات ویژه طراحی و عرضه کنیم.
در این بازدید مسئولان شعبه بیهقی به رشد منابع و تسهیلات اعطایی در سال جاری و موفقیت در وصول مطالبات و تحقق سود در این شعبه اشاره کردند.
بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک سپه در پایان نخستین بازدید از واحدهای صف همراه با تعدادی از مدیران به دیدار کارکنان شعبه مستقل بیهقی رفت و از نزدیک با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

نوشته شده در تاریخ : ۰۰/۰۸/۱۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



آخرین اخبار
باما کارت، نسل جدید کارت های بانک ایران زمین
سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
نسخه‌های جدید اپلیکیشن های بانک ایران‌ زمین بارگذاری شد
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال
مدیرعامل بانک سپه برنامه‌های راهبردی بانک در نیمه دوم سال را تبیین کرد
رونمایی از پلتفرم جامع خدمات معتمد مالیاتی بانک سپه
اوراق سلف با تحویل گواهی سپرده؛ ترکیب دو ابزار مالی بورس کالا به نفع تولید
هلدینگ IT ایران‌زمین؛ محرک تحول دیجیتال بانکداری
مراسم قرعه کشی چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد
۳۲ برنامه درآمدی و کنترل مصارف برای خروج از ناترازی دنبال می‌شود
تامین مالی ۴۵ همتی بانک پارسیان برای صنایع تولیدی کشور
پویش «داستان همراهی»؛ روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
گواهی سپرده بیت‌کوین؛ دروازه ورود امن و رسمی به دنیای رمزارز/ ۴ محور رونق معاملات رمزارزها در بورس کالا کدام اند؟
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: بانک ملی ایران؛ تکیه‌گاه اطمینان سپرده‌گذاران بانک سابق آینده است
بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست
ثبت نام خودروی وارداتی هیبریدی در بانک ایران زمین
جایزه برنده ۵ میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
نظرسنجی

نظر شما در برنامه ماه عسل چیست؟

View Results

mahak